Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:07

Zo, ben ik ook weer eens Tong uitsteken

Ben ziek Boos! Eigenlijk voelde ik me gisteravond al niet lekker maar ging nog wel, dus was wel gaan werken vandaag. Maar op een gegeven moment hield ik het echt niet meer vol dus ben rond 3 uur naar huis gegaan. Er is een afscheidsfeestje (borrel en etentje) van een collega, waar ik erg graag heen wilde, maar helaas, zit er niet in vandaag. Moet er niet aan denken nu gezellig te doen of te eten.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:07

ik heb ook nog een rijbroek die ik pas van 5 jaar geleden ofzo, maar door een val MET Boco(pony op HM) en al zit er een enorm gat in.. wel een mooi knielapje overheen genaaid, en heb em zomers nog wel aan, maar dan als klusbroek ofzo...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:13

Opzich wel leuk van die kledingstukken met herinneringen eraan vast. Heb nog een broek waarmee ik toen ik uhm, poeh... jong, was met een half ingereden shetlander in het donker ging crossen omdat we gingen spelen dat er een gijzelaar aankwam (en de ander, een oude bekende van Schim Knipoog gewoon bleef staan) en toen iets te dicht langs een paaltje ging haha. Juist ja, van die lekker onverantwoordelijke dingen. (denk trouwens niet dat ik nog in die broek pas Knipoog )

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:29

muiszje schreef:
maar fluf, die van jou blijft ook echt mooi..

ja he *droom*
mn ryzeltje

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:03

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:15

Goedenavond! Hier een vrolijke ik Lachen Heb heeerlijk gereden op Yen, dominantieprobleem was veel minder duidelijk aanwezig. Heb voor het eerst weer ruim een uur gereden en gegaloppeerd Lachen Heerlijk! Ook nog lekker buiten uitgestapt.

Beterschap Pluut!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:35

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:45

bwahahaha, neeeej! ryza is een kleine schoonheid, geen pleeborstel! (niet banketstaaf bedoeld voor de eigenaren, maar dat haar kan echt wel een borstel gebruiken!)

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:48

Whahahaa Bloos
Heb die site van Bonte even bekeken, is het die witte?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 19:49

Ze is bruin Tong uitsteken
Bij Peps fotoshoot staat ze erbij.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:51

Grrr, ff zoeken

Gevonden Lachen Wat een leukerd. Waar ik ryza allemaal niet heb voor aangezien zeg Bloos!

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:56

goh kreeg net de schrik van mijn leven!
Sinds mijn schoonzus bevallen is van haar baby passen wij al op hun 2 hondjes. geen punt natuurlijk, maar 1 daarvan is zo'n dominant gestoord beest! Die spoort gewoon écht niet! Uit het niets valt ze aan en gaat ze gewoon door ook als de andere hond zich "overgeeft". Net dus wéér! Met russel (mijn hond) en dat is echt zo'n goedzak die, als een hond ook maar gromt, meteen al wegrent. We hebben ze echt van mekaar moeten trekken!!!! en ik keek in zijn nekkie, nou de tanden zaten erin!!!! Verdrietig kl*tek*thond!!!!!! óf ze krijgt nu een muikorf om of ze gaat weg. Heb het er gewoon helemaal mee gehad. Ze is nou al met elke hond in gevecht geweest (ook met mijn andere hond en m'n kat) en nou is de maat gewoon vol!
Vanmiddag ben ik trouwens nog op stal geweest. Veyton opgezadeld en lekker stappen over het terrein. Toen zag ik opeens de dierenarts en dacht: nou meteen maar ff een afspraakje maken voor de inenting en zijn tanden laten nachecken.
Wat een sympathieke man is dat zeg! je ziet echt dat hij leeft voor zijn vak! Veyton is echt niet de makkelijkste bij de dierenarts maar hij kreeg zonder problemen het tandje eruit en ach... laten we de inenting ook maar meteen doen! hahahaha ipv een afspraak maken was alles al gedaan dus Haha! Maandag wordt veytonnetje plat gespoten om zijn tanden te veilen. Pascal ook maar meteen laten inenten en die is maandag ook aan de beurt met zijn tanden Lachen maandagochtend komt de hoefsmid ook nog. Heerlijk zeg nu alles geregeld is Haha!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:50

Wat erg van je hond

Ik mocht vandaag eerder naar huis Haha!. Vanochtend Alano gezien en verder me de hele dag verveeld op de Hugo Boss; de hele dag rondlopen werd zwaar maar mijn voeten hadden het tegen een uur of 4 alweer begeven. 's Avonds liep ik bij de beveiliging en wahoe we hebben iemand opgepakt; hij had 3 broeken gestolen (waarde boven 500 euro) en nog heroine bij zich. Hij was onder invloed dus het was voor ons ook link aangezien hij dan niks voelt en wij dus wel als hij uithaalt. Maar goed 1 ding ik wil nooit door de beveiliging worden gepakt; ze doen eng (gelukkig steel ik niet) maar als ze zo tegen mij schreeuwen en mentale spelletjes met me spelen zou ik alles bekennen ook wat ik niet gedaan heb

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 20:51

Hallo luitjes Doei!

