Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! En eeeeen supeerrr mooie ! Echt zoo perfect mooi, best wel eng
Kirsten_S schreef:Helloo!
Vandaag vroeg opgestaaan want het was tijddd voor een lekkere strandrit ! En dat is het zeker geworden he Maaike! Was echt suppper leuk!
We waren al de alleerrrr eerste , en nog best wel vroeg. Effe de manege doorgewandelt, en er waren wedstrijden aan de gang, dus die ook beetje bekeken.
Toen we klaar waren, kwam al snel de rest van het clubbie. En moesten we alleen nog wachten op Newton, want het paste niet allemaal in een auto dus Sophie moest in de andere auto met Annemarie![]()
Eindelijk compleet gingen we naar de stallen, waar ik ondertussen al een beetje me favoriet had gevonden, aangezien die toch best wel mooi was.
En toen vroeg die man van : en..... wie rijden er graag jonge paarden... Geen antwoord (ik had daar echt effe geen zin in, gewoon een lekker relaxt beesie en klaar) Dus Samantha wou de poging wel wagen en kwamen op een nieuwe terecht. En ik ging op de mooie schimmel ruby
. Maaike op de leuke en charmante hope, eloise op een slome
, marit op nikita (die het water niet in mocht), uhh annemarie op een astor lookalike maar wel een slome piet
, Marjon op newton en emmy op een fjord.
Ik dacht leuk leukk, heb ik een mooi beesie. maar meneer was in stal niet zoo'n mega lieverd. Hele tijd happen en oren naar achter. Dus ik liet die man maar dat zadel doen, want ik ken dat hele beest niet. Hij hem een schop geven, aangezien die niet luisterde
. En het hoofdstel wat niet bepaald een normaal hoofdstel was, maar zo'n tuigerhoofdstel, met zo'n stang achtig ding en ketting. Aangezien meneer met een normaal trensje alleen maar bleef huppelen en dribbelen.
Eenmaal erop in de buitenbak voelde ik al dat hij bessst wel snel wou en niet echt stil kon staan. maar daar gingen we met ze 15e op stap. Maaike en ik achteraan en hupsakee.
Maaarr... al snel ging het miss... (wat een spanninggg) . Wij zagen het niet, maar het jonge paardje bleek er vandooor te zijn gegaan en samantha was er afgevallen. Dus samantha op newton en marjon op die nieuwe. Ging allemaal super goed, echt veel gegallopeerd. Wel vaak acuut haltgehouden
, vanuit de rengalop..
Na een tijdje kwamen we eindelijk bij het strand aan en was het echt suppeer weer geworden. Ruby vond de zee echt heerlijk maar hope bleef op een afstandje. Er waren heeel veeel andere ruiters te paard en sommige peerden waren echt op te kwijlen
! Ook vet veel schimmels , niet te geloven.
Toen gingen we galopperen, maar op een gegeven moment begonnen er een paar te racen en die gingen er keeeeeihaaaard van dooor, en dat duurde wel een tijdje voordat die terug kwamen. Wij weer verder. Daarna nog een keer gegallopeerd en toen ging die van mij er maar is vandoor samen met die andere kleine bonte die er toenet ook vandoor ging. En ik kon echt nikss meer doen, dat beest was loeisterk, dus ik op volte en toen stonden we meteenn stil
Weer omgekeerd, weer lekker door de plassen en de zee, en ruby genoot echt van volle teugen, helemaal spatten in het water en hij ging steeds sneller lopen. Dus soms kon ik hem echt niet meer bijhouden en moest je echt trekken voordat die stopte. We waren toen al bijna bij de berg waar we weer de duinen in moesten, dus wij al galloperen. En ik hoorde al ietss dat er iets niet goed ging. En jaa hoor, marjon had de teugels niet goed op maat en ze zeiden niet dat we gingen galloperen, dus dat beest doet ze hoofd tussen ze benen, en daar lag marjon. Gelukkig ging ze via de hals maar de teugels waren wel gebroken. Twee vallen op een rit !
Daarna weer terug, en nog genoeg gegallopeerd, was wel leuk. Alleen er zaten een paar voor ons die niet zo heel snel gingen, dus konden we niet zo heel hard en dan moesten we soms echt in de noodstop omdat de andere al stapten. Beetje vervelend
Maar bij elkaar was het een super gerelaxte rit en had ik niet echt moeten omkijken naar me paard. Lekker genoten van die super omgeving en dat lekkere weer. In een woord, geweldig.!
Lekker lang verhaal, maar dan heb je wat te lezen
Iriis_ schreef:Ooh daar waren wij vorige keer ook met Marjon![]()
Mijn moeder was daar gister
En op zat je moeder
Kirsten_S schreef:Ik heb foto'ssssss! En eeeeen supeerrr mooie ! Echt zoo perfect mooi, best wel eng

Annie_ schreef:Kirsten_S schreef:Ik heb foto'ssssss! En eeeeen supeerrr mooie ! Echt zoo perfect mooi, best wel eng
ZIEEEN
Maaikeee schreef:Helooo!
Haha nouu ik heb niet echt veel toe te voegen meer aan kirsten der verhaal!
Het was écht super lekker! Zat op echt een lieverd, uit zichzelf redelijk voorwaarts, soms nog ff aanmoedigen,
maar zodra de groep ging gíng zij der zeker achteraan! haha!
Op het strand was het vooral heerlijk zeg, lekkere gallopjes gemaakt en genoten van de zee!
De paarden vonden het ook heerlijk, das dus helemaal genieten!
Samantha had wel last van der rug, marjon zei dat het meeviel alleen der heup beetje, maar verder gelukkig niks
Iriis_ schreef:
!!!
Maaikeee schreef:Jaa idd iris, waar wij twee jaar geleden ook met marjon waren!
Maaikeee schreef:Jaa idd, kirsten heeft een hééle mooie met het paard waar zij op zat!

Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Ooh daar waren wij vorige keer ook met Marjon![]()
Mijn moeder was daar gister
oh hahaha!En op zat je moeder
En Nicole zei dat als ze hem een tik gaf, dat ie ging bokken
Melanie_B schreef:Die Ruby leek mij echt al zo leuk toen ik op de site keek!!
Maaikeee schreef:Is dat ook niet wat voor valentino iris om een keer te doen?
Of denk je dat ie daar nog niet klaar voor is, in zo'n heel andere omgeving met andere paarden etc?
Iriis_ schreef:Maaikeee schreef:Jaa idd iris, waar wij twee jaar geleden ook met marjon waren!
2 jaar geleden alweer
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Die Ruby leek mij echt al zo leuk toen ik op de site keek!!
Jaaaa en daar had jij ook op moeten gaaan![]()
Dus ging ik er maar op
Iriis_ schreef:Eeen heeeeeeeeeele slome![]()
En nicole ookEn Nicole zei dat als ze hem een tik gaf, dat ie ging bokken
, want daar zat eloise op

!
..