Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb met Mark op Syllie (Sylvana) gereden, was echt grappig, die pony vind echt alles best, met z'n tweeen erop, ik voor en hij achter, moesten we omruilen van plek zonder van je paard uit te gaan... Nou ja, ik wist dus niks maar Mark had echt zoooveel ideën
Ik gewoon zitten, en hij gaan staan over me heen klimmen enzo, zoo grappig

Gaaf dat je een keer weer hebt gesprongen
Mirte is ook bij de laatste, maar die krijgt het ook niet voorelkaar om die te halen
xandra88 schreef:Leuk Anneke, dat je alle diciplines probeerd bij te houden!
Hoe gaat het springen
Heb gister met Tana vrij springen gedaan. In het begin snapte ze het niet, maar op een gegeven moment bleef ze uit zich zelf keer op keer op keer over de sprong gaan terwijl wij in het midden stonden.
Heb geprobeerd foto's te maken, maar het was al iets te donker en er kwam te veel licht van de stallen vandaan helaas, volgende keer beter!
en dan ook niet alleen de eerste keer maar de eerste 15 keer, echt zo'n doos is het soms, maar wel echt een lieverd
Dat grapje kent Sanne ook
Nauw gelukkig pakt Jlo het allemaal zo goed op.
Love_Sanne schreef:Oke, leuk!@Suus, Ja, daar staat Delfi nuIk heb met Mark op Syllie (Sylvana) gereden, was echt grappig, die pony vind echt alles best, met z'n tweeen erop, ik voor en hij achter, moesten we omruilen van plek zonder van je paard uit te gaan... Nou ja, ik wist dus niks maar Mark had echt zoooveel ideën
Ik gewoon zitten, en hij gaan staan over me heen klimmen enzo, zoo grappig
![]()
Als ik de foto's krijg plaats ik ze hier wel even
Iemand nog wat leuks gedaan?