sorry dat ik niet gesmst heb kim! ik was het eerst voor het rijden vergeten, en toen zou britt bellen, dus had het niet zo veel zin meer.. lekker gereden, plu is echt leuk!!! echt heeeeel erg snel! we beetje kijkerig en schrikkerig af en toe, en beetje bokkerig, maar echt super leuk!
haha nou ik ben er nu kom net onder de douch vandaan
ik heb alleen geen foto's gemaakt onder het rijden.. plu vond het klitterbandje van mn tasje nog al eng.. paar keer geprobeerd en dan schoot ie meteen met hoofd omhoog, en weg dus dat maar niet gedaan.. fee en patries hebben wel foto's gemaakt onder het rijden en ik ook wel een paar ervoor, dus zal ze zo ff op mn lappie zetten
Truien zitten idd echt heel lekker! Heb er thuis wel eens een aan maar naar school eigenlijk nooit. En naar smurf heb ik altijd een trui aan. heb twee oude truien van me broertje geclaimd. Hij wil ze alleen terug als ze 3x achter elkaar gewassen worden. Dus het zijn nu mijn truien
die truien blijven heel mooi hoor! had jose het ook nog over, dat ze die trui al heeeeel lang heeft en heel vaak wast en hij er nog heel mooi uit ziet (haha beetje vaak heel xD)
die truien blijven heel mooi hoor! had jose het ook nog over, dat ze die trui al heeeeel lang heeft en heel vaak wast en hij er nog heel mooi uit ziet (haha beetje vaak heel xD)
Ja die van mij ziet er ook nog prima uit. Je kan hem ook na het rijden even een uurtje buiten hangen. Dan is hij niet schoon maar is wel de lucht er uit