Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovestimba schreef:Hallo,
heb niet echt bij gelezen dus ik kom ff binnen vallen.
Ben nu op de camping en het is nu best saai. Achjaa ik heb nu niet echt iets te doen ofzo. Een vriendin van mij is aan het pingpongen met zoon jongen die zij leuk vind...... En ik zit er een beetje bijXD achjaa verder is het wel gezellig we hadden gisteren zieke lol iemand belde rond 3 uur midden nacht priveXD dus wij nemen op is het oemand die zwaar aan het poedersuiker is. Dus wij hangen op. Belt hij later weer wij opnemen hallo diet is het geile keuze menu toets een voor. ... Toets twee voor. ..... Toets drie en je hoort tuuttuuttuutXddaarna hreft hij niet meer gebeld
Faya__ schreef:Dewi wat naar![]()
Maar Fleur als je met een eigen pony gaat zou je toch ook doorbetalen als je pony kreupel is.
En met dat je gewoon betaalt voor Uuk, hmm is daar geen regeling voor, dat je bijv na een week een ander krijgt ofzo?
Mooi springzadel Marieke !
Fleurrr_ schreef:Faya__ schreef:Dewi wat naar![]()
Maar Fleur als je met een eigen pony gaat zou je toch ook doorbetalen als je pony kreupel is.
En met dat je gewoon betaalt voor Uuk, hmm is daar geen regeling voor, dat je bijv na een week een ander krijgt ofzo?
Mooi springzadel Marieke !
Nee als ik een eigen pony heb,
Dan staat ie thuis dus dan betaal ik geen huur.
En te bokkel heeft geen regelingen..