Ja Wen, je wordt bedankt
Alhoewel het niet alleen aan Bowie lag, Alex vond het ook niet zo....
Maar ik reed dus eerst om 20.30, voor het eerst op Paco, dus maar gelijk de hele les zonder zadel gegaan. Leuk paardje
Moest er wel om lachen. Ik verwachtte dat hij nog iets lekkerder zou zitten, maar hij was minder breed dan hij eruit ziet. Maar na 5 minuten went alles!
Daarna op Lune, ik was net zo blij dat we maar met z'n 6'en waren, komen Wen en Fen even de boel verpesten. Was allemaal nog redelijk lastig met Lune tussen al die slome paarden
Maar het stappen en draven ging nog wel redelijk. Toen moesten we gaan galopperen, dat scheen niet heel makkelijk te zijn, maar goed je gaat er toch maar vanuit dat je niet een helemaal doorgedraait paard onder je kont hebt... Galop aanspringen ging heel rustig, dus dat viel me alles mee. Vervolgens maakte Lune een hele scherpe bocht naar rechts en was madam niet goed aangesingeld. Zadeltje gleed naar rechts en Saskia testte even hoe Lune erop reageerde als haar ruiter op de grond ging liggen. Dat ging boven verwachting! Ze stond me aan te kijken alsof ik gek was (Gelijk heeft ze) Vervolgens het zadel rechtgeduwd en beter aangesingeld, toen nog een stukje galop geprobeerd, maar ook dit ging zeer moeizaam. Ze flipt echt compleet. Ik wilde allang weer gaan stappen, maar ook het terugnemen ging niet zo best meer. Ze bleef maar van die hele scherpe wendingen maken, ik weet het niet hoor maar dat paard kan ik een keer 360 graden draaien ofzo...
Al met al dus niet zo geslaagd, voorlopig ga ik even niet met haar galopperen in een les, dat weet ik wel!