KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 23:14

En eigenlijk is dit een moment om in te lijsten _O-
Mirthe, in dressuurkleren, in een dressuurbaan, in Ermelo :')

Afbeelding

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 23:28

:=
Afbeelding

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 23:32

Haha, wat een leuke foto's. :+

En Mirthe dat staat je goed! Is inderdaad wel wennen. Maar hoe kan 't dat je pony van kant verspringt? :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 23:34

Natalie1993 schreef:
Haha, wat een leuke foto's. :+

En Mirthe dat staat je goed! Is inderdaad wel wennen. Maar hoe kan 't dat je pony van kant verspringt? :')

Omdat die ene foto in de spiegel is genomen _O- ?
Dankjewel :D

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 23:35

Ooh... :x

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 00:12

Slim :')

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 00:21

Balen Elbrich, maar idd volgende x beter
Leuk je haar Mirthe!
Zielig van die katjes zeg :(:)
En beterschap natalie

Ik vind de regio nog best druk hoor, voor zuidhollandse begrippen. Je kan ons moeilijk met brabant vergelijken
28 in de M1, 25 in de L2 zulke grote ringen heb je hier nooit verder bij de pony's dan :+

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 00:28

Ik denk dat de regio wel (een van) de drukste wedstrijd(en) is die je hier kan vinden. Het trekt veel mensen denk ik wel :7

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 00:30

Denk het ook, alhoewel de paarden ook wel altijd grote ringen hebben op reguliere wedstrijden. Maar bij de pony's heb ik meestal maar een stuk of 5 tegenstanders. En af en toe nog minder

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 00:38

Paarden wel idd, maar bij de pony's is het altijd zo weinig ..

Ik ga nu maar eens slapen :z

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:46

__Marloes schreef:
op het werk (in een supermarkt bij de KASSA :') ) werkt er nu een jongen, kei grappig istie! ik had vanavond met een leuke collega + hem gezeten maar heb wel de hele tijd kunnen lachen :+ het is alleen wel irritant want hij gooit altijd met die balkjes

:') haha met balkjes gooien

Elbrich

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:50

mistid schreef:
Waarom heb je die foto weer weggehaald :P ?

Okee ik heb 2 foto's van mijn nieuwe kapsel :P 1 voor het model en 1 voor de kleur. Ik heb weer eens getest hoe halfstoned ik wel niet kan kijken, en dat is uitstekend gelukt... Ik kan alleen normaal kijken op foto's die ik niet doorheb (of met cap op := )
http://i257.photobucket.com/albums/hh23 ... 3_1477.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/hh23 ... 3_1548.jpg

__Marloes schreef:
op die 1e foto ben je net zo'n kind uit K3 met dat staartje :') maar leuk kapsel hoor, is wel wennen. Mooie kleur!

_O- hahaha! De nieuwe Karen. Die tweede foto is beter idd!
Maar staat veel leuker vind ik, veel pittiger! :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:47

Op mijn vereniging zitten vooral dressuurruiters. In mijn ponytijd reden er nog wel aardig wat mensen op pony's, maar nu hebben we weinig ponyruiters. Naast mij zijn er denk ik nog 3 mensen die ook springen, en crossen doet er nog 1 (Tom :+ )
Ik zit trouwens bij de Palensteynruiters.

Lekker dat je zo'n fijne les hebt gehad Jetske. Jeroen :D? Als je richting ons komt om te starten (Leidschendam enzo) zijn er wel wat meer ponyruiters denk ik. En op de grote concoursen!
Leuk haar heb je zo Mirthe :D

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:35

Ik rij bij de schermeerruiters, daar starten de meeste wel een beetje allround. Dus dressuur en springen. En sommige ook nog SGW.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:59

Ik rijd bij PC Vries. Ben inmiddels denk ik de fanatiekste ponyruiter. Een aantal jaren terug waren wij echt een springclub, maar die zijn inmiddels allemaal naar de paarden/gestopt. We hadden nog een paar die ook aan SGW deden. En de meesten doen wel dressuur erbij.

Met Ul rijd ik bij LR Noordenveld, die hebben veel actieve wedstrijdruiters. Ook SGW :)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:13

Snoekiej schreef:
Op mijn vereniging zitten vooral dressuurruiters. In mijn ponytijd reden er nog wel aardig wat mensen op pony's, maar nu hebben we weinig ponyruiters. Naast mij zijn er denk ik nog 3 mensen die ook springen, en crossen doet er nog 1 (Tom :+ )
Ik zit trouwens bij de Palensteynruiters.

Lekker dat je zo'n fijne les hebt gehad Jetske. Jeroen :D? Als je richting ons komt om te starten (Leidschendam enzo) zijn er wel wat meer ponyruiters denk ik. En op de grote concoursen!
Leuk haar heb je zo Mirthe :D

Uhu :D
Voor dressuur wil ik liever niet te ver weg (zegmaar niet verder dan 10 minuten O:) ). Voor het springen heb ik een aantal leuke locaties, alleen er zijn gewoon heel weinig M/Z ruiters :=

Ik heb volgende week trouwens crosstraining in Hernen :) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:23

Gaaf dat je naar Hernen gaat :D Ik ben er nog steeds maar 1x geweest, iedere keer heeft Vorstin wat als we daar heen gaan :\
Als Vorstin weer goed is, wil ik ook weer bij Jeroen gaan lessen. Oefenen, oefenen, oefenen!

