fijn dat je een goede koper hebt kunnen vinden voor je paardje, Ruitje. Gratis chocola? Dat had ik moeten weten!
Pff, ik ben vandaag zo moe, heb echt helemaal geen zin om naar school te gaan straks. Moet me echt inprenten dat ik nog een paar weken moet en dan echt echt echt klaar ben...Stomme scriptie...
hier regent het ook. Goed voor het gras! Minder voor het rijden, haha *goedweerruiter*.
Xantha
Geplaatst: 16-05-11 18:09
Ilvy, ben niet zo snel misselijk hoor, ga zo weer een bonbonnetje eten, heeeeerrrrlijk!!!!
Sec, we hebben een binnenbak hoor.
Es, nee hoor ze zijn nog niet op.
Lekker hoor die regen, goed voor het land, ik zag van de week echt hele droge stukken gras! (is voor Xantha niet zo erg, die wordt dik van lucht ) Van de week schijnt het weer weer beter te worden.
haha, weet ik, maar ik moet me gewoon niet zo aanstellen. Het zou inderdaad weer beter weer gaan worden.
taverno
Geplaatst: 16-05-11 20:37
Goh,ik hoorde een paard hinneken toen de overdag paarden naar binnen gingen.het kwam bij het groepje van Tence en Noah vandaan.
Ik heb Tence in 5 jaar tijd nog maar 1 keer echt horen hinneken en dacht dat het Noah was. Maar toen Ilv en ik erheen liepen bleek het toch Tence te zijn.Ik herkende zijn hinnek niet. Waarom hij dat nu weer deed?
Ik denk dat hij de merries die in het stukje ervoor liepen wel erg leuk vond.
Haha Aniva heeft haar charmes in de strijd gegooid . Ze stonden echt op ons te wachten bij het draad, dat vond ik ook wel vreemd. Lekker hoor Xantha, ik heb hier een doos bonbons staan van de Coop supermarkt, die zijn zo fout!
karleylover
Geplaatst: 16-05-11 23:22
Hellooo!! Heb hier een tijdje neit gepost... was heel de week laat thuis door werken en Tjelle met zijn dikke pootje.. Maar goed nieuws, hij mag morgen weer de wei op Nog een weekje niet rijden en koelen, maar het fijnste vind ik dat hij weer naar buiten mag
@ King, wat vervelend van die hond. Puppy is cute
@ Ruitje, fijn dat je voor Roos een goed baasje hebt gevonden
Heb net iets gescoord op vakantieveilingen.nl, maar moet zeggen dat veel dingen echt doorgestoken kaart zijn daar volgens mij, bepaalde dingen( zoals zwaluwhoeve dag ) staat de hele tijd op 10 euro en dan bied er in de laatste seconde ineens iemand 50 euro, heb ze allemaal in de gaten zitten houden, ze gaan niet weg voor onder de 50 euro, komt dan 4 euro admi kosten bij. En op de site van de zwaluwhoeve boek je hetzelfde voor 52,50. Het is dus gewoon duurder op vakantieveiling
Maar heb nu iets anders wat wel veel goedkoper is... Volgens mij is het mazzel hebben daar .
taverno
Geplaatst: 17-05-11 14:21
Hoe was je weekje barcelona eigenlijk?Ben je lekker uitgerust?