[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:54

1

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 11:57

Nou ga niet naar de kerstmarkt vandaag,het sneeuwt als een gek en er ligt alweer een behoorlijke laag.
Ga dus fijn met de kerstspulletjes verder en dan vanmiddag de boys uitmesten.

Ruubje heeft trouwens ook al languit in de tuin gelegen door de gladheid.Hihi,gelukkig niks aan de hand.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:04

oke, ben heel benieuwd lijkt me goed eten daar :9

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:09

als het goed is gaan wij van het weekend beginnen met de kerstspulletjes, heb er wel zin in.... want klaas heeft heel hard over het dak gegaloppeerd ik heb hem niet gezien. :evaw: ..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:32

amandaaa schreef:
ja morge ga ik een paar datums neerzetten :D

Spannenndddd.... haha :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:26

AnitaJoeri schreef:
amber2202 schreef:
:+

stoutert gauw de pagina openen

Tuurlijk, als ik de kans heb grijp ik hem meteen !! hhahahaha

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:41

Hoop dat ik kan op de datums die geprikt worden voor shabu shabu.. kga dr met de kerst ook eten met een groep van 16man :P
enneeee.. Marjo, al meer deelnemers voor equitana ? ;)

kheb heeeeeelemaal geen zin meer om te werken :(
morgenavond kijken of ik samen met mn zus eventjes op amber kan stappen.. wil dr al 2 weken op maar lukt niet :( (en ben te schijterig om zo op te stappen :P hahaha)

Pres, al ingeschreven voor wedstrijdjes ??
Chardon in februari ofzo ? ;)

ik hoop na de winter een mooi trailertje te kunnen kopen. amber leren dat hij moet blijven staan :P haha.. en dan weer wedstrijden gaan rijden.. te paard er naartoe vindt ik toch maar niks..
en aangezien in augustus ermelo op de planning staat moet ik toch wel hard aan de slag gaan :P hihihi

nou kga toch maar werken ondanks dat ik geen zin heb :P
zal toch moeten gebeuren.. vanaaf boodschappen doen met paps en dan weer huiswerk maken :(

doeiiiiiiiiii !!

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:45

marjo,

chelsey heeft een gewone box.
geen uitloop of iets.
ze wordt wel drukker met dit weer.
ze weet gelukkig wel dat ik het niet doe om haar te pesten.
vandaag zijn we wel veilig bij de longeerring gekomen.
ze heeft der even uit kunnen leven.
ze was helemaal blij.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:41

Zo vandaag ffetjes met Syb gereden naar het land en terug. Ze liep eerst wel wat gevoelig maar gaandeweg ging ze steeds beter lopen. Ze liep ook niet kreupel ofzo dus ik ben helemaal heppie!

Chan het terrein is goed te doen om te stappen. Ben benieuwd hoe die is, vandaag wastie een beetje chagrijnig, Ambertje.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:29

eerst maar weer sneeuwgeschoven.
Ruubje was de kerstverlichting met dennetakken op het balkon aan het maken en had een vuurkorfje aangestoken.

Daarna paarden uitgemest en heb ze maar weer los gelongeerd.Draven en galoperen ze wel half uurtje.
Dat gaat erg goed omdat er sneeuw in de bak ligt en dat is niet echt glad.

Is vandaag trouwens niet warmer geweest dan -2

De duitsers zeggen dat we een horror winter krijgen. :(
Ze zeggen dat na het dooien dit weekeinde het weer opnieuw flink gaat vriezen.

Denk dat het Aiko en Joeries lot wordt om een paar maanden alleen maar los gelongeerd te worden.
Mazzelaars hihi,ze vinden het wel lekker volgens mij. :+

Kerstspullen zijn klaar.Alle deuren en vensterbanken en balkon hebben versieringen en verlichting.
Alleen de kerstboom moet nog.
Die zijn hier pas wat later te krijgen.
Wel weer gezellie in huis hoor. ;)

Ga zo nog een keer aan de erwtensoep :9

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:32

sybje schreef:
Zo vandaag ffetjes met Syb gereden naar het land en terug. Ze liep eerst wel wat gevoelig maar gaandeweg ging ze steeds beter lopen. Ze liep ook niet kreupel ofzo dus ik ben helemaal heppie!