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:52

Goedenmiddag. :D Vandaag niet zoveel last meer gehad van buikpijn, was te doen. Heb net lekker veel kleren gekocht (was echt nodig) en ook nieuwe foto's van Onora ontvangen, dus ben helemaal blij. Zal zo wat laten zien! :):)

Vanochtend zijn we vroeg naar de faculteit gegaan, want ze zou daar gecheckt worden door een DA. Eerst een uurtje heen en weer gedraafd, op 't harde en zachte om te kijken waar ze nou niet lekker liep. Wat meteen opviel was linksvoor, echt kreupel. Stukje verder bleek ook rechtsvoor niet lekker te zijn, dus beide voorbenen kreupel... Ze wordt als ze niet lekker loopt extreem kort in de passen, terwijl ze juist wat langer is normaal gesproken, dus dat zei de DA ook, dat ze achter enorm liet hangen door de pijn voor. Nog wat buigproeven gedaan en daaruit bleek hetzelfde.
Achter even uitgesloten (daar liep ze op kamp niet lekker op) en linksvoor van onder tot boven stukje voor stukje verdoofd en al bij de 2e spuit zaten we goed. Het zit daar dus echt in de kogel.
Het was toen al bijna 3 uur verder en ze gingen foto's maken. Er mocht één iemand bijblijven, dus ik mocht van m'n moeder, moet die persoon boven 18 zijn! Dus ik buiten dik een half uur wachten... Maar met die foto's werd alleen bevestigd dat wat we al hadden gezien: linksvoor extreem kreupel, rechtsvoor lichtelijk en achter beide niet ondertredend. Onora moet daar nu een nachtje blijven en morgen gaan ze wat meer foto's maken en met wat hulpmiddelen dezelfde testen herhalen om écht uit te zoeken wat 't nu is. Zoals ze 't nu zien ligt 't probleem onder de kogels (voor in elk geval) en zou een (deel)oplossing het plaatsen van orthopedisch beslag, maar omdat ze nog niets met zekerheid kunnen zeggen is dat ook maar een gok.

Lang verhaal, maar 't is in elk geval geen artrose, een peesblessure of een andere 'aandoening' met duidelijke symptomen. Wat 't wel is is dus niet helemaal duidelijk, wat ook wel zorgen opwekt... Ga morgenochtend in elk geval even langs. :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:23

Heftig Natalie! Het kan dus nog alle kanten op!
Bij Vorstin was het ook bij de tweede spuit al raak, en die was op de foto's goed. Daar hebben ze specifieker uitverdoofd en toen liep ze gelijk goed. Dat is dus een ontsteking in het hoefgewricht. Ik hoop voor je dat het meevalt :(:)! Gelukkig iig geen pees o.i.d!

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:43

Idd heftig Naat :(:) Hopelijk valt het allemaal mee zeg, want op 4 benen is ze dus niet helemaal zuiver. Echt vervelend :(:) Gelukkig maken je foto's en je nieuwe kleding je vrolijk :D

Bij Free was het geloof ik ook bij de 2e spuit raak, hij had het toen ook bij de kogel, toen waren zijn banden verrekt of een verdraaiing bij de kogel etc. Maar specifieker konden ze ook niet zijn.. Echt vervelend is dat, die onzekerheid. Er is iets, maar je weet niet wat. Ik ben er dik 10 weken mee bezig geweest, en uiteindelijk wisten we nog niet wat het précies was

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:03

Balen dat je eigenlijk nog niet veel weet (behalve waar het ongeveer zit) Natalie!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:10

Balen dat je dan nog steeds niet precies weet wat het is .. :(:)
Ik ken het helaas :\ Bij Bam hebben ze er ook vrij lang over gedaan. (Dat was ook niet op de foto's te zien)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:06

Balen dat je nou nog niets zeker weet natalie, hopenlijk komt er morgen wat meer uit!

Lekker gelest vandaag, we waren weer met maar 3, ze was wat onstuimig maar lekker gecrosst, ook voor het eerst sinds vorig jaar (moordrecht) een smalletje gesprongen, vorig jaar een ramp (ben een hele tijd bezig geweest met erik, ze ging elke keer enorm hard en dan erlangs) en dat deed ze enorm braaf :D

Ze liep alleen na de wal niet helemaal rad meer.. Baalde ontzettend, de waterbak dus alleen aantal keer doorgestapt, deed ze wel heel braaf (hij is weer netjes geworden Jets :) )
Daarna nog even stukje gedraafd en mama gevraagd even te kijken, toen voelde ik niets meer en zag zij ook niets meer. Dus hoop dat ze zich gewoon eventjes verstapt had, morgen maar kijken :)

Ik heb mijn boeken ook weer binnengekregen.. 4(!) boeken voor Filosofie :7
En heb nu weer heel veel werkboeken 2x en volgens mij natuurkunde v4 werkboek inmiddels 3 of 4 keer :+

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:10

Mooi dat je lekker gecrosst hebt, balen dat ze niet meer zuiver liep. Hopelijk is het niks.

Hebben jullie filosofie als vak? Wat moet ik me daar bij voorstellen :7 ?

Ik heb ook mijn boeken gekregen vandaag B-)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:14

Ik heb Filosofie als keuze vak sinds halverwege vorig jaar ja :+

Naja, theorieën van verschillende filosofen leren enzo :+ Het is een beetje een apart vak :P Wist ook echt niet wat ik me erbij moest voorstellen. Kan het ook echt totaal niet uitleggen :=
Het is wel een fijn vak, want ik let gewoon goed op in de les, maak dan aantekeningen en dan hoef ik alleen die aantekeningen even door te nemen voor de toets. Maar als je niet opgelet heb moet je wel enorme lappen teksten door gaan lezen/leren, not so nice :+