Ben ik weer even...ikke wil ook nieuwe rijbroek...maar wat ik wil is in de gewone winkel weer niet te koop .Zit nu te denken aan http://www.equimatch.nl/default.asp?clu ... ageid=228&
of http://www.equimatch.nl/default.asp?clu ... ageid=228&
Deze broeken zitten zo mega lekker Tong uitsteken ,geen gezeik meer met klitteband onderaan je been.Ik heb er nu ook 1 en die zit zo lekker...woon er nog net niet in Haha!
Leuke hond trouwens...best stoer zo in de stad Haha!
muiszje schreef:
dat bezemkruiskruid.. staat veel in het beatrix park..
Wij hebben redelijk weinig last van JKK in het weiland, maar dit jaar wel wat meer, maar dat komt omdat de buren het niet weghalen vrees ik..
Op equito hebben we echt veen JKK staan, kennen jullie dat schapenweiland van het amstelpark bij de molen? dat staat er echt vol mee! (pak je verrekijker en je ziet alleeeeeenmaar JKK staan!) dat waait denk ik over naar equito.. en wij braaf alles uit de grond halen, maar het is echt dweilen met de kranen open soms.. echt balen.

Dat is dus de reden waaron deze site is geopend...er is al een raport in de 2e kamer.Ze willen oa dat gemeentes aansprakelijk kunnen worden gesteld voor het opruimen van deze planten.Nu voelt niemand zich verantwoordelijk...zelfs degene niet die het hebben uitgezaaid.Zat in het zaadmengsel wat is uitgestrooid in oa bermen Clown .
Nu doet niemand iets en blijft het zich in een rap tempo verspreiden.Bezemkruiskruid komt trouwens uit Zuid-Afrika en is dus geen inheemse soort.Wordt veel verspreid door de NS...de nootjes(zaadjes) worden makkelijk meegevoerd als de treinen voorbij razen.Je ziet het ook veel op bouwplaatsen(besmetting van zand?) en op stukken waar de tramrails is bewerkt.

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:13

Myrtje_ schreef:
Hee fluf, is dit Ryza trouwens? http://www.fotocv.nl/fotoseries%20evene ... G_8891.jpg ?
Kan me nog herinneren dat je het over een rood halsbandje had..

HAHAHHAHA ROFLMAO
idd wat een plee borstel
al zou die best lief zijn hoor
ziet er wel schattig uit
maar nou niet direct mooi nee Haha!

cas sterkte ik zou dat beest een muilkorf omdoen of terug sturen naar huis
ben niet voor muilkorfen, maar met honden die aanvallen zekerwel.
vind zowieso dat mensen met honden veel beter op moeten letten
ik zie het dagelijks
mensen met 2 of meer honden die ze maar laten lopen en niet opletten
en roedel gedrag even lijken te vergeten
doodeng

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:24

Joehoe!

Ik zou ook een muilkorf om die hond doen of idd wegsturen!

Laatst liep ik met mijn hondje, en die gaat altijd liggen als hij een andere hond ziet, en er kwam een vrouw aan met een grote berner senne en ze was de hond al strak aan het houden.
Lopen ze langs vliegt dat beest ons in ene aan Scheve mond
Had me dan even gewaarschuwt, dan was ik bij voorbaat al in de bosjes gaan liggen...

Kom net terug van poonie, hij liep heel goed, krijg ik kramp in mijn maag/slokdarm, kon ik niet meer verder *balen*.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:36

Wat een gedoe met die honden...zou hem de deur wijzen hoor.je moest op een hond passen,niet op een piranha Clown .
Ik snap niet dat mensen hun honden niet opvoeden hoor...als een grote hond al lekker aan de riem gaat hangen en dan zomaar op een andere hond duikt...bah.Ze had idd wel even kunnen waarschuwen dat ze haar eigen hond niet onder appél had Boos!
Ik merk in park ook vaak dat mensen die honden maar wat aan laten klooien...blaffend achter je paard aangaan...och...wat is het probleem Clown ...nou gelukkig is mijn pony niet bang voor blaffende honden...maar jouw hond valt mij en mijn paard lastig....zou je daar niet eens wat aan doen Tong uitsteken
Nee hoor...krijg vaak genoeg naar mijn hoofd geslingerd dat ik op moet rotten met mijn pony omdat het park de enige plek is waar ze de honden los mogen laten... Boos! hoe zou dat nou komen....

