Ik heb dan ook echt altijd het gevoel dat ik iets vergeet, maar dan vergeet ik niets maar als ik dat gevoel niet eb vergeet ik zoiezo wat
hihi ja dat ken ik daarom pak ik ook altijd echt te veel spullen in zodat als ik het vergeet ik nog extra heb
_Irene11_ schreef:Hee allemaal! En mensen, hebben jullie al zin in morgen (diegene die naar de IW gaan)? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
_Irene11_ schreef:Jezus, jij bent ook lekker slim hè .Pas op: Larissa is setjesverslaafd!!!!! En niet zo'n beetje ook Dat valt best mee
Hai! Heeft iemand z'n inpaklijst al klaar en wil die naar mij te mailen alvast als ondersteuning? Nog 2 weekies.
Juuuuuuuuuuul!! Hahaha, als ondersteuning Ik wil dat best doen, maar er staat niet echt veel boeiends in
Maar misschien hebben jullie wel hele interesante dingen in je lijst die ik anders zou vergeten! Heb trouwens zóó lekker gereden vanochtend. Op Jo. Echt 'n schatje.
_Irene11_ schreef:Haha, heb je wel gezien hoeveel setjes jij meeneemt! Bestek?Op die lijst van bloempottiee
_Irene11_ schreef:Ohh ja, ik zie het: mes, lepel, vork, bord Uhmmm BLOEMPOTTIE: Het is geen schoolkamp hoor Nee hahaha je krijgt een mooi plastic Unox - alsjehetpraktwordthetechtnietlekkerderhoor bord. Echt té irritant om daar je brood op te smeren.
Je weet toch van die blauw met witte unox bordjes die je bij de unox producten kreeg een tijdje terug.