Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 07:46

Ja ik loop hier ook op slippertjes enthousiast te wezn, brrrrr...

ik heb vanavond uberhip feestje met aaaaalemaal bners! jippie!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 09:03

Morning !

Waarom heb ik nou nooit eens hippe feestje met BNers :(

Ik ben vandaag met de leenauto naar kantoor en elke keer als ik langer dan 1 minuut stilstond sprong de warmte meter op rood en kwam er rook onder de motorkap vandaan. Was best spannend op de A4.... 8-) .

Tip voor alle mensen die het koud hebben: zet een raam open...

Gister trouwens verrassend lekker gereden! Volgens mij is Beer het soort paard wat maar 2x in de week gereden moet worden. Hij heeft dan waarschijnlijk zoiets van: Nou laat ik die 2x in de week dan maar even mijn best voor je doen... :D .

Die Michael... zou zijn neus zijn blijven zitten tijdens de reanimatie >;) ?

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 10:42

SAN! }> Tuurlijk is z'n neus blijven zitten! :+

Vind het best raar dat ie dood is eigenlijk!

Lijkt wel of iedereen iets heeft vanavond,wij hebben een borrel op het werk *\o/*

Zal wel stil zijn op stal :D

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:02

Arme Michael, vin het wel zonde, hij was best goed, vroegah dan!

En eh, San, als de airco aan staat in het gebouw moeten de ramen dicht!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:36

Haha, ja sorry hoor, dat soort dingen vraag ik mij dan weer af :P . Ik was (met de nadruk op was) een groot van hem. Zijn albums Thriller, Bad en Dangerous zijn imo toch wel de 3 beste albums ooit gemaakt. Na Dangerous ben ik een beetje afgehaakt om heel eerlijk te zijn. Triest voor hem en vooral voor zijn kinderen dat zijn leven maar zo kort heeft mogen duren.

Wat ongezellig dat er vanavond niet zoveel mensen zijn!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:37

Ik ga eerst naar de borrel en dan ga ik snel naar stal, om 7 uur heb ik les.

chic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:50

Ik kom ook nog naar stal hoor! Was niet van plan om er nachtwerk van te maken!
maaruuh je weet maar nooit!Haha :o

Was vroeger ook best fan van em,en hij is echt veel te vroeg dood gegaan maar ja had niet verwacht dat ie erg oud zou worden.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 12:52

Ik denk dat er nog wel eens uit zou kunnen komen dat hij de hand aanzichzelf geslagen heeft... stress voor die 50 concerten... De man zat financieel redelijk aan de grond.

Ik vind heel veel van zijn platen ontzettend goed, en hij is erg vernieuwend geweest op muziek gebied. Diep respect voor zijn werk, minder voor de pedofilie....

Jammer voor hem dat hij nooit gelukkig heeft mogen zijn, zijn leven is niet bepaald mooi geweest...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 13:27

Het leven van een wereldster gaat niet over rozen... ik weet er ALLES van !!

Las net in de krant dat er in heel Nederland geen Michael Jackson CD te meer te krijgen is!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 13:44

Dat was te verwachten. Misschien wordt hij na zijn dood nog beroemder dan daarvoor.

Ik heb helaas geen geluid op mijn PC, maar het uiterlijk van Germaine is een en al verdriet:

http://www.youtube.com/watch?v=E6783tXwgKo

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:04

_-:( _-:( -:(- -:(- _-:( Ik zit nog steeds op kantoor en er staat OOK nog eens 10 km file naar huis... De les ga ik dus niet meer redden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:09

Ja die Arme Michael he? Ik vind het echt sneu, hij maakte echt mooie muziek. Ik las gisteren avond al dat ie idd met hartproblemen was opgenomen. Toen dacht ik al dat het wel eens einde verhaal zou kunnen zijn, weet niet waarom. Was wel scary, ik zette vanmorgen mijn iPodje aan in de auto en het eerste nummer dat de shuffle pakte was THRILLER! :oo

Ooh ik ben bij Arthur geweest en heb me weer niet kunnen inhouden :o Setje nummer 3 heeft zich inmiddels toegevoegd aan mijn verzameling! En dat terwijl ik alleen voor een Bob Avila trainingsbitje ging := Whis stond vanmiddag heerlijk op de wei samen met Babe, het is echt leuk om die 2 zo aan elkaar te zien plakken. Waar Babe gaat, gaat Whis en andersom. Maar oh wee als er een ander paard in de buurt komt, alleen die van Lianne mag af en toe bij hun exclusieve clubje _O-

Gaaf Marjolijn! Wel ff een lijstje maken van wie er allemaal zijn gekomen he? Willen we natuurlijk wel weten 8-) Ennuh misschien moeten we Koning Mufasa minder aan gaan spreken met Koning, dan voelt ie zich misschien een beetje meer gelijk met het gewone volk dat bij hem staat. Die arme paardjes :')

Jeetje San, 10 kilometer file naar huis? Dat is echt balen, zou je niet verwachten met dit mooie weer.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:51

Miss_Montana schreef:
Ooh ik ben bij Arthur geweest en heb me weer niet kunnen inhouden :o Setje nummer 3 heeft zich inmiddels toegevoegd aan mijn verzameling!

