xan schreef:Ik denk ook zeker dat je naar de directeur moet gaan. Al is het maar omdat het formeel zo moet.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat je daar niet veel steun krijgt, want zo te lezen werkt ze daar al langer, en werkt ze dus ook al langer met deze strenge methode. En zul je niet de eerste ouder zijn die daar haar beklag komt doen.
Wellicht moet je eens verder om je heen kijken of er een andere school is waar hij dan
beter past. Ook al is het voor het laatste jaar. (Hij zit nu toch in groep 8?) Maar een rottig laatste jaar
kan zoveel bederven voor de rest van zijn schoolcarrierre (en zelfvertrouwen). Ik weet natuurlijk niet hoe hij zit met vriendjes
en vriendinnetjes. Dus of hij daar veel aan heeft.
Maar ik wens je veel sterkte, want ik weet hoe het voelt als je kind zich zo aangevallen voelt, en zichzelf
daar nog helemaal niet tegen kan weren.
Eerlijk gezegd,heb ik dus geen idee of ze wel eens een ouder tegen haar gehad heeft.Ze keek ook zeer verontwaardigd dat ik haar op haar methode aansprak en inderdaad ze werkt er al een hele tijd.En het gaat altijd zo op kamp kreeg ik te horen enooit problemen.Nou dat geloof ik natuurlijk niet.Waarschijnlijk denken ze dit is het laatste jaar volgend jaar zijn we van haar af.Zoiets denk ik,weet het niet zeker hoor.
Ik zit er over na te denken wat wijsheid is en wil het even tot maandag af laten wachten ,kijken of ze misschien het weekend overdenkend nog iets meegeeft van een briefje aan Lars ofzo.En hoe ze ermee om gaat in de klas anders is ze dus voor mij
Een andere school wil ik Lars niet aan doen,gezien hij dit al in groep 3 heeft moeten meemaken omdat ik hier ging wonen en compleet nieuwe vriendjes moest maken,hij heeft een leuke vrienden groep hier op school en die hier heel dichtbij wonen allemaal.
Ze is nog niet klaar met me hoor..
Zal haar nog even wat bijbrengen over hoe je kinderen niet allemaal over een kam kunt scheren en die achtelijke methode die ze addoreerd(of hoe schrijf je dat)