What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 08:28

xan schreef:
winnitou schreef:
Shenavallie, tegen de tijd dat je de Z in gaat, wil ik je wel voorlezen hoor.

Win is altijd te verstaan, wel zo fijn :D

Dat is zeker heel prettig, super! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 08:29

ATE schreef:
shen ik weet nu echt niet zo gauw hoe die juf heet moet ik eerst ff aan linda vragen en die is nu aan het logeren

Geen haast, was alleen benieuwd of het om dezelfde draak ging }:) ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 08:30

winnitou schreef:
hoe zoy Liquita het hebben, lekker aan de Corona, Desperado, Tequilla · Kahlua, Mezcal, Pulque.......
en dan het eten niet te vergeten....

En vooral een heerlijk zonnetje! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 08:32

Gauw even wat eten en dan weer richting Amsterdam! Vandaag rij ik - volgens het rooster, maar dat kan natuurlijk altijd wijzigen - weer met Freddy (net als eergisteren), dus dat moet helemaal goed komen! Heb er weer zin in! Moet wel eerlijk bekennen dat ik hoop dat die snotregen en kou wegblijven, dat maakt het allemaal toch een stuk gezelliger! ;)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 09:33

Nicole1995 schreef:
Ik zit hier helemaal te koken van woede nog,lars heeft dus een verschrikkelijk kamp gehad en met zijn groepje tenoverstaand van 60 kinderen en alle leerkrachten vernederd over hun optreden.Met woorden als verschrikkelijk,blamage,afschuwelijk,(terwijl lars het verschrikkelijk vind om op te treden en al huilend in bed lag dat de vakantie nog moest beginnen zo zag ie er tegen op,en gevraagd had of hij het licht of muziek kon doen om dat niet iedereen er van houd om op de voorgrond te treden)en zijn vriendje moest op de gang komen en kreeg een preek over het liedje.Ik omschrijf het beknopt want anders is bokt vol.Terwijl ik van te voren nog op school ben geweest.Had tijdens het wachten al een en ander gehoord over haar lesmethodes en ze is dus van het type dat kijkt puur naar scores en niet naar het kind zelf.Waar ze dus al gaat fout mee gescoord heeft qua schoolkeuzes bepalen hoorde ik van een moeder waar haar dochter ook bij haar in de klas heeft gezeten.Dus Heb Lars gerust gesteld en gezegd dat hij naar huis moest fietesen dat ik nog ff juf zou aanspreken.En hem gezegd vergeet dit kamp maar snel,doe lekker je best op school en in de herfstvakantie gaan we naar bobbejaanland wat ie graag wilt rn doen we het wel over.Heb de juf letterlijk geen ruimte overgelaten en haar manier van handelen zwaar bekritiseerd was woest.Echt woest.Heb haar net zo`n klote moment laten voelen als Lars zijn kamp.Ik ga nog wel meer aanvaringen krijgen met haar denk ik zo.Dat ik van te voren naar school was ,sneed ze me in mijn gesprek al 2 keer af met:Alle kinderen doen wat klaar, tot 2 keer aan toe waar ik al niet over te spreken was datz e me zo in mijn verhaal afkapt.Dat ik tegen Bert al zei;Ik weet het niet met haar maar volgens mij ligt ze me niet zo.Wat een wijf zeg.Alle kinderen knippen als zakmessen voor haar vanwege haar strenge optreden.Ik dacht mij pak je niet,als je aan lars komt op zo`n manier om hem te beschadigen dan ben je voor mij dan maar als DE moeder van bestempeld,GRRR.OOk nog verteld dat de klassen overdracht ook lekker geregeld was zo te merken,Lars heeft net therapie gehad om sterker te worden om dingen aan te kunnen enz.zal zij ff omzeep helpen dacht het niet.Lekker zo ff van je afschrijven......Sorry hoor.Beert zijn middelste zoon heeft haar ook gehad en was ook al beetje "'bang"' zeg maar van haar.Bert zei al;die ligt in een deuk dat je haar de les hebt gelezen hihihihi

sla d'r op d'r b*k

mntj

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:26

nicol.
ik zou niet afwachten en naar de directie stappen.
je hebt er voor het kamp al aangesproken en ze was toen al niet voor rede vatbaar.
misschien zijn andere ouders er niet heen gestapt en 1 moet de eerste zijn. zeker met de achtergrond van lars en de weg met hulp die jullie zijn ingeslagen. is het belagelijk dat zo'n heks dat te niet kan doen. die jongen gaat de rest van het schoooljaar met een knoop in de maag naar school. dat kn toch niet de bedoeling zijn.
ik zou gaan en schijt aan de rest. gewoon super bich zijn.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:35

mntj schreef:
nicol.
ik zou niet afwachten en naar de directie stappen.
je hebt er voor het kamp al aangesproken en ze was toen al niet voor rede vatbaar.
misschien zijn andere ouders er niet heen gestapt en 1 moet de eerste zijn. zeker met de achtergrond van lars en de weg met hulp die jullie zijn ingeslagen. is het belagelijk dat zo'n heks dat te niet kan doen. die jongen gaat de rest van het schoooljaar met een knoop in de maag naar school. dat kn toch niet de bedoeling zijn.
ik zou gaan en schijt aan de rest. gewoon super bich zijn.

