Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:ATE schreef:
voor die blote man op de burgt nee hoor hahahah
meelen schreef:Ok dan. Misschien zit hier iets tussen? Geen idee of ze werken (ik mankeer nooit wat, dus heb niks uitgeprobeerd)
http://www.omaweetraad.com/tipview.php? ... l=Keelpijn
Er lijkt wel een tip van Anke tussen te zitten, alleen hier heet ze Fietie
meelen schreef:LIQUITA schreef:
Tytje schreef:Ate, je puppies zijn echt geweldig!
Tytje schreef:Hoest verder bij Veldt? Zou de wedstrijd van 17 jan nog doorgaan?
LIQUITA schreef:Ik heb weer eens wat doms gedaan. Ik heb gewoon een goede rijbroek weggegooid
. Ik was m'n rijbroeken aan het uizoeken om de oude broeken weg te gooien. Een paar dagen ervoor ben ik vanuit mijn werk naar de manege gegaan en had rijkleding in een plastick tasje mee genomen voor het geval ik wilde gaan rijden. Ik had niet gereden, dus mijn rijbroek zat nog in het tasje. Nu heb ik dus dat tasje weggegooid omdat ik dacht dat het de oude rijbroeken waren. Ik vind dat toch zo jammer
.
Ik ben niet dom geweest, hoogstens een beetje vergeetachtig
. M'n rijbroek zat gewoon in de wasmand. Hoe die daar terecht is gekomen snap ik niet, want hij was net gewassen
. 
. LEUK
!! ATE schreef:Maar je krijgt dezeLIQUITA schreef:
mmmmmm die wil ik wel hoor
LIQUITA schreef:ATE schreef:Maar je krijgt deze
mmmmmm die wil ik wel hoor
LIQUITA schreef:
winnitou schreef:Nee helaas, maarLIQUITA schreef:
Heeft ie ook nog een eeneige tweeling broer mag ie wel een kopje koffie komen drinken bij mij.
heeft wel een eeneige tweeling broer. Kijk maar
winnitou schreef:LIQUITA schreef:
Heeft ie ook nog een eeneige tweeling broer mag ie wel een kopje koffie komen drinken bij mij.

) Laat je snel iets van je horen 

meelen schreef:Eey......meiden lopen achter de koeien. Daar val ik dus niet onder.

Tytje schreef:Hoest verder bij Veldt? Zou de wedstrijd van 17 jan nog doorgaan?
xan schreef:Ik wil Tytje nogmaals feliciteren met het behalen van 4 winstpunten in 1 wedstrijd.
TOPPIE hoor Sas.
Op naar de L. (en door naar de Z !)
4 winstpunten in 1 wedstrijd??? Wat goed...GEFELICITEERD Tytje