moest alles ff bijlezen

klinkt allemaal heeeull gaaf die strandrit !
super is dat altijd om te doen, wel jammer dat sam en marjon gevallen zijn, hopen dat ze er niets over hebben gehouden behalve wat spierpijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:JA lijkt me echt stoer![]()
Over het strand
!
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Eeen heeeeeeeeeele slome![]()
En nicole ookEn Nicole zei dat als ze hem een tik gaf, dat ie ging bokken
Was die bruin met een witte bles iets, want daar zat eloise op
)
!
Annie_ schreef:ik ben 2 keer op het strd gewweest allebij de keren gingen we het water niet in

Maaikeee schreef:Annie_ schreef:ik ben 2 keer op het strd gewweest allebij de keren gingen we het water niet in
Oo okee das wel jammer inderdaad!
ik wou wel heel graag, maar hope (waar ik op zat) vond het niet zo heel geweldig haha,
maar uiteindelijk na lang praten en overhalen (ghehe) ging ze toch een eindje achter kirsten aan haha echt super lief,
alleen daarna vond ze het wel weer genoeg
Geen waterpaardje dus
.
Pebbs schreef:ik was met me nichtje in april naar Manege Poelenburgh geweest in Schoorl, was ook superrr leukk
Pebbs schreef:ik was met me nichtje in april naar Manege Poelenburgh geweest in Schoorl, was ook superrr leukk
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:ik was met me nichtje in april naar Manege Poelenburgh geweest in Schoorl, was ook superrr leukk
We moeten eens een keertje met z'n 3/4 zo'n rit proberen te gaan maken!
Jij, Kirsten, ik en nog iemand!
Annie_ schreef:Pebbs schreef:ik was met me nichtje in april naar Manege Poelenburgh geweest in Schoorl, was ook superrr leukk
Hee daar was ik ook vet mooie omgeving
dat bos en die heuvels en dan strand op WAUW
Iriis_ schreef:Hoe heette dat jonge beesie kirsten?
Enne, welke was heel voorwaarts?
Annie_ schreef: