Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:me vader roept!!!
SNEL!!! Onder je bed!!!! Verstop je!!!!

Ik ga Nile elke woensdag doen en samen met Donna om de week de zaterdag. Zodat Donna op de zaterdag dat ze Eros rijd (dat is ook om de week) niet hoeft te haasten omdat ze Nile ook nog moet doen. Nile heeft wat been probleempjes (artrose) maar ondanks dat mag ik best veel. Woensdag mocht ik hem longeren en we hebben met de korte lange lijnen gewerkt. Gewoon rijden maar dan ernaast (nageeflijk rijden en de ontspanning opzoeken laat terwijl je er naast loopt laat maar zeggen). Dat was best apart, want je voelt niet zoveel van de bewegingen als je er naast loopt, je moet het vooral op het zicht doen en met wat je in je handen hebt. Maar dat went vast! Verder een stukje gewandeld aan de overkant van de weg zodat hij goed uitgestapt was. En natuurlijk mag ik hem poetsen en als hij zin heeft mag hij even spelen met Eros in de paddock. Verder is het een super schattig lief paard en ik ga het volgens mij helemaal naar me zin krijgen met hem! Wel anders hoor een arabier, als je een tinker en een kwpn'er en een shet gewend bent. 
LieZ_Horses schreef:josewoos schreef:SNEL!!! Onder je bed!!!! Verstop je!!!!
Dat deed ik vroeger altijd!

xandra88 schreef:Nou gister les gehad...
Ik was kapot. Ik krijg nu elke week 3 kwartier les, maar dat is
ook meer dan genoeg hoor pffff. Merk wel dat ik niet meer
zoveel gewend ben. Heb veel geleerd en ga er zeker mee aan de gang.
Hij heeft veel ervaring in de paarden, rijdt zelf ZZ-licht dus denk dat ik op deze manier een heel eind ga komen.