Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Ik neem gewoon vanaf nu elke dag m'n camera mee naar stal (oh oh...wat zeg ik nu weer). Ga ik gewoon wat leuk plaatjes van jullie schieten. Stiekem...dat worden de leukste
.
te mistige foto's, helaas. xan schreef:LIQUITA schreef:Ik neem gewoon vanaf nu elke dag m'n camera mee naar stal (oh oh...wat zeg ik nu weer). Ga ik gewoon wat leuk plaatjes van jullie schieten. Stiekem...dat worden de leukste
.
HELP !!!! Ze loopt al rond met![]()
Lag ik vanmiddag bijna naast No, staat de papparazzi ineens met fototoestel in de bak![]()
Maar gelukkig foto's mislukt, No dampte te veelte mistige foto's, helaas.
ATE schreef:xan schreef:HELP !!!! Ze loopt al rond met![]()
Lag ik vanmiddag bijna naast No, staat de papparazzi ineens met fototoestel in de bak![]()
Maar gelukkig foto's mislukt, No dampte te veelte mistige foto's, helaas.
hee wat jammer had leuke aktie foto geweest
) had ik er - achteraf gezien - net zo goed voor mijzelf even langs kunnen gaan, ha ha!
! Wesley zou makkelijk een klas kunnen overslaan op leergebied, maar helaas is het sociaal-emotioneel niet in balans en vinden de leerkrachten het (al vanaf de kleuterklas!) verstandig dat Wesley met leeftijdgenootjes blijft leren omgaan. Wat het laatste betreft ben ik vanmorgen wederom naar de HA geweest, omdat Wes het idee heeft dat hij de lasten en zorgen van de hele wereld moet dragen. We hebben een verwijzing naar de KP gekregen, dus nu maar hopen dat hij daar snel terecht kan en vooral dat het mag aanslaan!
. Er zat een jongetje van 5, die nogal aandacht vroeg van zijn moeder en indirect van de omzittenden. Hij maakte regelmatig nogal bijdehante opmerkingen, waar ik wel eens zachtjes om moest gniffelen. Komt er opeens een meneer binnen lopen en vraagt: "Wie is de laatste?", waarop dat jochie hardop antwoordde: "Dat bent u zelf meneer!". Iedereen lachen natuurlijk!
Shenavallie schreef:Ik moest vanmorgen naar de huisarts voor Wesley, maar na mijn val/glijpartij op het ijs van vanmiddag (zie blog op Hyves) had ik er - achteraf gezien - net zo goed voor mijzelf even langs kunnen gaan, ha ha!
![]()
Gelukkig is er voor Wesley een hoop in werking gezet! School heeft pluswerk voor hem geregeld, op voorwaarde dat hij minimaal 2 tot 3 "makkelijke" opdrachten maakt. Als hij dat heeft gedaan, dan mag hij als "beloning" moeilijke opdrachten maken. Verder is er nog het een en ander besteld aan les/hulpmateriaal voor kinderen met een hoge(re) intelligentie. Ik hoop zo dat het het naar school gaan aangenamer maakt
! Wesley zou makkelijk een klas kunnen overslaan op leergebied, maar helaas is het sociaal-emotioneel niet in balans en vinden de leerkrachten het (al vanaf de kleuterklas!) verstandig dat Wesley met leeftijdgenootjes blijft leren omgaan. Wat het laatste betreft ben ik vanmorgen wederom naar de HA geweest, omdat Wes het idee heeft dat hij de lasten en zorgen van de hele wereld moet dragen. We hebben een verwijzing naar de KP gekregen, dus nu maar hopen dat hij daar snel terecht kan en vooral dat het mag aanslaan!
![]()
![]()
Moest trouwens wel heel erg lachen in de wachtkamer. Er zat een jongetje van 5, die nogal aandacht vroeg van zijn moeder en indirect van de omzittenden. Hij maakte regelmatig nogal bijdehante opmerkingen, waar ik wel eens zachtjes om moest gniffelen. Komt er opeens een meneer binnen lopen en vraagt: "Wie is de laatste?", waarop dat jochie hardop antwoordde: "Dat bent u zelf meneer!". Iedereen lachen natuurlijk!