manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:32

Gefeliciteerd Bar! Heb het ook al via de hyves gezegt, maar misschien voel je je dan nog jariger ;)
Tot morgen in elke geval!

Thirz, nou die regen is niet meegevallen, hoe ging je les?
Ben je erg nat geregend?
Daniël heeft enorm veel cadeaus gehad, hele grote en kleinere, het mooiste vindt hij een klein rood cars autootje dat hij van Rianne heeft gekregen.
Een kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 14:25

Dat was gezellig gisteravond!
Best wel moe, was pas om 3 uur thuis.
Ben jij nog moe Bar?
Daniël stond vanmorgen kwart voor 7 naast mn bed.
Goedemorgen mama :):)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:15

Ik was om 8 uur wakker en kon niet meer slapen... Ben (nog) niet echt moe...

Aan de ene kant heb ik een fijn paardendagje gehad. Aan de andere kant totaal niet!
Ging Dolce poetsen, die rook aan t paard wat naast dr stond op de poetsplek. Dat paard geeft een gil en trapt me zo tegen mn knie (met ijzer)... Deed echt mega veel zeer. Werd er bijna niet goed van!
Maar khad mn trailer al achter de auto zitten want ik wilde met Shaar naar t strand. Eerst Dolce nog 3x in en uit de trailer laten lopen (deed ze echt braaf). Toen Sharon gepoetst, spullen ingeladen en naar t strand. Mn knie klopte als een gek, pfff!
Naja toch lekker op t strand gereden, was zulk lekker weer!
Terug op stal Sharon ff in dr box gezet en Dolce nog even gelongeerd. Heb dr voor de 1e x lichtjes bijgezet en ze was hardstikke braaf! Alle spulletjes afgedaan en Dolce stond nog in de longeercirkel. Ik wilde naar huis, maar stalgenootje was er nog, dus d8 ik zet mn paardjes nog lekker buiten, dan zet zij ze binnen. Dus ik neem Shaar mee naar de longeercirkel om dr bij Dolce te zetten. Shaar dat bakje in en dolce komt naar mij (naar t hek wat ik dicht wilde doen). Shaar draait zich om en begint vol te meppen naar Dolce, maar Dolce was dus in paniek en die wilde t bakje uit, maarja daar stond ik dus nog. Dus nu ook nog een schaafplek op mn rug en een pijnlijke plek bij mn bil. En ze knalde dus ook tegen mn knie op... auwwww!
Dus ik gaf een gil en snel t bakje dicht gedaan en toen heb ik Shaar echt even een schop verkocht! Ik was zo kwaad! Ze kon t gewoon niet hebben dat Dolce naar mij toe wilde komen...
Grrrr en dat terwijl ik net met dr naar t strand was geweest en ze alle aandacht had gehad :(
Mn knie doet echt veel zeer en is ook best dik :(

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:33

Fotos van vanmorgen
Afbeelding
Afbeelding
Na t rijden in dr nachtjapon
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 17:56

Jullie hebben t nog lang vol gehouden bij Bar dan! Gezellig! Al het fruit van de smoothies op? Was wel heel erg lekker, goed idee Bar! +:)+
Pfft das dubbel pech hebben zo.. Van die kleine domme ongelukjes die toch flink zeer doen! Hopen dat je knie snel slinkt en minder zeer doet! Was het niet druk op het strand? In het bos wel. Ben nog nooit zoveel paarden tegen gekomen daar :oo Viel nog mee hoor. Wel 4 paarden/ groepjes, maar toch duidelijk meer dan anders :? Paardjes waren wel een beetje :):) Maar deden verder niet heel gek, dus dan is het alleen maar leuk *D Heerlijk genoten van het weer! (met de neef van Oz :Y))

Leuke foto's Bar! Zie ze nu pas. Conclusie: ontzettend druk daar op dat strand :') Blijft een leuke nachtjapon :))

Heb ook foto's van vandaag.
Meet Haydn, de grote vriendelijke reus!
Afbeelding

Met galop-knop!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 20-03-11 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 17:59

Leuke foto's Anne, mooie BP ook :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 18:02

haha mooitje hè ;) T zat de eerste keren echt strak en onwennig, maar voel het nu al niet eens meer. Zit prima! T staat alleen zo.. heftig :Y)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:38

Wat een pech Bar! Dat allemaal op één dag. Gelukkig heb je nog wel een fijne rit met Shaar kunnen maken, die er op de foto's happy uit ziet! Feestje was gezellig, jullie hebben het nog extra lang uitgehouden dames!
Haha Anne, Oz z'n familie is weer actief! Hij lijkt idd qua bouw een beetje op hem, mis alleen wel dat grote hoofd haha! Leuke foto's, vooral die aanspring actie in galop :D
Vannacht weer een beetje bijgeslapen Nel?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 17:16

haha hij is ook vos en groot, dus familie ;)
Heb een erg leuk rijtje van dat soort sprongen in galop. Paps had precies het leuke moment van de galop te pakken! Als je dan die sprongen ziet.. zo groots voelt het helemaal niet :Y) Maar steek echt ruim boven Nalez en Beau uit :') haha Wel leuk om ook op hem foto's te hebben. Heb alleen Bravour (die geniet nu al een paar jaar lekker van zijn pensioen) en Nalex foto's.

Bianz, je had t toch laatst over het boeltje bij Scheldestad? Deze schuur is dus pas verbouwd:
Afbeelding
Hier nog druk aan de knutsel.