Maar goed...is iedereen pleitos??Zo rustig hier....

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:37

ik ben er wel Lachen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:38

Ik ben der ook!

zo ongeveer dan Tong uitsteken

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:39

Wel ff doorposten dan...we moeten voor einde van de week op de 500 pagina's zitten Haha!

Niki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:39

casjuh schreef:
goh kreeg net de schrik van mijn leven!
Sinds mijn schoonzus bevallen is van haar baby passen wij al op hun 2 hondjes. geen punt natuurlijk, maar 1 daarvan is zo'n dominant gestoord beest! Die spoort gewoon écht niet! Uit het niets valt ze aan en gaat ze gewoon door ook als de andere hond zich "overgeeft". Net dus wéér! Met russel (mijn hond) en dat is echt zo'n goedzak die, als een hond ook maar gromt, meteen al wegrent. We hebben ze echt van mekaar moeten trekken!!!! en ik keek in zijn nekkie, nou de tanden zaten erin!!!! Verdrietig kl*tek*thond!!!!!! óf ze krijgt nu een muikorf om of ze gaat weg. Heb het er gewoon helemaal mee gehad. Ze is nou al met elke hond in gevecht geweest (ook met mijn andere hond en m'n kat) en nou is de maat gewoon vol!
Vanmiddag ben ik trouwens nog op stal geweest. Veyton opgezadeld en lekker stappen over het terrein. Toen zag ik opeens de dierenarts en dacht: nou meteen maar ff een afspraakje maken voor de inenting en zijn tanden laten nachecken.
Wat een sympathieke man is dat zeg! je ziet echt dat hij leeft voor zijn vak! Veyton is echt niet de makkelijkste bij de dierenarts maar hij kreeg zonder problemen het tandje eruit en ach... laten we de inenting ook maar meteen doen! hahahaha ipv een afspraak maken was alles al gedaan dus Haha! Maandag wordt veytonnetje plat gespoten om zijn tanden te veilen. Pascal ook maar meteen laten inenten en die is maandag ook aan de beurt met zijn tanden Lachen maandagochtend komt de hoefsmid ook nog. Heerlijk zeg nu alles geregeld is Haha!

Dat Bella gestoord was wisten we, maar dat ze ook nog gestoorder kon zijn :S
Nou Cas, je hebt nog die 2 dingen liggen die je moeder voor Dasy en Russel heeft voor buiten (eethoek buiten) Knipoog..
Nee t*kkehond is het helaas wel, heeft lieve kanten maar aan de andere kant :|
Maarja toen ze zo naar Russel gromde en deed deed je moeder dan ook helemaal niks he.. waarom denk je dat ze doorgaat.. zij denkt dat het goed is Lachen.
En zo ook dat ze Puck aan blijft vallen, die net zoals russel al direct weg is en geen vleig kwaad doe (oke gelogen, ze valt vliegen aan, maar goed het spreekwoordding haha Tong uitsteken)

Hm naar huis sturen is niet zo veilig met Samuel, nouja ze moeten er toch ooit aan wenen.. lastig Lachen Maar een dooie hond is ook niet echt leuk.

Aah Veyton weer braaf Haha! Mooi dat dat gedaan is, afspraak gemaakt voor de rest.. nu de hoefsmid idd nog en alles is af Lachen...

Cas ik mail je morgen even, weer lekkere bende gehad hier vanacht (met je weet wel wie weer.. je wordt ziek van die man :S).

Leuke stagedag gehad, gelukkig wel... wel lang, net thuis.

Ohja hoe zit het trouwens, welke mensen gaan al zo goed als zeker mee de 21ste? Lijkt me wel leuk om eens te zien wie Haha!

Nou ik duik mijn bed in, lees morgen bij Haha! Ja eindelijk tijd.

Weltrusten voor iedereen!
Laatst bijgewerkt door Niki op 29-09-06 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:40

Ik ben er ook.. zit maar weer achter de pc, vriend ligt al te slapen!!!!!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:40

500 voor het einde van de week?? haha halleluja!
Moeten we opschieten met het bedenken van een nieuwe topic naam Tong uitsteken

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:41

21e?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 21:41

Och....nieuwe naam is toch niet nodig....gewoon deel II... Haha!