Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Als iemand nog een andere mooie jurk te leen heeft sta ik daar ook voor open. Haha ben er nog niet helemaal over uit of ik deze echt heel mooi vind
Elja schreef:Iriis_ schreef:Als iemand nog een andere mooie jurk te leen heeft sta ik daar ook voor open. Haha ben er nog niet helemaal over uit of ik deze echt heel mooi vind
Ik vind hem cool maar weet niet of het echt bij je past. Ben alleen maar eerlijk, probeer niet je gevoelens te kwetsen hoor!!
Een paar jaar geleden had je een super sexy lange zwarte jurk aan. Zoiets staat je beter omdat je figuur er beter in uitkomt.
Wanneer is je gala? Ik ga even nadenken over haar en schoenen
Deze heb ik geleend van iemand, wil er dit jaar niet een kopen vind ik een beetje zonde van m'n geld

Maar was ook niet echt van plan er 1 te kopen, tenzij ik verliefd word. Maar steeds als ik een jurk heel gaaf vond werd hij op maat gemaakt en dat risico wilde ik niet nemen want dat kun je hem niet meer terug sturen..

Ik ben verliefd haha 
Broccoli schreef:Kirsten, Melanie stopt even met zoeken in advertenties had ik begrepen. Maar leuke paarden inderdaad!
Iris, met jurken en zo kan ik je niet helpen, hihi. Succes met je zoektocht en aan Elja heb je wel een goeie raadgeefster
Mel, ben benieuwd of hij wat voor je heeft!
Melissa, hoe gaat het met jou en Azra?
de planning is wel volgend jaar, maarjah zoals ik zei afgelopen les ging echt niet, toen