Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha 

meelen schreef:Nou, dan ga ik ook maar eens proberen om een plaatje te zetten. Daar had ik vannacht geen zin in hoor.
Komtiedanhe.

meelen schreef:Petra weet dat vast wel.
Ik ga nu maar![]()
en

? 
Hackie schreef:meelen schreef:Petra weet dat vast wel.
Ik ga nu maar![]()
en
Haha dat moet ook gebeuren
Zeker lekker rustig in huis zonder Sanne![]()
?

ATE schreef:Shenavallie schreef:Het is bijna 1 juni, dus dan mogen de paarden het land op!!!!(toch?)
volgens mij mag pas eind juni

meelen schreef:Kun je ze niet opslaan in dat bokt-smilies schermpje?
En toevoegen bij je msn -smilies?

LIQUITA schreef:CHIPS....ik moet nog een kaart maken voor Heleen, dat Xan aan mij gevraagd. Nou....ik hoop daar morgen tijd voor te vinden, ik ga m'n best doen.

meelen schreef:Ja, ik ben een aantal plaatjes tegengekomen die ik al op MSN heb.
Dus ik vraag mij af hoe je ze DAARHEEN kunt krijgen.
Ik ga zelf nog maar even puzzelen.

LIQUITA schreef:Tytje schreef:Toch zal ik de carrouselavond wel missen. Het is heel anders paardrijden (niet individueel), dat vond ik toch wel gezellig. We sluiten het inderdaad leuk af dinsdag.
Welkom trouwens Daniellee!
Ik zal het ook zeker gaan missen. Ik was toch aan het twijfelen of ik door zou gaan. Maar nu had ik geen keus, zondagochtend is geen optie voor mij.
En ik heb er nog heel wat geleerd.
xan schreef:meelen schreef:Ja, ik ben een aantal plaatjes tegengekomen die ik al op MSN heb.
Dus ik vraag mij af hoe je ze DAARHEEN kunt krijgen.
Ik ga zelf nog maar even puzzelen.
Dat bedoel ik nu, ik weet dat dat kan maar HOE ???????

Elke en Maisie waren weer bijzonder braaf!

Shenavallie schreef:Nu gauw omkleden, want we gaan straks met z'n tweetjes uiteten!![]()
![]()