Zij gaat mij voorlezen morgenochtend. Helemaal TOP !!!!
Nu kan ik met een gerust hart aan de voorbereidingen beginnen.
Geeft wel weer wat rust hoor. Ik dacht echt ff van "puf hoe los ik dat op"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:@ Meelen, mijn schietgebedje heeft weer geholpen, het zonnetje schijnt..... en het is droog, althans hier in westzaan, zie bij jullie boven de wijk erge donkere dreigende wolken.

winnitou schreef:@Rockoo; Ik heb de film van het kamp nog nooit gezien, kun je die voor mij branden. Dan heb ik weer wat te doen.
xan schreef:Hiep Hoi voor Incognito![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij gaat mij voorlezen morgenochtend. Helemaal TOP !!!!
Nu kan ik met een gerust hart aan de voorbereidingen beginnen.
Geeft wel weer wat rust hoor. Ik dacht echt ff van "puf hoe los ik dat op"

meelen schreef:winnitou schreef:@Rockoo; Ik heb de film van het kamp nog nooit gezien, kun je die voor mij branden. Dan heb ik weer wat te doen.
Hoe kom je dáár zo opeens op?!

Mireille1970 schreef:He Jammer, dat ik het nu pas lees. We hadden wel even kunnen komen voor we naar de manege gingen. Ik wist het wel, je had het al eerder geschreven. Maar ik was het vergetenLiquita!!
We zijn in de winkel
Kom je even kijken?
. winnitou schreef:Kreeg net een prachtige fruitmand bezorgd, van manege Veldt (Diana & Jeroen, Grardus & Conny). Heel attent. ga d'r zo eens lekker van genieten.

winnitou schreef:Kreeg net een prachtige fruitmand bezorgd, van manege Veldt (Diana & Jeroen, Grardus & Conny). Heel attent. ga d'r zo eens lekker van genieten.

rockoo schreef:Winnetou ik zal even aan Steef vragen of hij die film wil branden alleen weet ik niet aan wie ik hem moet geven en wanneer . Ik weet niet wanneer ik op de manege kom want er is een goede vriend van mij vanmorgen overleden
rockoo schreef:Ja
Yinari schreef:Hey ate, is dat dat plekje wat we op kamp bekeken hebben, en wat ik er toen al een beetje verdacht uit vond zien? Dacht toen aan sarcoiden.... is dat de naam die je zoekt of is het wat anders? Gaan ze nu de plekjes injecteren? (niet nieuwsgierig hoor, helemaaaal niet).
Verder treffen de wedstrijdruiters onder ons het wel met dit pokkenweer, want benen wassen enzo kan nu lekker binnen natuurlijk!
winnitou schreef:Kreeg net een prachtige fruitmand bezorgd, van manege Veldt (Diana & Jeroen, Grardus & Conny). Heel attent. ga d'r zo eens lekker van genieten.
kun je niet meteen vragen of ze een lift voor je maken hoef je niet naar de blije ruiters
ATE schreef:winnitou schreef:Kreeg net een prachtige fruitmand bezorgd, van manege Veldt (Diana & Jeroen, Grardus & Conny). Heel attent. ga d'r zo eens lekker van genieten.
nou toch lief zeg dat ze een fruitmand sturen (ben je vast een goede klant)kun je niet meteen vragen of ze een lift voor je maken hoef je niet naar de blije ruiters
rockoo schreef:Winnetou ik zal even aan Steef vragen of hij die film wil branden alleen weet ik niet aan wie ik hem moet geven en wanneer . Ik weet niet wanneer ik op de manege kom want er is een goede vriend van mij vanmorgen overleden