Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:55

Tot vanavond.

Net op Lune gereden, eindelijk een lege bak en geen klusjesman. Nu wil Frank graag dat ik haar vanavond ook in een lesje ga rijden, dus van 21.30 tot 22.30 kunnen jullie naar een hoop gestuntel kijken, ze schijnt groepjes namelijk nog niet echt op prijs te stellen Nagelbijten / Gniffelen Natuurlijk rijd ik ook gewoon in onze eigen les mee Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:53

Dat is wel goed dat hij je in een les mee laat rijden, tips zijn toch altijd handig nietwaar? Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:18

Ja dat is zo! Alleen is het meer op haar aan ander paarden te laten wennen geloof ik Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:25

Aaah oke, nouja dat is ook belangrijk toch! Rijdse vanavond Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:26

owwwww ik wil me camera meenemen maar mijn batterijen zijn op Boos!. volgens mij heb je weer geluk vandaag sas.....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:37

Ajoh dat lukt toch niet in het donker. Kom maar een keer als ik in de buitenbak ga rijden Lachen En het wat mooier weer is Clown

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:50

En dan rij je gelijk in een groep met 12 andere paarden mee? Laat hem lekker zelf zijn leven wagen Knipoog

nee hoor grapje, succes en ik hoop dat je lekker kun rijden, allemaal veel plezier vanavond!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:51

Nee er waren er maar 5 Knipoog Vandaar ook dat ik in die les ga rijden...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:52

Dus dan rijd je vandaag drie uurtjes? Is goed voor de spieren Sas Knipoog

Ik heb vandaag best fijn met Mazzel gereden, hij was lekker vrolijk, ook wat gespannen want het weer werkte niet mee, maar we waren alleen in de bak en ik heb heerlijk kunnen werken. Ik heb maar twee keer boos hoeven worden met aandraven Lachen Verder heel veel goede overgangen gedaan, superpony wordt het nog.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:56

Top Fen! Hopenlijk wordt het met mij en Lune net zo goed Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 19:57

Ik ben benieuwd hoe erg het nu blijkt vanavond Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:00

Nu ben ik bang Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:02

Haha Vork
Het kan nooit rampzaliger zijn dan hoe het met Mazzel en mij ging en gaat Knipoog Dus dat zit wel goed hoor sas.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:04

Bij mij en Atlas ging het ook wel lekker!! Mijn zweep is gejat op stal Boos!, dus ik moest zonder rijden... En hij deed nog steeds net zo goed zn best, alleen die galop wil nog steeds niet echt lukken Boos!. Maar we komen er wel!!!

Ik hoop zo erg dat ik vanavond op Nynke mag... Of oxana die vind ik ook wel lekker rijden... Maar daar zat ik natuurlijk vorige week al op....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:06

Je zweep gejat? Lastig, kan je niet gewoon meerdere zwepen in je kast zetten? Dat heeft Mazzel gelukkig ook en misschien zet ik er binnenkort zelf nog één of twee bij. Bij ons worden ze naar mijn idee niet gejat, maar ik ben zelf geweldig goed in dingen kwijt raken of gewoonweg vergeten Nagelbijten / Gniffelen

En Es, van mij mag jij vanavond op Nynke hoor.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:10

hahahaha gelukkig dat ik van jou vanavond op Nynke mag, is de kans alweer iets groter....

Bij ons wordt heel veel gestolen en 'geleend' Atlas zijn deken hing ooit ook op een heel mooi dekenrek waar alle andere ook hingen en toen zaten dr ineens witte haren in... (hadden ze dus even op een ander paard gelegt...). Nou ja en mij zweep lag in het pad bij Atlas, ik heb Komiek uit het land gehaald en daarna Atlas en toen ik wilde gaan rijden was ie weg... Echt stom!! En het was nog wel zo'n lekkere zweep... Ik hoop nog even dat degene die hem 'geleend' heeft m terug brengt... Maar dat zal wel niet Boos!.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:12

Ik moet die van mij denk voortaan ook maar in de kast of in de voerkist leggen.... Anders ben ik dr straks nog meer kwijt...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:27

De zweep die Aad zo geweldig vond?

