Heb bij mij thuis een konijn van 7 en een van 4 zitten . Ze gaan alleen binnenkort weg. Ik heb gewoon weg niet de tijd om ze heel veel aandacht te geven. ( en de intresse is eerlijk gezgt ook een beetje weg), en dat vind ik oneerlijk tegen over hun, dus gaan ze naar een speciale konijnen opvang.
hihi bedankt Kim! Ja dat die ene zo vroeg dood ging is gewoon rot, heb er 3 weken lang intensief voor gezorgd, regelmatig naar de dierenarts, 3x per dag medicijnen, bijvoeren, wassen dan bouw je echt een enorme band met zo'n diertje op! 's avonds als hij dan gewassen was zat hij lekker in een handdoekje gewikkelt bij mij op schoot tot dat hij droog was. Helaas heeft hij het niet gered, maar ik heb er alles aan gedaan wat ik kon. Was er ook echt kapot van hoor! De andere 3 dames zijn gezond, hebben nooit wat gehad, zijn actief dus die doen het voorlopig nog wel
Ik heb net even met mijn vader sintinkopen gedaan, zo lastig voor mijn neefje en nichtjes (die zijn verweeeeeent!!! Die hebben een kamer vol met troep, en samen een eigen computer de oudste is nu 9 en ze hadden 3 jaar geleden en een eigen computer!!!!!) Maarja cadeautjes kopen is dus erg lastig maar we zijn geslaagd
Zo sneu dat hij het niet heeft mogen redden, je hebt idd alles gedaan wat je kon! Net ook lekker me andere konijn even op schoot gehad, gelukkig is die nog wel gezond!
Ja idd die hadden we bij het vorige topic. Maar iets met een foto van jezelf en een paard is natuurlijk wel zo toepasselijk We moeten er nu iets origineels omheen verzinnen
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 25-11-11 21:26
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt
ja haha. Uhm als iedereen nou iemand beschrijving van zijn favo fp paard stuurt, die raad wie het is en maakt verhaaltje met foto over diegene en dat paard?
Zooo ik heb heerlijk gegeten! Ben uit eten geweest met een vriendin! Ze moest daarna naar een verjaardag, maar nu komt mn nichtje gezellig een filmpje kijken!
Ideeën voor de opening; opzich vind ik over jezelf + verzorgdpaard en favo fp ook wel leuk... beetje een combi! Maar is wel lastig misschien!
Ik ben goed bezig geweest joh! Boven én beneden én de trap stofgezogen
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-11 22:29
whahaha heeel erg veel gelachen bij de film! en even lekker bijgekletst haha en we hebben nog een uur buiten staan kletsen. was ik wel even aan toe was wel een leuke film. haha de helft van de mensen in de zaal was als weg bij dat laatste stukje wat er achteraan kwam! xD
onze Blacky is 12/13 jaar geworden, best wel erg oud, hij was heel lang nog heel goed. maar toen kreeg ie een gezwel aan zijn oogje, toen nog een jaar volgehouden ofzo, maar toen werd hij ook erg mager en toen zijn oogje echt erg werd hebben we hem in laten slapen. maarja hij was gewoon echt heel oud, dus had er wel vrede mee ik was 3 of 4 toen we hem kregen, dus wel heel raar opeens zonder..