Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

1na hoogste gaatje hahahaha
waren 1,80
. Heb wel leuke dingen gehad, stiekem best veel. o.a. een ren voor mijn konijnen, best groot! En een stukje van mijn laptop, maarja die staat nog bij mediamarkt. Ennem een kaart voor 5 x sauna, 4 héle gave thee glazen van de hoying, met 'lucht' erin. Die wilde ik heel graag
Ennem met daphne ga ik een dagje weg en verder een laptophoes en een muis, een spelletje, wat douche dingen, moet alleen de hoes ruilen en geld. Oja en nog een riem. wel kei leuK! Alleen echt niets voor mij
en 2 kettingen/oorbellen 
En dat dacht Beatrix ook geloof ik... Was alleen iemand onwel geworden en die viel, waardoor er hekken omvielen en daar schrokken mensen heel erg van. Maar is niet normaal dat iedereen zo bang/angstig is voor iets wat zou kunnen gebeuren
ik dacht echt huh? wat krijgen we nu aanslag ja

Ik ook lekker vrij vandaag. Fijn bij Eric, naar praxis geweest om van die pvc pijpen te halen voor de konijnen echt grappig
En bij piet kerkhof 2 rokken gekocht en een hempje. Zie éct weinig leuke rokken dit jaar.. beetje jammer
. Nu fijn aan school werken
iemand 36.000 calorien PER DAG!!