goeiemorgen
ik ga zo met school naar een kinderboerderij in maarssen want daar moeten we een evenement achtig iets organiseren
en ik had gister zo'n poedersuiker
ik wil echt geeeen engels meer. ik moet een engelse presentatie houden voor al die vieze jongens van Veehouderij, loonwerk enzo durf ik echt niet
we hebben al geklaagt
en me hele klas deed dom, allemaal de hele tijd met kanker schelden naar elkaar ne ook naar mij en toen was ik sjago 
en bij wiskunde
hadden ik en renee als enige onze boeken bij ons, met nog een paar meisjes van paardenhouderij en toen zei die man iedereen zonder boeken ga maar weg.
zaten renee en ik daar de rest was naar t dorp, en wij hard aan het werk! en geeneens een pluspuntje ofzo! en toen gingen de paarden meisjes ook nog ruzie maken met elkaar over een drachtig leaspaard ofzo ik begreep er niets van maar het was wel grappig om naar te luisteren, en toen bij commerciele economie achtig iets zaten we ook bij hun en toen zeiden we er wat over en toen zeiden ze ; nee dat was een discussie 
en eergister zaten we ook met hun samen en toen was er nog een meisje bij en toen vroeg 1tje heb je n og een zadelkast nodig? zei ze neee ik heb er al 4 en ze zitten alle 4 vol
en later, ja maar mijn papa zou me nooit aan een ikea bureau laten zitten
dus wij helemaal stuk , met zo en mijn pappie werkt bij de macdonalds haha, was heel grappig toen