haha leukK!! Wij konden de eiffeltoren niet op, want er stond een rij van bijna 2 uur.. En wij waren er maar 24 uur, dus was niet te doen.. Ook het Louvre stond een grote rij.. Dus ook niet in geweest.. Maar ik ga nog een keer een weekend met mijn vriend ( zijn zus loopt daar stage ) En dan wil ik alles zien haha
x_Renee
Geplaatst: 26-04-09 18:39
wajo! 2 uur hoop niet dat dat bij mij ook zo is, want daar heb ik echt geen zin in!
maar wat doet je zus daar voor een stage dan? das trouwens wel handig
Haha ik had maar 10 uur in Parijs!!! We zijn om 3 uur 's nachts aangekomen, om 10 uur in Parijs, en om 8 uur weer naar de bus. Toen waren we om iets over 3e weer in Waddinxveen. En we hebben behoorlijk veel gezien!
Ik ben totaal niet van reizen, maar dit was echt leuk!
Busreis was vreselijk, maar had de terugweg leuk gezelschap van een 21 jarige collega van me mams haha. Ben nog wel een beetje aan het bij komen.. Vooral mijn benen. Alles doet zeer.. Ik ben alleen ook niets gewend..
x_Renee
Geplaatst: 26-04-09 22:03
buitenruiter schreef:
ik ben vandaag ook in Frankrijk geweest, zo'n 600 km ten noorden van Parijs,. Les Chevaux heet het geloof ik
Hahaha ik ga niet vaak naar frankrijk, maar als LC meetelt, dan wel!
Ja geweldig!! Ze heeft 2 weken te koop gestaan, maar sinds het besluit haar te houden doet ze het super!! Momenteel zijn we net weer begonnen na ander halve week rust.. Mevrouw had een dik been en was stok kreupel. Gelukkig was het voor het eerst in 6 jaar, dus had niets te klagen
Nee, ze is nou een jaar van mij ( naja van Wouter ) Maar ben al vanaf haar geboorte regelmatig bij haar.. Heb haar gekregen van me vriend, omdat ze anders verkocht zou worden, naar iemand waar ik niet veel vertrouwen in had.. Maar Wonder en ik waren alleen maar aan het vechten en het ging steeds slechter, dus besloten wat beters voor haar te zoeken, alleen bleek dat al snel 'onmogelijk' En alle stalgenootjes vonden haar zooooo leuk, dat er al 3 stalgenootjes waren die haar wel over wilde kopen.. Dus heb ik besloten om zelf maar wat te veranderen qua rijden, en meer les te nemen.. En eigenlijk gaat het nou goed.. Ze zal zelf ook wel wat doorgehad hebben haha
haha okee gelukkig maar! want de foto's zijn ook cool! (van je onderschrift). En lessen scheelt echt zoveel!! Ik les sinds januari bij Snarf en we zijn zo ontzettend vooruit gegaan sindsdien!! Echt super hoor!
Maar fijn dat het goed gaat! Wanneer kom je ook alweer op lc?