Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(en ben te schijterig om zo op te stappen
hahaha)
haha.. en dan weer wedstrijden gaan rijden.. te paard er naartoe vindt ik toch maar niks..
hihihi

sybje schreef:Zo vandaag ffetjes met Syb gereden naar het land en terug. Ze liep eerst wel wat gevoelig maar gaandeweg ging ze steeds beter lopen. Ze liep ook niet kreupel ofzo dus ik ben helemaal heppie!
Chan het terrein is goed te doen om te stappen. Ben benieuwd hoe die is, vandaag wastie een beetje chagrijnig, Ambertje.
AnitaJoeri schreef:sybje schreef:Zo vandaag ffetjes met Syb gereden naar het land en terug. Ze liep eerst wel wat gevoelig maar gaandeweg ging ze steeds beter lopen. Ze liep ook niet kreupel ofzo dus ik ben helemaal heppie!
Chan het terrein is goed te doen om te stappen. Ben benieuwd hoe die is, vandaag wastie een beetje chagrijnig, Ambertje.
dat gevoelige gaat meestal weg hoor,maar moet ff tijd geven,ze moet ff wennen.
Je zal maar ineens op blote voeten op de ruwe ondergrond worden gezet,terwijl je schoenen gewend was.
In de sneeuw en het ijs is het met ijzers niog ellendiger.

Heb veel gestapt, bodem was wel goed te doen, maar was zelf wat onzeker.... Heb lekker veel vander kunnen vragen qua buiging enzo enheb een paar kleine drafjes gedaan, ging mij eigenlijk meer om de overgang naar draf, want ik merkte het zelf al maar werd tijdje terug tijdens mijn les al bevestigd, dat ze mij tijdens over gangen heel erg op de voorhand gooit... Moet der nu vanaf achter in draf laten gaan en jaaa dat vind ze erg moeilijk
Ze deed een paar keer als of ze het niet snapte haha mutsje...
Zóóóó'leuk, al opgetuigd en al! 
zal wel eff wene zyn voor sybje maar wel veiliger met dat weer. nou was op de fiets naar tank lekkr sportief en tank moest helemaal alleen im de molen arme ziel had gister gereden en dan morgen weer
sybje schreef:Zo vandaag ffetjes met Syb gereden naar het land en terug. Ze liep eerst wel wat gevoelig maar gaandeweg ging ze steeds beter lopen. Ze liep ook niet kreupel ofzo dus ik ben helemaal heppie!

hahahaha
hihihi..Lay schreef:Zo vandaag even met Laytje gereden, nou ja een soort vanHeb veel gestapt, bodem was wel goed te doen, maar was zelf wat onzeker.... Heb lekker veel vander kunnen vragen qua buiging enzo enheb een paar kleine drafjes gedaan, ging mij eigenlijk meer om de overgang naar draf, want ik merkte het zelf al maar werd tijdje terug tijdens mijn les al bevestigd, dat ze mij tijdens over gangen heel erg op de voorhand gooit... Moet der nu vanaf achter in draf laten gaan en jaaa dat vind ze erg moeilijk
Ze deed een paar keer als of ze het niet snapte haha mutsje...
(ben te schijterig om direct los te gaan dus voor de zekerheid moet ik er iemand bij hebben
) achh.. soms blijft het verleden je achtervolgen
ihihihi