Hoe is het met jullie en op manege veldt? Jeetje wat een pagina's alweer

Met mij en Paparazzi alles goed. Mijn vent begint behoorlijk groot te worden en gespierd (nouja oke ik lieg,... dik dan...
) hij staat nu alweer ruim een maand op het land en doet het erg goed. Het is de bedoeling dat hij er tot october op blijft staan, en dan haal ik hem wat dichterbij. Ik zie hem met de weken veranderen van een ielig ventje wat hij vorig jaar was naar een echt paard wat hij begint te worden. Hij staat nog steeds op de kossack stud in de kudde op het land, en dat gaat harstikke goed. De kossack posse tref je meestal slapend of spelend aan. 
(detail: let even op zijn pitbullbekkie)

Arabische paarden in de polonaise

Verder is Paparazzi een echte 'genieter'
om het zo maar even te noemen.
Inmiddels is hij alweer behoorlijk gegroeid.

En de meest briljante foto ever
Een genietende paparazzi 
Met Jamey is ook alles goed. Ik mis haar nog steeds ontzettend, maar ze heeft het ontzettend goed daar.

Ook heb ik een paar dagen terug voor het eerst in tijden weer paard gereden op manege heemskerk. Ik ging met een vriendin een buitenrit maken door de duinen van heemskerk en castricum. Was echt super super supertof, maar heb nu al drie dagen behoorlijk last van spierpijn
maarja dat krijg je als je alweer een tijdje niet rijd, maar ik ben het niet verleerd gelukkig
Ook heb ik inmiddels autorijles
Woensdag mijn 5e les alweer. En het gaat steeds beter ondanks dat ik bijna een ongeluk heb veroorzaakt bij de kruising bij de spoorbomen doordat ik mijn motor steeds liet afslaan
maar ik begin nu het 'gevoel' te krijgen 

Tot ziens!
net 1 jaartje oud 
). Maisie heeft dit jaar haar eerste uitnodiging gehad! 

. Hij is inderdaad lekker gegroeid. Ik hoop voor je dat een mogelijkheid kan vinden om hem te houden, jullie zijn een mooi stel
.
....ik moet nog een kaart maken voor Heleen, dat Xan aan mij gevraagd. Nou....ik hoop daar morgen tijd voor te vinden, ik ga m'n best doen.

.
.