Fen, na de les zeg je: dit is nog rampzaliger dan Mazzel en mij Nagelbijten / Gniffelen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:39

kooslover schreef:
Nu ben ik bang Clown

mietje Clown

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 10:09

Hahaha inderdaad Antoinet Knipoog Mietje Haha!

Aghnee hoor Sas!
Ik weet nog goed met Indy, die was ook echt overal bang van.. Maar toch was ze echt super Ja

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 12:11

Fen, op stal willen ook wel eens dingen verdwijnen hoor Knipoog je moet gewoon je spullen opruimen nadat je ze gebruikt hebt in de kast Knipoog

En ik heb gisterenavond om half 10 mee gereden, omdat we in onze eigen les met zijn 12en zouden zijn en om half 10 met 5. Dus toen wist ik het wel Knipoog
En ik had nog geluk ook, eerst in onze les op Manda ingedeeld, maar Yvon ging lekker wisselen met alle paarden en toen zat ik in eens op Bowie Haha!
En ik/Sas heeft geweten dat ze meereed met monster in de bak.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 13:23

Ja Wen, je wordt bedankt Clown Alhoewel het niet alleen aan Bowie lag, Alex vond het ook niet zo....
Maar ik reed dus eerst om 20.30, voor het eerst op Paco, dus maar gelijk de hele les zonder zadel gegaan. Leuk paardje Ja Moest er wel om lachen. Ik verwachtte dat hij nog iets lekkerder zou zitten, maar hij was minder breed dan hij eruit ziet. Maar na 5 minuten went alles!
Daarna op Lune, ik was net zo blij dat we maar met z'n 6'en waren, komen Wen en Fen even de boel verpesten. Was allemaal nog redelijk lastig met Lune tussen al die slome paarden Nagelbijten / Gniffelen Maar het stappen en draven ging nog wel redelijk. Toen moesten we gaan galopperen, dat scheen niet heel makkelijk te zijn, maar goed je gaat er toch maar vanuit dat je niet een helemaal doorgedraait paard onder je kont hebt... Galop aanspringen ging heel rustig, dus dat viel me alles mee. Vervolgens maakte Lune een hele scherpe bocht naar rechts en was madam niet goed aangesingeld. Zadeltje gleed naar rechts en Saskia testte even hoe Lune erop reageerde als haar ruiter op de grond ging liggen. Dat ging boven verwachting! Ze stond me aan te kijken alsof ik gek was (Gelijk heeft ze) Vervolgens het zadel rechtgeduwd en beter aangesingeld, toen nog een stukje galop geprobeerd, maar ook dit ging zeer moeizaam. Ze flipt echt compleet. Ik wilde allang weer gaan stappen, maar ook het terugnemen ging niet zo best meer. Ze bleef maar van die hele scherpe wendingen maken, ik weet het niet hoor maar dat paard kan ik een keer 360 graden draaien ofzo...
Al met al dus niet zo geslaagd, voorlopig ga ik even niet met haar galopperen in een les, dat weet ik wel!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 13:26

En Bowie was maar bezig als ie langs de volte kwam waar jij reed om te klieren.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 13:29

Uhuh hopeloze dieren, ik wilde niet teveel aan de buitenkant van de volte omdat daar van die etterbakken reden (Alleen Pablo was superlief Lachen ) En tja naar binnen ging ze vanzelf al, dus ze moest toch meer naar buiten . Daarbij schiet ze ook nog heel snel naar voren als ik been geef, als ik haar als naar buiten wil drijven. Ze is echt zó moeilijk!

Maar jij zat wel weer lekker op Bowieke Lachen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 13:33

Ja Haha! Bowie was verder best lief, alleen als jij in de buurt was, als je voor me reed ging hij hard stappen en als je achter me reed liep hij zelfs graag in de rechterstelling Bloos