\
Wie gaat het nieuwe topic openen?

We moeten nu eigenlijk al quotes bij elkaar gaan zoeken, dan ga ik nu wel wat leuks bewerken, als ik ooit thuis ben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:oh en natal... die eerste foto van jou en rocky uit je profiel...![]()
SUPER CUTE!!!
lieziej schreef:lizzy_x schreef:sorry, maar ik zie echt geen knipperend lichtje hoor?
ben ik nu heel dom?
MORGEN NAAR DE MUSICAL TARZANNNN
Cool! Ben je geschrokken in het begin?!![]()
Heb hem niet gezien, maar hoorde iemand zeggen "schrik niet in het begin!"![]()
lieziej schreef:Ik ga trouwens dinsdag in de vakantie springen weer, maar IK MOET FIETSEN![]()
Juist... zielig ben ik hè? ;'(
1,5 uur heen fietsen (op flink tempo)
en 1,5 uur terug!!!!![]()
lizzy_x schreef:lieziej schreef:Ik ga trouwens dinsdag in de vakantie springen weer, maar IK MOET FIETSEN![]()
Juist... zielig ben ik hè? ;'(
1,5 uur heen fietsen (op flink tempo)
en 1,5 uur terug!!!!![]()
wauwiee dat is wel heel lang fietsen
Maarree, de springles gaat toch niet door dinsdag? olga is toch op vakantie? of ga je voor je zelf springen?
Nathaliia schreef:pffffffffff, en dan ben je alleen thuis, is je hond ziek.. loopt alles onder te kotsen.. en ik ben al misselijk.dus ik a nu maar naar boven!
Peterina schreef:Dit is de link naar de LVR Jong Spermalieruiters van middelkerke. Misschien kan je via hun iets te weten te komen.
http://www.lrv-pc-middelkerke.be/
lieziej schreef:Nathaliia schreef:pffffffffff, en dan ben je alleen thuis, is je hond ziek.. loopt alles onder te kotsen.. en ik ben al misselijk.dus ik a nu maar naar boven!
Moet je niet opruimen![]()
Nathaliia schreef:ik wilde alleen maar meer was erg jammer dat het al zo snel voorbij was....
JimBeer schreef:Nathaliia schreef:ik wilde alleen maar meer was erg jammer dat het al zo snel voorbij was....
heel goed, ik herken hierin een 1e-peloton winnaarsmentaliteit
en betreur het dan ook zeer dat ik u vandaag niet in mijn peloton heb mogen verwelkomen
JimBeer schreef:Nathaliia schreef:ik wilde alleen maar meer was erg jammer dat het al zo snel voorbij was....
heel goed, ik herken hierin een 1e-peloton winnaarsmentaliteit
en betreur het dan ook zeer dat ik u vandaag niet in mijn peloton heb mogen verwelkomen