ben ik met je eens

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 19:37

annemarie heete die juf

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:26

G*DVERDOMME -:(- !!!!!! Gaat de wedstrijd morgen niet door, omdat het slecht weer wordt.... Ben net thuis van het werk, vandaar het late berichtje, en kreeg vanmiddag een sms dat het allemaal gecancelled wordt. Dus wij - Oege en ik - hoopten nog op een indoorwedstrijd, zodat iedereen in ieder geval 1 proefje zou kunnen rijden, maar nee... Dus voor Jan L*l een dag vrij genomen en allemaal moeite gedaan voor noppes. Echt balen.....!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Nu maar hard hopen dat we het binnenkort alsnog een keer mogen rijden!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:26

ATE schreef:
annemarie heete die juf

HA HA HA, dat was dus één van de twee draken! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:23

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
[Ik rij met de show/prestatiewagen (niet letterlijk opvatten hoor, er moet nodig een keer onderhoud aan gepleegd worden) i.p.v. een marathonwagen! ;)

dat is die wagen die bij de ZR staat, waar de menlessen ook mee gegegeven worden, zit toch ook een randje achterop (haha)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:25

Shenavallie schreef:
G*DVERDOMME -:(- !!!!!! Gaat de wedstrijd morgen niet door, omdat het slecht weer wordt.... Ben net thuis van het werk, vandaar het late berichtje, en kreeg vanmiddag een sms dat het allemaal gecancelled wordt. Dus wij - Oege en ik - hoopten nog op een indoorwedstrijd, zodat iedereen in ieder geval 1 proefje zou kunnen rijden, maar nee... Dus voor Jan L*l een dag vrij genomen en allemaal moeite gedaan voor noppes. Echt balen.....!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Nu maar hard hopen dat we het binnenkort alsnog een keer mogen rijden!

tuurlijk, het water trekt wel een keer de grond in hoor!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:28

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:
Ik zit hier helemaal te koken van woede nog,lars heeft dus een verschrikkelijk kamp gehad en met zijn groepje tenoverstaand van 60 kinderen en alle leerkrachten vernederd over hun optreden.Met woorden als verschrikkelijk,blamage,afschuwelijk,(terwijl lars het verschrikkelijk vind om op te treden en al huilend in bed lag dat de vakantie nog moest beginnen zo zag ie er tegen op,en gevraagd had of hij het licht of muziek kon doen om dat niet iedereen er van houd om op de voorgrond te treden)en zijn vriendje moest op de gang komen en kreeg een preek over het liedje.Ik omschrijf het beknopt want anders is bokt vol.Terwijl ik van te voren nog op school ben geweest.Had tijdens het wachten al een en ander gehoord over haar lesmethodes en ze is dus van het type dat kijkt puur naar scores en niet naar het kind zelf.Waar ze dus al gaat fout mee gescoord heeft qua schoolkeuzes bepalen hoorde ik van een moeder waar haar dochter ook bij haar in de klas heeft gezeten.Dus Heb Lars gerust gesteld en gezegd dat hij naar huis moest fietesen dat ik nog ff juf zou aanspreken.En hem gezegd vergeet dit kamp maar snel,doe lekker je best op school en in de herfstvakantie gaan we naar bobbejaanland wat ie graag wilt rn doen we het wel over.Heb de juf letterlijk geen ruimte overgelaten en haar manier van handelen zwaar bekritiseerd was woest.Echt woest.Heb haar net zo`n klote moment laten voelen als Lars zijn kamp.Ik ga nog wel meer aanvaringen krijgen met haar denk ik zo.Dat ik van te voren naar school was ,sneed ze me in mijn gesprek al 2 keer af met:Alle kinderen doen wat klaar, tot 2 keer aan toe waar ik al niet over te spreken was datz e me zo in mijn verhaal afkapt.Dat ik tegen Bert al zei;Ik weet het niet met haar maar volgens mij ligt ze me niet zo.Wat een wijf zeg.Alle kinderen knippen als zakmessen voor haar vanwege haar strenge optreden.Ik dacht mij pak je niet,als je aan lars komt op zo`n manier om hem te beschadigen dan ben je voor mij dan maar als DE moeder van bestempeld,GRRR.OOk nog verteld dat de klassen overdracht ook lekker geregeld was zo te merken,Lars heeft net therapie gehad om sterker te worden om dingen aan te kunnen enz.zal zij ff omzeep helpen dacht het niet.Lekker zo ff van je afschrijven......Sorry hoor.Beert zijn middelste zoon heeft haar ook gehad en was ook al beetje "'bang"' zeg maar van haar.Bert zei al;die ligt in een deuk dat je haar de les hebt gelezen hihihihi