En we hebben genoten van je 'bedankje' hoor :D Lekker! :9 en op... :Y)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:36

wat een gave foto's weer allemaal....
ben ook wel in wenen geweest maar dit kan ik me niet herinneren...echt gaaf...
Bar, je hebt ook wel vaak pech he....maar wel leuk dat je nog ff naar t strand kon....(kan je me volgende keer niet ff op komen halen haha... :o )
Haydn heeft idd wel iets weg van oz...was wel iets anders zeker dan op nalex...
Jullie hebben t nog lang volgehouden op t feestje....Trouwens, Annemijn wist ook weer welk meisje bij mij van stal er bedoelt werd, dat was Mariëlle, zij reed altijd op vendigo, maar dat is wel echt een paard en geen pony met een colletje zoals de omschrijving was....haha...
Vandaag maar weer eens een rondje buiten proberen met Jade, t is er weer voor.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 18:29

Wordt lastig Marieke met een 2 paarden in een 1,5 paards trailer...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 19:05

haha Jade houdt der buik wel in :P

Zeker heerlijk weer voor een rondje buiten. Allebei genoten? Ik word ook helemaal :):) van t zonnetje, heerlijk! En snipverkouden.. :Y) T word warm, de zon gaat schijnen en mijn weerstand laat me in de steek :+

Zeker anders dan Nalex, maar vind Haydn ook altijd erg leuk buiten! Braaf in stap tempo galopperen. Ik ga toch zachter? O:) :') Maar niet echt wennen hoor. Denk dat ik deze winter 3 keer op Nalex gereden heb? Rij binnen eigenlijk nooit op de pony's. Die kunnen wat makkelijker overal ingezet worden natuurlijk :) De laatste keer moest ik ook echt op hem wennen. Die grote volte bleef maar duren :Y)

Hoe is t nu met je knie Bar?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:23

Mn knie is behoorlijk blauw (wordt nog steeds erger) en voelt ook echt ene beetje instabiel :(

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 21:44

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 19:16

Hè balen Bar.. Wordt je knie nog steeds blauwer? of gaat het nu al wel weer de beterende kant op?

De nieuwe opgang bij Dishoek is trouwens open! Mams en ik zijn er vrijdag morgen alvast overheen gelopen. De hekken waren weg en hij werd die middag officieel geopend, dus we vonden dat we er al wel overheen konden :P Ziet er mooi uit! :j én met mooi houtsnipper/ ruiterpad naast de verharding.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 08:53

jeeeh wij hebben een nieuwe auto!
Ben zooo blij, want hij is zoooo mooi!
Volvo weg, Saab 9-5 erbij.

Stil hier!
Hoe is het met iedereen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 12:32

Hoi!
Lang niet geweest! Bar; leuke feestje gehad? Al wat leuks gekocht van de bon?
Gaaf Nel nieuwe auto, foto? Heb namelijk geen idee hoe ie eruit moet zien :+
Leuke foto's Anne, al vind ik toch dat Oz anders is :P
Vanmorgen beetje tussen de spetters door kunnen rijden, vanaf morgen zou het weer lekkerder worden; laat maar komen 8-)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:33

Nope nog niets gekocht, maar moet nog nieuwe beugelriemen en beugels hebben, dus t gaat vast nog wel goed van pas komen :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:34

Ben dit helemaal vergeten te plaatsen hier; was vorige week dinsdag!
Barbara_ schreef:
Kon het vandaag niet laten... Had Dolce eerst gelongeerd en ze was zo braaf! Dus heb stoute schoenen aangetrokken en stalgenootje gevraagd om dr ff vast te houden. Bodyprotector aan, cap op, krukje erbij en eerst gaan hangen. Dolce was zoooo braaf, dus heel voorzichtig been eroverheen en voorover blijven zitten. Nog steeds geen reactie. Dus voorzichtig rechtop gaan zitten en beloond.
Toen daarna weer afgestapt. En nog een x opgestapt. Ze heeft echt gewoon geen stap verkeerd gezet!

Gefocused koppie
Afbeelding

En helemaal
Afbeelding

Morgen ga ik samen met Iris weer met dr aan de slag!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 19:49

Ik heb op Dolce "gereden"!

Zo we zitten! (check die pretkop van Dolce)
Afbeelding

Eerste x in stap met Iris ernaast
Afbeelding

Al wat verder weg, op een volte stappen
Afbeelding

Knap paard!
Afbeelding

Eerste drafje
Afbeelding

Andere kant op ook een drafje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze is echt ZOOOO braaf! Zet geen stap verkeerd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 19:14

Whaaaaa! :):) Knap paard Bar :):) Wat leuk! Hoe oud is Dolce nu? Wel echt een dametje zo! Sjiek! Geen problemen met de bult en de singel? Vind het ook een erg gaaf kleur dekje! Helemaal mijn kleur *D

En het weer is beter geworden hè Thirz. Nog van kunnen genieten? Vond t vanmiddag ook echt warm :oo In Breda was de zon al weg, maar wel nog zo 'vies' klammig benauwd.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:21

Dr bult zit er helaas nog steeds, maar ze heeft er volgens mij erg weinig last van. Wordt er een beetje moedeloos van eigenlijk!
Ze is over een maandje 3. Dus doe heel rustig aan...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:27

Thirz op n hyves staat een foto van mn auto.

Had het al gezegd, maar super gaaf Bar!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 15:17

Oh hè balen dat die bult er nog zit.. Gelukkig heeft ze er geen last van! Ze wordt in mei 3 toch? Toch goed onthouden, wist t nie meer zeker.

En bevalt je auto Nel? Er al aan gewend? En hoe doet je mannetje het op school?

Tis maar stil hier.. Maar wel zálig weer! Zit lekker met de laptop in de zon wat verslagen voor school te maken. Best te doen zo! 8-) Al is t windje al best fris!
Hoe is t met de rest?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:37

Yup 16 mei is ze 3, dus ik doe nog heeeeeel rustig aan met dr!