Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb wel liever een paard dat je de hele tijd bij je moet houden dan een die niet vooruit te branden is. Ik weet alleen niet hoe erg Gringo is... Elja schreef:Ik snap je niet Sabine
Gina, Gringo is altijd druk. Enige week van het jaar waarin hij alles voor je doet, is als ie twee maanden op de wei op gestaan

Sabinee__ schreef:Want (misschien een stomme vergelijking ) Rock had dat ook vaak tijdens buiten ritten, dat hij zo graag voorruit wilde dat je die gang tussen stap en draf krijgt, dat gehobbel.
Dan liet ik hem gaan, en goed ook, en pas terug naar draf als IK dat wil.. Na 2x vond hij dat niet zo leuk meer ..
Romana01 schreef:oke, dan ben je heeeeel lang aan het draven. Ik heb wel liever een paard dat je de hele tijd bij je moet houden dan een die niet vooruit te branden is. Ik weet alleen niet hoe erg Gringo is...

die had ook zo'n sjaaltje
............. 
Sabinee__ schreef:Als ie fris en druk is en wilt galoperen dat je hem dan gewoon laat gaan, en hard en flink ook. En niet zelf terug laten vallen naar draf,
maar pas als jij dat wilt. Dan is er vaak voor een paard geen lol meer aan na een tijdje..

ik denk dat je hem dan niet meer terug kunt nemen.

Gina!

Romana01 schreef:kan je hem niet even longeren voor het rijden??