AndreaB schreef:Ehh neeDan zoek je maar een andere vrijwilliger
hahahah
Volgende x wat marathon oefeningen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Via p.b geef ik wel meer informatie als jullie het willen weten
. )
.
. Jaa, we zijn al verder dan het gebruikelijke maar als de pony zelf aangeeft het goed te vinden en het aan te kunnen is het geen probleem. Er op zitten doen we niet, grondwerk zijn we wel mee bezig ja. Er zijn genoeg paarden die met 2,5 beleerd worden en buiten dat is Eef al ouder dan 2,5 jaar. 

. Ik ben je echt dankbaar Romy!
. Om eerlijk te zijn heb ik best respect voor me ma, want je blijft hier echt altijd bezig.. Ben je net klaar met de honden, kan je weer een kattenbak gaan doen.. xD. En natuurlijk de krijsmachine die me vanochtend om half 7 me nest uitriep omdat mevrouw naar buiten wilde.. Terwijl ik die gister om 1 uur nog had gedaan..
. In der stal gewoon, zonder zadel etc. Dustja, ik heb er ook verder geen zin in om op in te gaan want ik heb het voorlopig druk genoeg thuis met alle beesten die hier rondlopen. Dus poef, paf. Einde verhaal.
Het huishouden is wel wennen, maarja het moet en ik heb het ervoor over als me ma straks weer gezond is
.
Niet fijn maar gelukkig is ze al in het ziekenhuis dus kunnen ze meteen ingrijpen, ook een van de redenen waarom ze langer moet blijven, ze willen geen risco nemen omdat het in de 'familie' zit.. Ik hoop het niet..
Ookal kan ik niks doen als ik bij haar ben natuurlijk.. Njaa, straks maar lekker de lekkernijen naar der toe brengen, had al een foto gemaakt en naar der toe gestuurd xD haha
Overdreven gedoe allemaal!!