Uhmmmmm welk zadel vond jij niet lekker zitten die van Adje toch . Dan was het Milou op Adje en jij op Ushi .
Saskia89
Geplaatst: 16-09-14 09:43
Lachen joh op mini muisje! Weer eentje die ik nog niet eerder gehad had. Milou vond het een erg hilarische combi volgens mij. Maar het zadel was tien keer beter dan dat van Adje!
Het lijkt me inderdaad een mooie combi, Ushi is volgens mij echt klein . Volgens mij net zo klein maar nog smaller dan degene die er in onze tijd stond en altijd de bosjes in dook (Nanka?) .
Jaaaaa Nanka! Die was ook klein inderdaad. Denk ook dat Ushi smaller is. Qua rijden is het denk ik wel meer Lover dan Nanka. Nanka kon zich echt zelden gedragen
Lover was meestal heel braaf, maar blijven haflingers he...... Macho vond ik ook altijd leuk, die was zo lekker voorwaarts. Bowie was ook wel leuk, maar ook een draak af en toe .
Bram daar heb ik mn eerste drie lessen op gereden bij manege Smit . Ik weet nog wel inderdaad waren we lekker aan het galopperen en dan draaide die ineens 180 graden om en ging die tegen de richting in. Moest daar altijd zo om lachen .
Brammetje was leuk ja! Nanka heb ik mijn allereerste buitenritje bij Smit opgereden. Ik heb toen geen problemen met d'r gehad. Bowie was wel altijd leuk en macho ook, lover was wel heel erg lief. Zadel van Ushi is inderdaad 10x beter dan dat van Adje. Al is Ushi wel echt iele haf.
Gisteren Mazzel maar in de bak gehobbeld, aangezien hij ijzer kwijt is. Gelukkig achter ijzer en hij draagt toch meeste gewicht op de voorhand. Zo goed dressuurmatig zijn we niet geschoold. Hij liep er verder prima op. Nu hopen dat de smid komt voor het weekend.
Ik heb geen idee, rijd je binnen of nog lekker buiten met dit heerlijke weer?
En nog paar plaatjes van zondag. Toen gezellig in het kinderlesje bij mijn neefje mee gereden. Ik heb me eigenlijk best goed vermaakt. Ik zat op een lieve haflinger, Ringo en mijn neefje zat op een eigenwijs vosje, Pebbles.
Ik denk niet dat Ushi muisjes had gehad gisteren. Maar moest haar af en toe echt wel een beetje aan de praat houden. Vooral in het (toch wel) zware duin. Langs de weg en in het bos liep ze lekkerder.
Danseresje
Geplaatst: 17-09-14 00:18
Het was knuffelBob! Heb heerlijk gereden en daar was ik heel hard aan toe! Volgende week is laatste keer buiten. Hebben nog een vos en een ree gezien, was leuk !
Wendy: Dat zadel op die haf ziet er ook nog redelijk comfortabel uit! Leuk ding ook inderdaad!
Milou: Weer een lekkere rit gehad dus! Jammer dat volgende week alweer de laatste keer buiten is! Hopelijk mag je het buitenrijseizoen afsluiten met Adje!
Leuk, om weer eens op en ander te migen, milou! En helemaal leuk om wild te spotten. Heerlijk dat buitenrijden.
En zadel was gewoon ouder en hard manege zadel. Maar zat verder prima voor een uurtje. Paardje was echt leuk. Paardenstaan daar lekker buiten met hooiruif in een groep. Ze doen echt vanalles daar, springwedstrijdes, dressuurwedstrijdjes, buitenritten.