Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
?
. Ik was (met de nadruk op was) een groot van hem. Zijn albums Thriller, Bad en Dangerous zijn imo toch wel de 3 beste albums ooit gemaakt. Na Dangerous ben ik een beetje afgehaakt om heel eerlijk te zijn. Triest voor hem en vooral voor zijn kinderen dat zijn leven maar zo kort heeft mogen duren.

Setje nummer 3 heeft zich inmiddels toegevoegd aan mijn verzameling! En dat terwijl ik alleen voor een Bob Avila trainingsbitje ging
Whis stond vanmiddag heerlijk op de wei samen met Babe, het is echt leuk om die 2 zo aan elkaar te zien plakken. Waar Babe gaat, gaat Whis en andersom. Maar oh wee als er een ander paard in de buurt komt, alleen die van Lianne mag af en toe bij hun exclusieve clubje
Ennuh misschien moeten we Koning Mufasa minder aan gaan spreken met Koning, dan voelt ie zich misschien een beetje meer gelijk met het gewone volk dat bij hem staat. Die arme paardjes 
Goedenmorgen allemaal.
Ik zit nl met mijn spulletjes bij de WRAN wedstrijd bij de Ve<>Ca Stables in Beverwijk.
Ze zitten aan de Lunetten in Beverwijk. Ik was er gisteren alvast om spullen te komen brengen en de sfeer zat er al goed in.

IJp schreef:Heb je daar ook al een bijpassende staartzak bij????
Leuk dat je bij de VeCa mocht staan! Hopelijk was er veel interesse in de staartzakken. Kan ook eigenlijk niet anders met al die leuke kleurtjes 
! Een dag later zat ik met de familie Froger op een boot alles door te nemen over hun wensen. Wat een aardige mensen zijn dat trouwens zeg! Het was niet de eerste uitvaart die ik heb moeten regelen maar wel de eerste waar zoveel pers bij aanwezig zou zijn
Donderdag ben ik de stad door gecrossed om de laatste voorbereidingen te treffen voor het interieur van de boot. Ik heb daarnaast zaterdag de hele dag contact gehouden met een collega en het schijnt allemaal prima te zijn gegaan! Ik heb al wat foto's gezien op het internet en in de krant en ik moet zeggen dat ik zelf erg blij ben met het resultaat. Ik hoop dat de familie het ook als een mooi en waardig afscheid heeft ervaren voor Bolle Jan...
. Daar waar ik in de les steeds moet letten op actief en doorlopen moet ik nu juist rustig, kalm en gecontroleerd... <zucht> het is ook nooit goed! Na de reining hadden we trail en ook toen dacht 'ie dat we in 2 sec. door dat parcour heen moesten. Nouja, nog maar even flink oefenen dus!