Kirsten_S schreef:Je moet er een beetje verstand van hebben en als je dat niet hebt , dan accepteer je die prijs gewoon . Dan ga je er ook niet moeilijk om doen.
Klopt. Met Frans moet je onderhandelen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Je moet er een beetje verstand van hebben en als je dat niet hebt , dan accepteer je die prijs gewoon . Dan ga je er ook niet moeilijk om doen.
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Je moet er een beetje verstand van hebben en als je dat niet hebt , dan accepteer je die prijs gewoon . Dan ga je er ook niet moeilijk om doen.
Klopt. Met Frans moet je onderhandelen.
Broccoli schreef:Koekjes zijn allemaal klaaaaar!
!!! Ahtnamas schreef:Hm.... ben er niet over uit wat ik van de prijs vind.
Voor Syl wilde die toendertijd meer hebben (maar weet niet precies hoeveel.. zou ik moeten vragen) weet ook eigenlijk niet voor hoeveel Gracita haar heeft gekocht....
Ahtnamas schreef:Zal kartouch de kudde niet gaan missen? Wel op dezelfde manege, wel in dezelfde bak... maar niet in hetzelfde weiland? Dat moet best vreemd zijn!
Contact met paarden zal wel meevallen ... er staat nu ook al flinke tijd niemand naast haar!
Flevolander schreef:Mischien heb ik er overheen gelezen, maar wat is er voor dat paard neergetelt dan ?
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Hm.... ben er niet over uit wat ik van de prijs vind.
Voor Syl wilde die toendertijd meer hebben (maar weet niet precies hoeveel.. zou ik moeten vragen) weet ook eigenlijk niet voor hoeveel Gracita haar heeft gekocht....
maar hoe oud was syl? Want die kon die tijd nog goed springne en dressure. Alleen wat stroever.
weet niet hoe oud ze is nu. Maar er is niet meer op haar gereden! Gracita heeft er echt alleen gekocht om haar een fijne oude dag te geven. Ze heeft er sindsdien een enkele keer buiten een rondje op gestapt met een halstertje om
. Beestje staat gewoon 24 uur per dag op het land.
Kirsten_S schreef:Ahtnamas schreef:Zal kartouch de kudde niet gaan missen? Wel op dezelfde manege, wel in dezelfde bak... maar niet in hetzelfde weiland? Dat moet best vreemd zijn!
Contact met paarden zal wel meevallen ... er staat nu ook al flinke tijd niemand naast haar!
Jaaa ze is een beete gedesorienteerd nog. Heel raar. Of ze niet weet wat ze moet doen . Maar later komt dat wel goed. Ze moet nog wenne aan zo'n lekkere box.
Ahtnamas schreef:Zal kartouch de kudde niet gaan missen? Wel op dezelfde manege, wel in dezelfde bak... maar niet in hetzelfde weiland? Dat moet best vreemd zijn!
Kirsten_S schreef:Maarjaah wie noemt een paard nou deta. Dat vind ik ook een komische naam. Hoe kom je daarop
?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Maarjaah wie noemt een paard nou deta. Dat vind ik ook een komische naam. Hoe kom je daarop
?
Ze gaan een bedrijf starten met iets met deta? ik kom niet op het woord, en daarom heet ze zo
Kirsten_S schreef:Jaaa dat is indd wel lekker jaaah! Heerlijk zeg! Had ik dat leven maar
Broccoli schreef:vond het nog vrij prijzig voor een ex-manegepaard van 23.
Broccoli schreef:Koekjes zijn allemaal klaaaaar!
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Koekjes zijn allemaal klaaaaar!
! En daannnnnnn, mag je er vast ook een
!
Iriis_ schreef:Trouwens, degene die Kartouch hebben gekocht.
Sorry, maar dat kind is echt verschrikkelijk..![]()
Iets minder dat die nu ook tussen de pension stallen loopt..
Ze is nogal uuhh.. aanwezig
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:vond het nog vrij prijzig voor een ex-manegepaard van 23.
Had ook echt niet anders verwacht!