Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nieuwe pagina fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Tsja, zowiezo die F - proefjes gebeuren is altijd weer gezeik.
Steeds (lees: vaak ) zie je de zelfde mensen aan de beurt. Terwijl een ander al een half jaar al niet meer is geweest ofzo, en zich dan weer is inschrijft, en komen die andere die steeds (lees weer vaak) komen weer, maarja. Dat merk je ook met het spring gebeuren. Ze komen steeds op (bijna ) het zelfde paard. Ook met proefjes en buiten het springen om.
Maarja,.
Op hetzelfde paard komen is niet eens zo heel erg vind ik. Vooral met springwedstrijden niet. Ik weet ook niet waarom sommige mensen zo vaak ingedeeld worden met de F-proefjes.. inderdaad wel een beetje raar. Ik weet nu wel weer waarom ik gestopt ben met F proefjes toen.. je wordt gewoon te weinig ingedeeld waardoor je niet vooruit komt.
Dat vind ik wel eht fijne met de springwedstrijden... je schrijft je echt in op een dag en weet zeker dat ej gaat rijden die dag!
Astor schreef:Ik heb mijn laatste werkdag gehad
Astor schreef:Ja het is echt zo over die F-proefjes.
Niet banketstaaf bedoelt hoor tegen de mensen die vaak aan de beurt komen maar ik moet toegeven dat het wel zo is. Het is dat ik niet meer mee doe maar anders had ik wel willen weten of ik snel aan de beurt zou komen.
Ik ga me dinsdag even inschrijven denk ik
Astor schreef:Ja idd maar ik zie toch wel steeds bij elke wedstrijd dezlefde namen voorbij komen en dat vind ik dan minder voor de andere ruiters. Maja daar kunnen wij niks aan veranderen en de ruiters die vaak gekozen worden ook niet.
Majaa ik ga zo maar ff lekker douche en genieten van mijn laatste weekje vakantie
Maaikeee schreef:Astor schreef:Ja het is echt zo over die F-proefjes.
Niet banketstaaf bedoelt hoor tegen de mensen die vaak aan de beurt komen maar ik moet toegeven dat het wel zo is. Het is dat ik niet meer mee doe maar anders had ik wel willen weten of ik snel aan de beurt zou komen.
Ik ga me dinsdag even inschrijven denk ik
Okeej leuk!
Maar tzal ook niet makkelijk voor liesbeth(die doet dat tog?) zijn om in te delen, ze moet met heel veel dingen rekening houden..wanneer iemand voor laatst is geweest, welke categorieën er starten, wie op welk paard wil, of een paard niet te veel loopt enso..
xx.

ook de picknicktafel
)
Daar staan ook de jachtpaarden en pensionstallen
[/quote]
de eerste keer zat ik op blacky
en de 2 de keer op jack
[/quote]
heb nog steeds die videos die je toen mee kreeg
!

Astor schreef:Gaaaf ding Manon
is het een spiegereflex of niet?
Manon_S schreef:Astor schreef:Gaaaf ding Manon
is het een spiegereflex of niet?
Jaa leuk he!
Nee het is bijna een soort spiegelreflex.
Hij behoort nog nét tot de compact cameras.
Maar hij fotografeert en ziet er wel uit als spiegelreflex camera.
Maar je kan er ook nog mee filmen dat is denk ik de reden dat hij tot de compact cameras hoort.
Want échte spiegelreflex cameras kunnen niet filmen he!
die van mij lijkt er op..