Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Echt heerlijk, heb nu nog een hele dag tegaan
Ik ga nu omkleden , en straks naar Ayla en lekker rijden en denk mijn proefje oefenen maar eerst lekker vwnw rijden en goed er door heen. Daarna misschien proefje en nog even wandelen ofzo.

!
heb het ingesproken op mijn mobiel haha!
Iriis_ schreef:Oh.. Sh*t wat zeg ik.. Ik ben pas half 5 uit.. Naja, kan ik opzich wel redden!
Astor schreef:Yep de F6heb het ingesproken op mijn mobiel haha!
Hijs best makkelijk inderdaad, hoop dat ik goed ingesproken heb anders moet ik misschien haasten in de proef hahaha!
Ik zie het wel!
Nu even omkleden
Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Oh.. Sh*t wat zeg ik.. Ik ben pas half 5 uit.. Naja, kan ik opzich wel redden!
Ik ben ook om half vijf uit, hoor!![]()
Dus zowiezo na half vijf!![]()
Ik wil rond vijf uur, kwart over vijf naar/op de manege zijn!
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:
Ik ben ook om half vijf uit, hoor!![]()
Dus zowiezo na half vijf!![]()
Ik wil rond vijf uur, kwart over vijf naar/op de manege zijn!
Okee, ik zal vragen of me moeder het goed vind!![]()
Maar dan gaan we fietsen toch?

Astor schreef:Precies Mel
& ik heb weer de overheerlijke appelkoekjes mee hahahaa.
Wordt Ayla ook weer besmet met de appeltjesgeur net zoals Don & Astor

Astor schreef:Ja die stinkende dingen
Maar als het paard ze gegeten heeft ruikt het niet zo vies meer.
Ja precies maar het is ook in ene een hele andere smaak/geur he
Nu ik ga naar mijn toppertje
Fijne dag en succes allemaal met bikkelen op school

Astor schreef:Adios

Kirsten_S schreef:Nouu, vanmorgen bij de huisarts geweest. Verhaal uitlegd, en wat al gedacht was. Een spierscheur! Nouu lekker leuk, want nu moet ik veel rusten en mag ik zo min mogelijk (niet) sporten.
Ik mag naar de fysio van hem (die ene twee min. om te horen dat ik tóch naar de fysio mag) en dan maar uitrusten en wachten.
Hopelijk lukt het paardrijden woensdag, want dat wil ik niet zo snel opgeven. Maar hoe langer ik wacht hoe sneller het overgaat. ......

Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Nouu, vanmorgen bij de huisarts geweest. Verhaal uitlegd, en wat al gedacht was. Een spierscheur! Nouu lekker leuk, want nu moet ik veel rusten en mag ik zo min mogelijk (niet) sporten.
Ik mag naar de fysio van hem (die ene twee min. om te horen dat ik tóch naar de fysio mag) en dan maar uitrusten en wachten.
Hopelijk lukt het paardrijden woensdag, want dat wil ik niet zo snel opgeven. Maar hoe langer ik wacht hoe sneller het overgaat. ......
Wel goed rusten hoor Kirsten!
Misschien doe je er verstandig aan om woensdag af te zeggen, even te rusten.. en dan als het lukt mischien zaterdag een lesje volgen?
Welke fysio moet je trouwens?
Liisette_ schreef:Goedenavond!![]()
Wat eeen lange dag zeg!![]()
Vanmorgen vroeg op, had me nog verslapen oook..![]()
Maar we waren op tijd! ( Maaike & ik)![]()
Paardjes klaarmaken, me vlechtjes zaten er nog in!
En op naar Soest..
Eenmaal aangekomen op Soest, even een beetje verkennen enz. Toen gingen maaike & ik naar de veewagen toe. Toen ging ik ook nog even BM vlechten in de veewagen (Dat is wel moeilijk hoor!) Maar het is uiteindelijk wel (een beetje) gelukt..
![]()
Daarna moest BM eruit want ze moest springen met Arnoutje in het oefen!Ging vet goed -> FOUTLOOS!
![]()
Ze mocht daarna weer op stal, want het duurde nog even voordat Daan met haar moest springen..
Dus konden we even rustig kijken naar Sander. Ging niet zo heel goed. Had in het oefen een weigering, en in de B een balk. Maar ging wel beter dan vorige week!
Toen mocht BM weer springen, alleen wilde ze opeens niet meer de wagen uit... Dus Frans aan der staart trekken en ik stond bij haar hoofd, en moest haar zo draaien dat ze achteruit eruit ging. Uiteindelijk na een tijdje was het gelukt!( ze heeft er een klein wondje aan overgehouden bij haar staart..) Met Daan ging het wel goed, had wel twee balken volgens mij!
We dachten dat we nog wel tijd over hadden om Troy op te zadelen, maar dat was niet zo..
Daan had er nog maar drie voor zich.. Dus hebben we met z'n allen Troy klaargemaakt, zodat ie erop kon!
Nou, die Troy.. geweldig!Hij is gewoon 1ste geworden! Ze zijn nu samen L-startgerechtigd voor het springen!
Na een tijdje hebben Daan, Sander, Arnout, en de vader van Daan en Arnout de knollies naar huis gebracht! En kwamen ze later weer terug voor Linda en Robin! Die gingen eigenlijk ook wel goed! Linda had een weigering in de 1e fase van het eerste parcour...
2e parcour ging wel beter, maar wel twee balken. Robin ging het eerste parcour vet goed (had wel in de 2e fase een balk). 2e parcour werd Unicum een beetje slordiger, dus hij had een paar balken!
Daarna gingen we met z'n allen te gelijk weer terug. ( Daan, Arnout, Sander, Robin, Laura, Linda, Hendra, Chris, Frans, Resy, de ouders van Resy & Laura, en de ouders van Linda. (Maaike was al eerder naar huis gegaan met haar vader, moeder en broertje!) Was wel gezwellie met z'n allen!!Dat was het concour gedeelte..
Nu de manege- gedeelte!!
Omdat Hendra en Arnout geen zin meer hadden om nog te rijden op Duda, mocht Laurie de paurie erop!![]()
Ging echt vet goed!Zag er ook echt super leuk uit!! Na het rijden ging ze voor stal alle spullen af doen, alleen dacht Duda daar iets anders over, dus nam een spurt richting de wei, waar ze ook bijna in ging (met alleen een hoofdstel in). Later bedacht ze dat ze niet de wei in wilde, dus rende richting de weg.. GELUKKIG KWAM ER GEEN AUTO OFZO AAN!!! Dus ze rende richting het ruiterpad ( ze heeft wel lopen showen op de weg
![]()
) Heb haar uiteindelijk GELUKKIG te pakken gekregen, ze had er zelf niks aan overgehouden! Nou,Lau en ik wel een beetje geschrokken natuurlijk!
Maar ze stond gelukkig weer veilig en wel op stal!
En we hebben het ook gelijk aan Hendra enz verteld! Ze was al blij dat er verder niks gebeurd was en dat ze veilig op stal stond!!
Dit was mijn dag!

Astor schreef:Yaar vind je het goed dat ik je ook lid maak van de rsva bokkers?
Dat jij ook bij het rijtje staat?