Heb je daar ook al een bijpassende staartzak bij???? :D

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 05:47

:z Goedenmorgen allemaal. 8-)
Vandaag hebben jullie een Angelique-loos-dagje. *\o/* Ik zit nl met mijn spulletjes bij de WRAN wedstrijd bij de Ve<>Ca Stables in Beverwijk. +:)+
Mochten jullie me missen kunnen jullie altijd komen kijken. :+ Ze zitten aan de Lunetten in Beverwijk. Ik was er gisteren alvast om spullen te komen brengen en de sfeer zat er al goed in.
En mochten jullie nog wat nodig hebben: Evelien van Euro-horse is er ook!

Nou tot later weer!!! :wave:

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 16:34

Ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad) en wat hebt kunnen verkopen.

Ik had gisteren een modelpaarden liveshow waar ik ook een aantal klasses heb mogen jureren. Was een heel gezellige show, voor het eerst door die showhouder georganiseerd, en voor mij lekker dichtbij.

Wie interesse heeft in wat foto's kan ze hier bekijken

http://home-and-garden.webshots.com/alb ... FS?start=0

En deze beauty was - bijna - met me mee naar huis gegaan, maar hij is - door de vleugels - zo ontzettend groot dat ik daar geen ruimte meer voor heb om hem knap neer te zetten:

Afbeelding

Dit is het model dat als basis heeft gediend

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 20:07

IJp schreef:
Heb je daar ook al een bijpassende staartzak bij???? :D

Eeehm nee :o Leuk dat je bij de VeCa mocht staan! Hopelijk was er veel interesse in de staartzakken. Kan ook eigenlijk niet anders met al die leuke kleurtjes 8-)

@Trudy: Gaaf van die modelpaarden show, ze maken echt mooie paardjes van die Breyer modellen zeg!

Morgen kan ik gelukkig met een gerust hart naar het werk, was behoorlijk zenuwachtig ivm de vaart van gisteren. Dinsdag had ik ineens René Froger aan de telefoon met de vraag of ik een boot zou kunnen regelen voor de uitvaart van Bolle Jan. Ja natuurlijk :j! Een dag later zat ik met de familie Froger op een boot alles door te nemen over hun wensen. Wat een aardige mensen zijn dat trouwens zeg! Het was niet de eerste uitvaart die ik heb moeten regelen maar wel de eerste waar zoveel pers bij aanwezig zou zijn :oo Donderdag ben ik de stad door gecrossed om de laatste voorbereidingen te treffen voor het interieur van de boot. Ik heb daarnaast zaterdag de hele dag contact gehouden met een collega en het schijnt allemaal prima te zijn gegaan! Ik heb al wat foto's gezien op het internet en in de krant en ik moet zeggen dat ik zelf erg blij ben met het resultaat. Ik hoop dat de familie het ook als een mooi en waardig afscheid heeft ervaren voor Bolle Jan...

http://www.nu.nl/achterklap/2031218/bol ... erdam.html
Afbeelding

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:23

Stoer Beau!

Ik heb een lekkere dag gehad bij Ve<>Ca wel lang, was vanmorgen om 10 voor 8 aanwezig en om 10 uur vanavond reed ik er weg.
Heb aardig wat staartzakken verkocht en bestellingen gehad, ook van verder door het land: Brielle, Bleiswijk, Waddinxveen. En over Bleiswijk gesproken: Diamond was er ook, ze zag er goed uit. Alleen niet geplaatst enne Zippo ook gezien, die zag spoken tijdens de trail, maar pas haar 2e wedstrijd. En ze heeft hem helemaal aangekleed in het turqoise, inclusief staartzak van Paard en Naald :)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 09:12

Jeetje Beau, wat knap dat je dat zo allemaal hebt gedaan zeg. Ik zou bloednerveus zijn! Het is toch niet zomaar even een gewoon vaartje. Was het mooi?

Hey Ans, nog effe en je gaan 'on tour' door het land met je staartzakken! Ik zal mijn vriendinnen die dressuren en springen ook eens contacten zodat ze wat reclame voor je kunnen maken door gewoon een staartzak te dragen!

Gister voor het eerst van mijn leven (serieus) een reining proef geoefend. Je denkt dat doe ik wel effe maar dat viel vies tegen! Beer was echt een kanonskogel! Ik wist niet dat 'ie het in zich had :D . Daar waar ik in de les steeds moet letten op actief en doorlopen moet ik nu juist rustig, kalm en gecontroleerd... <zucht> het is ook nooit goed! Na de reining hadden we trail en ook toen dacht 'ie dat we in 2 sec. door dat parcour heen moesten. Nouja, nog maar even flink oefenen dus!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:25

na lange tijd alleen te kunnen lezen mag ik eindelijk ook posten! Yeah!!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:29

proefje zag er wel spectaculair uit San hihi speedy Beer.. ;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:32

Na lange tijd? Je hebt 3 kwartier geleden je eerste bericht gepost?! :') _O-

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:35

sstttttt...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:36

ik heb mij in mei al geregistreerd maar nu pas berichtjes kunnen plaatsen dus.....Suus

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:37

Je moet Beebfoto's in je profiel zetten :D

Ohja ik moet nog foto's nabewerken, heb foto's gemaakt van Billy Jean en een jaarling maar m'n accu is leeg dus ik kan de camera er niet aan hangen. :=

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:41

*\o/* +:)+ welkom welkom