Chan het terrein is goed te doen om te stappen. Ben benieuwd hoe die is, vandaag wastie een beetje chagrijnig, Ambertje.

dat gevoelige gaat meestal weg hoor,maar moet ff tijd geven,ze moet ff wennen.
Je zal maar ineens op blote voeten op de ruwe ondergrond worden gezet,terwijl je schoenen gewend was.
In de sneeuw en het ijs is het met ijzers niog ellendiger.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:42

AnitaJoeri schreef:
sybje schreef:

dat gevoelige gaat meestal weg hoor,maar moet ff tijd geven,ze moet ff wennen.
Je zal maar ineens op blote voeten op de ruwe ondergrond worden gezet,terwijl je schoenen gewend was.
In de sneeuw en het ijs is het met ijzers niog ellendiger.

Ja ik had het al bedacht dat ze gewoon ff moet wennen. Ben echt so blij dat ze niet kreupel loopt! Ze loopt alleen nog niet zo snel... maar dat deed ze niet. Ik ging vandaag even stappen met volgens mij het snelste stap paard van stal hahaha ze was al op de terugweg toen ik nog aan kwam rijden haha.

Ik vond het ook ellendiger met ijzers in de sneeuw. Kan ze helemaal niks meer, zo zielig als ze zolang alleen in de boks moeten staan.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:02

Zozo, moet zo ineens een heleboel bijlezen. Gaat weer lekker, veel grote woorden van degene die nooit iets laat horen, weer reacties daarop, .....
Ik zeg: Kaar, goed gesproken.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:31

natas gelukkig det chels er weer ff uit is geweest

zou voor jou leuk zijn als die kleine pony ook weer dichtbij staat,maar je moet toch wel goed overdenken of het verstandig is.
Wat ik al zei,ook kleine pony's hebben beschutting nodig in de winter.
Heb hieronder even een stukje gekopieerd van een site gelinkt aan de dierenbescherming.Heb maar een klein stukkie gecopieerd anders staat John zeker weer op zijn kop en daar zeg ik het helemaal niet voor.
Weet dat je 2 handen op 1 buik met hem bent,maar ook die kleine pony is een levend dier die goed verzorgt moet worden.

Voor ons is het goed om te weten dat er geen reden tot bezorgdheid is als:
- de pony's een dikke vacht hebben
- ze beschutting of een afdak hebben in de luwte
- ze bijgevoerd worden
- en bij vorst toegang tot water hebben

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:01

Hello :D

Nou ik ga naar de paardjes; doodle en wannadoo! Hoop dat ik ze los kan zetten, anders ga ik maar per paard op het terrein lopen.

Ben benieuwd naar de datum voor Shabu! Weekend van 14 januari kan ik alleen niet, voor de rest heb ik tentamens, dus denk dat ik op een vrijdagavond wel kan... :j

Leuk kerstpakket gehad net joh! Kan kiezen uit een blond servies, een messenset en keukenblok, sapcentrifuge... en nog veel meer: maar daar ga ik uit kiezen :P

Nu ga ik me maar dik aankleden en naar stal toe!

Er zijn nog verder geen aanmeldingen voor Equitana, maar op zich hoeft het ook nog niet nu, alleen misschien is het goed om met de mensen die zeker willen een datum te prikken?

Ik dacht aan 17 maart?

Iedereen kan dan later bedenken of ze nog meewillen... ?

