Annie_ schreef:Ze zijn niet online maar waren ook in deie week
oh hm
dat ging niet over online op msn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Annie_ schreef:Ze zijn niet online maar waren ook in deie week
Alwiene schreef:Annie_ schreef:uu jaa ikke en selma
Reden geloof ik alleen 2 groepen in die week? Zaten jullie 14 augustus in luttenberg?
Nortella schreef:als het een groep was die HEEL hard aan het zingen was..
Nortella schreef:Annie_ schreef:Ze zijn niet online maar waren ook in deie week
oh hm
Alwiene schreef:Nortella schreef:als het een groep was die HEEL hard aan het zingen was..
Uuuuuh, als ik zeg TAART daagt er dan bij jou iets?

Zat er appel bij? Sneeuwster en slagroom was het toch?

Nortella schreef:Annie_ schreef:Ze zijn niet online maar waren ook in deie week
oh hm
[/quote]Nortella schreef:nou we hebben wel taart gehad ja.. haha! maar dat was op donderdag avond van Joyce verjaardag
en op vrijdagnacht omdat we gewonnen hadden..

Alwiene schreef:Hahah BINGOZat er appel bij? Sneeuwster en slagroom was het toch?

wat is r dan? Nortella schreef:Alwiene schreef:Hahah BINGOZat er appel bij? Sneeuwster en slagroom was het toch?
..

wat wil je zeggen
Nortella schreef:maar.. was je doel..!wat wil je zeggen
![]()
ik ben nieuwsgierig hihi

(Hadden er net een paar een discussie over of je borden eerder of later in de afwas moet afwassen
) 
Nortella schreef:toen stonden wij bij 't Linderhof.. hihi dus moet je de andere groep hebben!
Ik dacht is leuk als ik er wat op bokt terug vind. En die groep weet het vast nog wel als ik taart zeg
Alwiene schreef:Nortella schreef:maar.. was je doel..!wat wil je zeggen
![]()
ik ben nieuwsgierig hihi
Doel was me als bokker bekend maken aan bokkers van die groep
Gaat dus om de groep die op 14 augustus op Camping de Huttert in luttenberg stond
Er staat nu trouwens weer een groep meiden(Hadden er net een paar een discussie over of je borden eerder of later in de afwas moet afwassen
)
Alwiene schreef:Nortella schreef:toen stonden wij bij 't Linderhof.. hihi dus moet je de andere groep hebben!
Hahah helaas, zaten misschien wel geen bokkers bij danIk dacht is leuk als ik er wat op bokt terug vind. En die groep weet het vast nog wel als ik taart zeg

Alwiene schreef:Nortella schreef:toen stonden wij bij 't Linderhof.. hihi dus moet je de andere groep hebben!
Hahah helaas, zaten misschien wel geen bokkers bij danIk dacht is leuk als ik er wat op bokt terug vind. En die groep weet het vast nog wel als ik taart zeg

Annie_ schreef:Alwiene schreef:
Doel was me als bokker bekend maken aan bokkers van die groep
Gaat dus om de groep die op 14 augustus op Camping de Huttert in luttenberg stond
Er staat nu trouwens weer een groep meiden(Hadden er net een paar een discussie over of je borden eerder of later in de afwas moet afwassen
)
Nee wij waren niet op donderdag bij de huttert
zo ver ik weet was het hek al kapot geweest ?

Annie_ schreef:Wij waren de eerst bij de huttert en toen had tino het hek kapot gemaakt.