naja ik ben alweer naar school geweest, had echt geen zin om te wachten tot ik les had op school
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lindy1109 schreef:Wie kan ik blij maken met een donkerblauw zweetdeken met hals, 175 cm???? Voor mijn paard nu gebruik ik hem niet, dus hij ligt hier maar te liggen. Dus als je er iets mee kunt doen laat het even weten!!!
? en wat is het merk?
heb je foto? 
ChantalSmook schreef:Hoii ik ook op school weer bezig, om 3 uur pas een afspraak met begeleidster...
het is hier maar weer rustig.
Fijn al dat gjat van die feitsen.. maja als je een nieuwe wilt hebben, kun je gewoon naar t station gaan, lopen blijkbaar van die mannetjes rond, en kun je gewoon een fiets uitkiezen, bepalen hun de prijs en dan jatten ze hem even voor je

de Air Jordan was geschrokken omdat dees om de hoek kwam dus hij verschoot maar toen gleed die beetje uit en toen kwam die op mn voet terrecht
deed pijn
en dan zit je daar als een soort krik tussen en dan krijg je de slappe lag erg fijn... voor het zelfde geld breken je knieen door haha