Zo caprilli ging lkkr belabbert vandaag..
Wel gehaald blijkbaar.. Toch wel apart.. 
Hoest met de rest gegaan die caprilli heeft gereden??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wel gehaald blijkbaar.. Toch wel apart.. 
Kirsten_D schreef:Okee serieus, mijn internet ligt er even voor een paar dagen uit, ik heb voor twee dagen geen com en ik heb het een weekje druk met school tot waar kan ik terug lezen.. bij 370!! Het gaat echt te snel zo, kan het niet meer bij houden.. (A)
Zo caprilli ging lkkr belabbert vandaag..Wel gehaald blijkbaar.. Toch wel apart..
Hoest met de rest gegaan die caprilli heeft gereden??
Slaap lekker ( dat doen jullie vast allang
) 
!!

Ik heb franse toets, maar de taal regels snap ik niet, en de rest heb ik niet zo goed geleerd

Astor schreef:Is Valentino vandaag jarig?
Ik vind je proviel hip Iris
Echt coooool !!
(en ook langs het zadeltje voor Valentino !!
)
Iriis_ schreef:NOuww weetjee, eigenlijk kan ik geen taart maken,, Want eigenlijk had ik met Anna afgesproken om naar Almere stad te gaan.
Dus als het goed weer is gaan we naar Almere stad!(en ook langs het zadeltje voor Valentino !!
)
Duss, ik moet nog even kijken. Maar ik ga dan wel slobber maken, met heel veel appels en wortels erdoorheen !

Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:NOuww weetjee, eigenlijk kan ik geen taart maken,, Want eigenlijk had ik met Anna afgesproken om naar Almere stad te gaan.
Dus als het goed weer is gaan we naar Almere stad!(en ook langs het zadeltje voor Valentino !!
)
Duss, ik moet nog even kijken. Maar ik ga dan wel slobber maken, met heel veel appels en wortels erdoorheen !
Okee!
Kom je daarna nog naar de manege om te rijden of ga je der voor rijden ?!
Ik denk niet dat ik zo heel lang weg blijf
Dat vroeg ik ook net op msn