Fijne avond iedereen!!!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:57

Hallo allemaal,
Natas even een vraagje, waarom gaat Chels niet terug naar SMD, Sieb is ook welkom omdat er nog een plekje over is....??? :)

Zo vandaag even met Laytje gereden, nou ja een soort van :P Heb veel gestapt, bodem was wel goed te doen, maar was zelf wat onzeker.... Heb lekker veel vander kunnen vragen qua buiging enzo enheb een paar kleine drafjes gedaan, ging mij eigenlijk meer om de overgang naar draf, want ik merkte het zelf al maar werd tijdje terug tijdens mijn les al bevestigd, dat ze mij tijdens over gangen heel erg op de voorhand gooit... Moet der nu vanaf achter in draf laten gaan en jaaa dat vind ze erg moeilijk :P Ze deed een paar keer als of ze het niet snapte haha mutsje...

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:51

Soof, Sieb is gister trouwens hééééll stout geweest! Zette der in de molen en het hek draaide nog wat uit, maar had der al los gelaten, wilde het hek dicht doen, loopt ze zo door me heen! En ze peerde hem, ging rond de molen met Lay mee lopen.. En zich gewoon niet laten vangen, uiteindelijk liep ze zich zelf klem en kon iemand anders der vangen.... Toen wilde ze weer gaan rennen, maar had de hengsten ketting van ander paard in de molen al omgedaan, dus toen besloot ze toch maar bij me te blijven en normaal de molen in te gaan.... Heb der daarna ook met de hengsten ketting terug gelopen, had er niet nog een keer zin in....

Benny heeft de kerstboom gehaald en neer gezetn! :D :D Zóóóó'leuk, al opgetuigd en al! :D
En hij zei dat ie een platte kikker had gevonden! En ja hoor de kikker is dus ook daadwerkelijk uit het aquarium gesneakt...... ;(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:54

haha die lay tank had liever 4 voorbenen gehad die heeft dr ook een handje van :) zal wel eff wene zyn voor sybje maar wel veiliger met dat weer. nou was op de fiets naar tank lekkr sportief en tank moest helemaal alleen im de molen arme ziel had gister gereden en dan morgen weer :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:03

19

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:05

Hmmmm, heb trouwens iets het idee dat Laytje wat invalt, of het moet de lichtval zijn geweest, maar kijk het even aan, anders krijgt ze een licht dekentje op.. :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:06

sybje schreef:

mn zus is geweest.. heb ze nie gehoord datie vervelend was ofzo :P
ik weet dat het terrein goed te stappen is.. t gaat mij alleen op die rijbak ! ik wil rijden ! :P hahahaha
sinds dat ik weer kan.. kan t toch ook weer niet :(
maar mn zus kon vandaag niet voelen of de rijbak bevroren was watn dr stond paarden in los dus ze wilde dr nie in om te gaan lopen :P hihihi..
maar ik zie morgenavond wel.. hij zal toch wel te doen zijn om ff te stappen terwijl ik erop zit ??

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:08

Lay schreef:
Zo vandaag even met Laytje gereden, nou ja een soort van :P Heb veel gestapt, bodem was wel goed te doen, maar was zelf wat onzeker.... Heb lekker veel vander kunnen vragen qua buiging enzo enheb een paar kleine drafjes gedaan, ging mij eigenlijk meer om de overgang naar draf, want ik merkte het zelf al maar werd tijdje terug tijdens mijn les al bevestigd, dat ze mij tijdens over gangen heel erg op de voorhand gooit... Moet der nu vanaf achter in draf laten gaan en jaaa dat vind ze erg moeilijk :P Ze deed een paar keer als of ze het niet snapte haha mutsje...

Thats good to know.. ga ik morgenavond ff met mn zus aan de slag op ambertje ;) (ben te schijterig om direct los te gaan dus voor de zekerheid moet ik er iemand bij hebben :$) achh.. soms blijft het verleden je achtervolgen :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:10

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:11

hmmm.. kan t alleen maar zo doen dus jullie kunnen t alleen zien als jullie vrienden zijn bij mij op hyves..
maar I love this filmpje ! :D ihihihi

P.S. zet wel je geluid uit anders hoor je die gruwelijke stem van mij tussendoor schreeuwen :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:14

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding