Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xClairex schreef:Jatoby schreef:Heeei, sorry dat ik stoor![]()
Ik ga dit jaar voor het eerst naar 't Reelaer en ik had nog een paar vraagjes ('aa)
Hoe kom je aan je paard/pony en klopt het dat er bepaalde paarden maar naast elkaar kunnen lopen?
En hoe is het bij de holterweg etc, nu het zo regent... Zijn alle paden en de crosswei niet te nat?
Zijn er verder nog dingetjes die je moet weten?
Ikheb er iniedergeval super veel zin in en jullie verhalen klinken veelbelovend, haha!
Als je daar op zondag komt, krijg je rondleiding en in het jeugdhonk moet je vertellen, wat voor een paard je leuk lijkt.
De leiding gaat dan op die manier een pony voor je zoeken waarvan zij denken dat die pony bij je past.
Van de paarden naast elkaar, er word een rij gemaakt.
Als je met iemand samenkomt kan je wel om een duo vragen (drôle en sjaan, darwin en pythagoras bijv. weet niet welke duo's er nog meer zijn)
De holterweg was afgelopen week droog en alle andere paden, en speelkwartier enzo waren ook droog
De Crosswei en Grote wei waren glad, dus we mochten niet te korte bochten draaien maar we hebben wel gewoon gereden, dinsdag was dat alweer droog.
Je moet weten dat het gewoon super is haha

(deed meisje uit mijn jt haha, zaapslak in die tas helemaal platgedrukt en dan kussen erbij gepropt
) 

Sorry, ik heb een lange dag, was er kwart voor 6 uit.. 

Bzoem schreef:Nee ik heb nog steeds nobel mee, maar Pythagoras liep niet helemaal lekker vanmorgen dus die is in de wei gebleven. Christien mocht kiezen tussen Galileo en Darwin. Dus koos ze Darwin want die zit beter haha!
We deden ijscorace op t wedstrijdpad en we gingen gelijk op haha!