Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
vera23 schreef:heeft iemand intresse om ukaat volgende week vrijdag .. erop paar rondjes te stappen... of draven weet niet wat ik mag... ik kan niet en mn verzorgvrouwtje kan niet... mn moeder gaat zowiezo wel om uittemesten enzo... maar die kan niet veel of ver met er lopen en die durft er zeker niet op
![]()
![]()
je mag wel oefenen als je wil deze week degene die zou willen
maar ze kan af en toe best raar doen
! En Vesra ook
!
vera23 schreef:heeft er nog iemand binnekort een tandarts nodig??? voor het paard bedoel ik dan

ik denk dat het wel nog even duurt en zal even vragen of hij nog nieuwe klanten aanneemt eigenlijk
hij heeft het errug druk... ik ga wel ff bellen
bobske schreef:Nous als het die tandarts uit wassenaar is doe ik ook mee.
gr. kim.
Ik gaf even door aan me zus dat het over een paardentandarts ging ze riep gelijk gooi mij er ook maar even bij. dus bijdeze
duckie schreef:Ik heb binnekort ook Onno weer eens nodig... zijn er nog anderen? Het heeft nl geen haast...

het hobbelt wel hoor
spetter was idd superbraaf... Diddle'tje moet er toch ook maar weer eens aan gaan geloven
Kunnen we met zijn 2-en op stap
vera23 schreef:volgende week vrijdag kan ik niet.. heb borrel op de zaak en daarna ergens anders een feesie vandaar![]()
noam denk dat het beter is een nog iets meer ervarender iemand het te laten doen ... niks negatiefs tegen over jou hoormaar ze kan af en toe best raar doen

(Wel tussendoor wat bijgelezen gelukkig)
Vind je hem ook helemaal te gek?
En gefeliciteerd met je baan
En gefeliciteerd (klink gek, maargoed) met je moeder 

(@ Irene, daarna ben ik in Delft, dus kan ik voor Evita zorgen als je op vakantie bent
)

Marieke_ schreef:Hoi Allemaal,
Bedankt voor de felicitaties!
Ik zie dat ik echt heel lang niets van me heb laten horen(Wel tussendoor wat bijgelezen gelukkig)
@ Anous, klinkt goed al die verhalen over het springen met Ko. Volgens mij vinden jullie het allebei errug leuk!
Nou ik mis de paardjes wel hoor! En jullie ook!
Op 29 mei kom ik terug in Nederland en 8 juni vertrek ik voor 5 weken naar Frankrijk(@ Irene, daarna ben ik in Delft, dus kan ik voor Evita zorgen als je op vakantie bent
)
Maar in die week kom ik wel ff langs hoor
Groetjes Marieke
Heb je nog meer leuke reisplannen na Frankrijk?