Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Angelique_ schreef:Gefeliciteerd Steffie!!
Jullie hebben zo te horen heel harmelen leeg gekocht.
Ik ga vrijdag anders ook wel even mee flugel halen, heb toch vrij. haha
tisje schreef:@ anniek en steffie: jullie hebben toch ooit dierenarts Amstel Vecht en Venen laten komen bij een kreupel paard? (dacht voor nanouk en naomi) wat waren jullie kwijt aan kosten e.d. en wat doen ze precies, goede aanpak? diagnose waar je wat mee kan?
ik ben bang dat een da zegt dat ik 3 weken rust moet geven, maar dat kan ik zelf ook wel bedenken...
SteffiiY schreef:Ik ga morgen of zondag nog even terug. (frontriem+dekje halen)
LaFunkyJazz schreef:Tis, als ik jou was zal ik ze gewoon laten komen, 40 euro voorrijkosten is normaal, en ze gaan toch nog niets schockends doen waardoor je 100-en euro's kwijt ben
tisje schreef:chelsea is niet verzekerd, maar een verzekering heeft volgens mij bijna niemand. omdat die maatschappijen het bijna altijd wel zo weten de maken dat jij alsnog mag betalen.
mn vader had gevraagd, voorrijkosten waren in het weekend 50 euro en door de weeks 27,50 bij amstel vecht en venen.
pff ik hoop niet dat het duur gaat worden...
wat had jou paard dan voor iets anniek?
ik heb ook wel eens gehoord dat ze stukje voor stukje gaan verdoven en dan kijken waar de kreupelheid precies vandaan komt..
LaFunkyJazz schreef:daarom, de eerste keer doen ze bijna nooit wat
tisje schreef:mag ik vragen hoeveel je per maand kwijt bent aan de verzekering?
tisje schreef:ik heb chels nu 5 jaar en nog nooit dierenartskosten gehad.
12 * 30 euro = 360 per jaar
is per 5 jaar: 1800 euro... pfff dat is echt veel geld...
heb je eigen riciso?