Mirthe, in dressuurkleren, in een dressuurbaan, in Ermelo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mistid schreef:Waarom heb je die foto weer weggehaald?
Okee ik heb 2 foto's van mijn nieuwe kapsel1 voor het model en 1 voor de kleur. Ik heb weer eens getest hoe halfstoned ik wel niet kan kijken, en dat is uitstekend gelukt... Ik kan alleen normaal kijken op foto's die ik niet doorheb (of met cap op
)
http://i257.photobucket.com/albums/hh23 ... 3_1477.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/hh23 ... 3_1548.jpg
__Marloes schreef:op die 1e foto ben je net zo'n kind uit K3 met dat staartjemaar leuk kapsel hoor, is wel wennen. Mooie kleur!
hahaha! De nieuwe Karen. Die tweede foto is beter idd!
)
? Als je richting ons komt om te starten (Leidschendam enzo) zijn er wel wat meer ponyruiters denk ik. En op de grote concoursen!
Snoekiej schreef:Op mijn vereniging zitten vooral dressuurruiters. In mijn ponytijd reden er nog wel aardig wat mensen op pony's, maar nu hebben we weinig ponyruiters. Naast mij zijn er denk ik nog 3 mensen die ook springen, en crossen doet er nog 1 (Tom)
Ik zit trouwens bij de Palensteynruiters.
Lekker dat je zo'n fijne les hebt gehad Jetske. Jeroen? Als je richting ons komt om te starten (Leidschendam enzo) zijn er wel wat meer ponyruiters denk ik. En op de grote concoursen!
Leuk haar heb je zo Mirthe

). Voor het springen heb ik een aantal leuke locaties, alleen er zijn gewoon heel weinig M/Z ruiters 
.
Ik ben er nog steeds maar 1x geweest, iedere keer heeft Vorstin wat als we daar heen gaan 
Vandaag niet zoveel last meer gehad van buikpijn, was te doen. Heb net lekker veel kleren gekocht (was echt nodig) en ook nieuwe foto's van Onora ontvangen, dus ben helemaal blij. Zal zo wat laten zien! 
! Gelukkig iig geen pees o.i.d!
Hopelijk valt het allemaal mee zeg, want op 4 benen is ze dus niet helemaal zuiver. Echt vervelend
Gelukkig maken je foto's en je nieuwe kleding je vrolijk 

Bij Bam hebben ze er ook vrij lang over gedaan. (Dat was ook niet op de foto's te zien)
)

?
Het is een beetje een apart vak
Wist ook echt niet wat ik me erbij moest voorstellen. Kan het ook echt totaal niet uitleggen