Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
terorita schreef:jjaannneeeee foei GA LEREN!!!
Jane_ schreef:Ik hoorde dat Dennis echt van plan is om Victor te kopen
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Ik hoorde dat Dennis echt van plan is om Victor te kopen
Yeaaah i know. Ik wist alleen niet of hij het serieus bedoelde of alleen om mij te stangen.
Maar hij doet er best raar over. Want hij zei dat hij deze week weg moest als die niet beter word in het bos.
. Hij zal vrijdag wel op de manege zijn zal ik het wel even aan hem vragen
fallenangel3 schreef:Weet iemand trouwens hoe vic het maandag met gerard in het bos heeft gedaan??
@ Melis, leuke bikini!
@ Mel, foto's zien er niet slecht uit hoor! Misschien ging het voor je gevoel slechter dan in werkelijkheid?
@ Emma, de foto's zijn best goed gelukt![]()
Ze hadden gelukkig alle liedjes ondertiteld dus kon ik met alles meebleren! Trijntje Oosterhuis en Guus Meeuwis waren echt top gewoon! Rene froger, Gerard Joling, Xander ook erg leuk

Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Weet iemand trouwens hoe vic het maandag met gerard in het bos heeft gedaan??
@ Melis, leuke bikini!
@ Mel, foto's zien er niet slecht uit hoor! Misschien ging het voor je gevoel slechter dan in werkelijkheid?
@ Emma, de foto's zijn best goed gelukt![]()
Ik denk niet goed. Hij blijft maar in galop bokken. En hij probeert je er echt af te werpen!
fallenangel3 schreef:BTW was maandag naar het samen me dre concert!
Nu weet ik wel waarom ik nooit naar concerten ga... punt 1 het is vreselijk duur (gelukkig hebben we kaartje niet hoeven betalen) punt 2 de rijen! punt 3 de afzetterij!
Maar verder was het wel leukZe hadden gelukkig alle liedjes ondertiteld dus kon ik met alles meebleren! Trijntje Oosterhuis en Guus Meeuwis waren echt top gewoon! Rene froger, Gerard Joling, Xander ook erg leuk
![]()
Alleen waar ik dan helemaal niks mee heb waren marianne weber, wolter kroes, peter beense enz.
! fallenangel3 schreef:Maar hebben jullie dat ook van Gerard (of iemand anders) gehoord? Want Dennis is wel een goede ruiter maar het kan zijn dat hij met iemand anders, anders reageert? (kleine kans miss, maar et kan wel!).
fallenangel3 schreef:Was Joyce van der schouw ook nog tegen gekomen!
Maar dat was niet echt toeval. Had de kaartjes via Angela der werk (zei wilde zelf niet) en ben er zaterdag achter gekomen dat de moeder van Joyce een collega van haar is. Dus we zaten in dezelfde rij
!?
! Kirsten_S schreef:fallenangel3 schreef:Was Joyce van der schouw ook nog tegen gekomen!
Maar dat was niet echt toeval. Had de kaartjes via Angela der werk (zei wilde zelf niet) en ben er zaterdag achter gekomen dat de moeder van Joyce een collega van haar is. Dus we zaten in dezelfde rij
Die roodharige!?
Liisette_ schreef:Goedenavond!
Kirsten_S schreef:Haaloooo bijna geslaagde!
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Haaloooo bijna geslaagde!
Haaai!![]()
![]()
Vakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantttttttieee!![]()
heeerlijk!!
fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:
Haaai!![]()
![]()
heeerlijk!!
Lisette waar ga je precies heen op kos??? Welk appartement????
Ik ben 2 jaar geleden ook geweest!
knolle_krack schreef:die kleur, oo prachtig, wat een mooi hoofd gewoon prachtig dier!!!
Astor schreef:Goede avond, dit zei iemand over Ayla echt lief:knolle_krack schreef:die kleur, oo prachtig, wat een mooi hoofd gewoon prachtig dier!!!
En wat een mooie foto's Em! en worrie staat er echt mooi op!
Morgen ben ik de hele dag op mijn oude basischool want ga helpen bij het lustrum feest
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Haaloooo bijna geslaagde!
Haaai!![]()
![]()
heeerlijk!!