Huh, ooohh haha ! Zitten Marlous & Linda samen dan ? Doet me denken aan de keer dat we met zn drieen gingen huren! Maarja, toen zat ik er ook gezellig bij
Ja, wel iets beter! Heb echt niks gedaan vandaag...Heb vanavond de laptop maar weer is aangezet, verveelde me kapot! De hoofdpijn voel ik ergens op de achtergrond wel, maar niet heel sterk ofzo! Ik hoop dat ik vannacht een keer goed kan slapen en dat ik er dan een keer klaar mee ben. Ben het rustig aan doen zat!
Mja, ik zat thuis écht flink te balen! Mn moeder zei op gegeven moment, wat is tr nou? Jaaa, ze gaan nu nét rijden! Ik wil dr ook bij zijn! Ik ga nu maar hopen dat er snel een nieuwe meeting komt!
Mja, het is niet zo dat ik écht ziek ben, maar wel te beroerd om paard te rijden! Dat is het verrotte...ik zei al tegen Linda, ben vannochtend even dusdanig gaan bewegen zodat ik goed kon voelen hoe het ging, maar dat was al snel duidelijk! Mee gaan en niet rijden was ook geen optie
nee dan kun je volgende keer beter mee rijden. maar ze vond het wel heel erg jammer hoor ( wij allemaal ) . maar kim ik dacht dat jullie het forum vol zouden praten vandaag! maar waar maren was i dk