xSannee schreef:ja einstein jaik vind die echt een schattig koppie hebben, bijt ie nog?
Wist niet dat ze bij het reelaer ook pyrhana's hadden hahahhahaha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
heuvel2407 schreef:Hier in Elten (achter Arnhem) regent het al de hele dag.
Van die vieze motregen.
Hoop dat jullie het wel een beetje droog houden.

xchristienx schreef:heuvel2407 schreef:Hier in Elten (achter Arnhem) regent het al de hele dag.
Van die vieze motregen.
Hoop dat jullie het wel een beetje droog houden.
Elten? Of Elden? Wat dat ken ik wel (ik woon in velp)
Vandaag tijdens de buiten rit was er hier ook motregen maar tijdens de cross was het droog.
Buiten was hij lief vond alleen harde ondergrond met steentjes minder fijn (maar dat vonden meerdee ijsco's)
En bij de cross was zijn batterij beetje op.
Maar spring leuk (foto's komen nog wel) maar nog niet ver.
En de tolt zit er zekker wel in alleen nog niet zuiver.
xchristienx schreef:Haha net inderdaad dan is het me er een pony
staat hij ook in elden in de wei.. Want dan zou ik als ik en keer niet veel te doen heb (kom helaas niet veel voor) voor de grap via elden kumnen rijden met de auto ipv via de snelweg![]()
Darwin gaat idd niet mee maar gaat goed zo samen met nobel en einstein.

Bzoem schreef:Is dat niet net over de grens? Ook vlakbij Lobith als ik goed zag
Ik rijd nu trouwens bitloos want nobel werd steeds panischer met t hoofdstel. Waarschijnlijk last van der tanden ofzo? Gaat goed gelukkig!
Nobel is volwassen paardje en kan in principe alles, maar is dus doodsbang voor water en kan dingen best spannend vinden. Maar ze is echt leuk!
Mag alleen geen (heup)tas mee of krakende jas aan. En ze vindt t klittenband van m'n handschoenen eng

'K vind 't ook een mooie!

(dat we 6 uur moeten rijden vergeten we even)