. Maar maatschappelijk werk is ook leuk .. pfff hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:Zoiets wil ik ook gaan doenlijkt me een superleuke opleiding, en studeren op de uni lijkt me wel iets voor jou
Kewl! Ja ik twijfel, want ik vind wat ik nu doe ook erg leuk , maar (misschien beetje vroeg om te zeggen..) erg makkelijk..
En psychologie lijkt me bijster interessant!
Hoeveel jaar moet jij nog op de middelbare?
Ik doe nu havo, in de 4e nu, maar ik ben pas 16 als ik klaar ben dus ik wil eigenlijk nog doorstromen naar VWO, dus dan zou ik 18 zijn als ik klaar ben
(Dan wordt ik wel bijna 19)
Sabinee__ schreef:Ja dat wilde ik ook .. Maar als je je Propedinges haalt scheelt het een jaar en kan je ook naar uni
ik weet niet eens zeker of ik naar de uni wil. Ik vind 16 gewoon te jong om op het HBO te zitten, ik vind het idee angstaanjagend, voor andere mensen is dat misschien niet zo maar ik voel dat wel op die manier
Als ik via het VWO ga koop ik wat meer tijd voor mezelf, en omdat het in de eerste instantie voor mij ook het plan was om naar VWO te gaan is het gewoon vanzelfsprekend voor mij
. Astor schreef:Kan iedereen trouwens helpen met Wist je datjes bij elkaar te quoten?
Dus dat iedereen gewoon een paar wist je dat onder elkaar zet
Wist je dat....
Noortje eindelijk haar eigen paard heeft genaamd Xander
Hij op HC de Hoeve in Lelystad komt te staan
Channah ook haar eerste paard Ulet heeft gekocht
Channah de naam van Ulet heeft veranderd naar Sensation
Melissa & Azra weer helemaal back on track zijn samen
Ze volgend jaar in de wedstrijd ring te vinden zijn
Dat mede komt door het goede lesgeven van Noortje
First Flirt groter wordt dan zijn moeder Azra
Kirsten S een nieuw bijrijdpaard Ringo heeft
Ringo en Kirsten al samen in de les op de manege gereden hebben
De manege afscheid heeft moeten nemen van het manegepaard Parade
Carlos (het veulen van Worlino) weer terug is op de manege
Merania van Nadine gaat weer steeds beter lopen
Nadine toch nog een vriendje erbij zoekt
Anna een nieuwe bijrijdster zoekt voor haar wilde paard
Dat het haar vast en zeker gaat lukken om er 1 te vinden
Lisette is helemaal happy dat Carlos er weer is,
dat Lisette druk bezig is haar vertrouwen met Troy terug te krijgen,
wat haar vast wel gaat lukken...
!
, 
Ga ik werken. Ik bedenk me op dit heldere moment van de dag (
) Dat ik al heeeeul lang niet ben uit geweest!!!! En dat komt omdat ik steeds op zaterdag moet werken........
. Helaas moet ik ook werken! En het waas druk in de trein net! Woooow, waat jij zegt noortje.. Dat het zo druk kan zijn als het zooooo vroeg is!