ziet er super uit kiek en jits en kiek ziet er ook goed uit mooi kapsel en jurken.... vandaag laatste stage dag gehad.... was een zware dag vol met gesprekken en emotionele gesprekken vooral... maar het zit er op....
OMG!! ik ga zeker weten wel kijken my super sweet 16 is mijn lievelings progamma.. toch ook die van jou? oh nee dat was Charmed ook leuk ik keek altijd The O.C. dat ia ook heel leuk maar dat is nu afgelopen! ik weet alleen niet waarom.. maar dat van sweet sixteen ga ik zoieso kijken
nee ik heb nog een half jaar stage te gaan gewoon het hele school jaar 3 dagen in de week stage... maar ik bedoel dat ik nu 2 weken vakantie heb van me stage nu ik het terug lees zie ik de fout
whaah was dat maar zo.... deze week tot 31 december is het werken werken werken in onze bakkerij.... en de eerste week van januarie is het werken werken werken aan stage en school opdrachten..... loop onwijs achter met school egt balen gewoon ga nu ook weer heel snel werken (K) iedereen al vast fijne dagen ben bang dat ik hier niet meer zo vaak zal komen
Ze moeder zei iets van een hangertje voor aan z'n ketting hij heeft nu zo een dikke zilvere om maar heb ook een dunnere dus heb zo een rechthoekje genomen met 2 streepjes erin en dan mijn naam erop! en een mooie leren bruine riem gekocht! en ohja ik had eerst al een boekje gekocht van z'n sterrebeeld vond ik wel grappig! want me moeder is z'n horoscoop aan t uitpluisen!
OOOHWW IK ZIE TEGEN DAT DRAAIEN OP! AAN DAT DING Zuuucht.. ik sprak een meisje op bokt die heeft t ook gehad! maar zei ging dus gewoon van d'r stokkie hé! toen ze het gingen aandraaien OMG IK WIL T NIET MEER