ja was echt wel top, ze wist ook niet zeker of ze blaasontsteking had, maar dan moest ze 's ochtends de testen doen, en dat duurde haar te lang. Maar ze had er dus al de hele dag last van! En we hebben er lang over gedaan want het was zo warm. Dus is ze gewoon de hele tijd door gereden...
ja ik snap echt niet dat ze met die pijn kon rijden... Want toen we gegeten hadden ging ze buiten zitten en ze moest ook echt huilen daar. Of dat was voor het eten... Nee want ik ging douchen toen.
Die spooktocht vond ik poedersuiker, ik ging ook telkens bijna onderuit, door die poedersuiker touwtjes Veerle, ik zat daar ook al te denken! dat ze alle filmpjes op de site zetten ofzo! Zou ze graag willen . Sanne, jaaa dat van Marijt was echt sneu! Ik sprak haar nog die ochtend en avond!
Ja die touwtjes waren echt irritant Vorig jaar was ik in de doornstruik gevallen met de spooktocht! Toen schrok ik dus ik rende opzij en toen gleed ik zo een greppel in. En Esra ook alleen die kwam 4 meter verderop terecht, en wie lag d'r in de doornstruiken? Jep that's me x]
haha ja dat had ik dus ook ik ging dan niet onderuit, maar wel bijna hahah! Ik had onderweg dorst, en toen ging ik drinken JT1 had namelijk toch al dik valsgespeeld (water bijgevuld in die emmer)
Anoniem
Geplaatst: 30-08-10 15:31
Olijkje schreef:
Kunnen we het reelaer niet mailen of iemand van de leiding ofzo? Ik ben zo nieuwsgierig naar die achtergebleven foto's en het holterwegfilmpje..
Ja, vind ik wel een goed idee.. Heel veel foto's staan er niet op, is echt jammer!
Haha vorig jaar liepen wij achter een groepje die superbang waren, toen ging opeens die auto met lichten aan en toen rende zij terug, kwamen ze langs ons kiehard gillen enzo. En wij echt wtf ? en toen schok ik ook heel erg van die auto en viel ik de doornstruik ik.