sla d'r op d'r b*k

Niet doen, dat moet je aan ons overlaten, wij gaan als knockploeg wel aan de gang, heb je er wel plezier van maar geen last, Nicole.
en wij kunnen onze agressie ook kwijt.
Mag jij voor ons weer op iemand losbeuken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:31

brrrrrrrrrrrrrr t/m 5 december zit ik iedere zaterdag achter de computer. Erg leuk hoor in je uppie (ohnee Rockoo is er ook zo te zien). Had voor vanavond een klus bedacht, vanmorgen voordat we op verjaardag gingen nog een vouwdeur gekocht en die was ik van plan vanavond te gaan monteren. Waren wat later dan de bedoeling thuis en toen samen in bed nog even tv gekeken. Ja en dan is de avond voor een grootdeel al voorbij en heb ik geen fut meer om half een klus te gaan doen terwijl mijn grote hulp al in bed ligt.
Morgen weer een dag.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:41

Hoi Winnetou ik was er ook nog even........

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:46

smuidra schreef:

ha die Smuidra, zat net het filmpje te kijken van je hondjes
wat een skeet is die Bono

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:32

smuidra schreef:

Hoi!

Hoe gaat het momenteel met je?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:34

Gelukkig vanmorgen vroeg (half 8) Maisie nog even los kunnen zetten voordat dat rotweer begon. Ze leek wel weer een varken, ha ha ha! Ze had lekker in de modder liggen rollen, geweldig!!!! Chicky ook nog even losgezet, maar die heeft maar een half uurtje los kunnen staan, want toen begon het echt te hozen.
Nu maar even droge kleren aantrekken en dan wat leuks doen met de jongens, want die heb ik ook al een poos niet meer echt gezien! ;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:54

Shenavallie schreef:
Gelukkig vanmorgen vroeg (half 8) Maisie nog even los kunnen zetten voordat dat rotweer begon. Ze leek wel weer een varken, ha ha ha! Ze had lekker in de modder liggen rollen, geweldig!!!! Chicky ook nog even losgezet, maar die heeft maar een half uurtje los kunnen staan, want toen begon het echt te hozen.
Nu maar even droge kleren aantrekken en dan wat leuks doen met de jongens, want die heb ik ook al een poos niet meer echt gezien! ;)

ja dat heb je als werkende moeder en dan ook nog een kindje buiten de deur hebben die veel aandacht nodig heeft. Hup veel plezier maken met je mannen. Fijne dag. (en als je naar buiten gaat neem een paraplu mee)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:54

Wij gaan zo naar de Beverwijkse Bazaar

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:52

Ik ga zo naar stal toe. Gister heerlijk gelopen in Wormer, het weer was goed, zelfs in de zon gelopen. Wel tevreden over mijn tijd, ik loop qua snelheid een paar minuten achter, meer trainen dus. Blij dat het nu nog droog is, ziet het er allemaal wat gezelliger uit.

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:29

Shenavallie schreef:
smuidra schreef:

Hoi!

Hoe gaat het momenteel met je?

Het gaat wel hoor. Er is twee weken terug één van m'n twee chihuahua's overleden. Een epileptische aanval. Heel akelig. |( |( Heb nu een nieuw hondje gekocht. <3 <3 Ben er erg blij mee.
Hij is heel klein, maar heel erg stout. Kan helaas even geen foto plaatsen :( :o . Heb filmpjes op U Tube gezet. Ze staan op bdcnl.
Als hij alle entingen heeft gehad mag hij mee naar de manege.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:53

Wij hadden gister de straatBBQ.
En gelukkig was het aardig weer. Er stonden 2 hele grote tenten met in één zo'n lekkere heater. Dus het was goed toeven daar.
Het eten was heerlijk, gezellig bijkletsen met de andere buren.
En later op de avond haalde iemand zijn Karaoke set.
En toen werd het nog héééééeél gezellig en errug laat :O

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 11:54

Jammer Shen, dat het niet doorging vandaag.
Maar er zijn echt heel veel evenementen afgelast. Het is ook wel erg nat overal en dus ook glad op het gras denk ik zo.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:44

wat een rot weer ben wel ff bij ate geweest f stal gedaan maar helaas stapmolen stond vol als goed is zou valerie ff de paarden erin zetten
en anders is het vandaag kerst