goh kreeg net de schrik van mijn leven!
Sinds mijn schoonzus bevallen is van haar baby passen wij al op hun 2 hondjes. geen punt natuurlijk, maar 1 daarvan is zo'n dominant gestoord beest! Die spoort gewoon écht niet! Uit het niets valt ze aan en gaat ze gewoon door ook als de andere hond zich "overgeeft". Net dus wéér! Met russel (mijn hond) en dat is echt zo'n goedzak die, als een hond ook maar gromt, meteen al wegrent. We hebben ze echt van mekaar moeten trekken!!!! en ik keek in zijn nekkie, nou de tanden zaten erin!!!!

kl*tek*thond!!!!!! óf ze krijgt nu een muikorf om of ze gaat weg. Heb het er gewoon helemaal mee gehad. Ze is nou al met elke hond in gevecht geweest (ook met mijn andere hond en m'n kat) en nou is de maat gewoon vol!
Vanmiddag ben ik trouwens nog op stal geweest. Veyton opgezadeld en lekker stappen over het terrein. Toen zag ik opeens de dierenarts en dacht: nou meteen maar ff een afspraakje maken voor de inenting en zijn tanden laten nachecken.
Wat een sympathieke man is dat zeg! je ziet echt dat hij leeft voor zijn vak! Veyton is echt niet de makkelijkste bij de dierenarts maar hij kreeg zonder problemen het tandje eruit en ach... laten we de inenting ook maar meteen doen! hahahaha ipv een afspraak maken was alles al gedaan dus

Maandag wordt veytonnetje plat gespoten om zijn tanden te veilen. Pascal ook maar meteen laten inenten en die is maandag ook aan de beurt met zijn tanden

maandagochtend komt de hoefsmid ook nog. Heerlijk zeg nu alles geregeld is