Dus de concurentie is grooot
maar ik ga er gewoon het beste van maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
401~!!!!!!!
die is echt goed!
Kirsten_S schreef:Maaikeee schreef:Héé!
Welcome terugg! Hoe was het??![]()
Oew leuk, waar ga je heen op kamp?
xx.
Leukkk![]()
Ben wel moeeee
moest vandaag vroeg eruit want me moeder had een afspraak gemaakt bij de ortho (het spalkje zat los) om kwart voor tien en ze maakt me wakker om 9 uur!!
ik dacht echt neeeee
ik wil slapen
helemaal dooor de regen gefietst die steeds harder ging maar het was op zich wel lekker
moest nog effe goed wakker worden duss
Maar ik gaa weer voor de vierde keer op ponykamp in leusden bij de treekhoeve (http://www.de-treekhoeve.nl)
je hebt daar twee kampen eentje is gewoon daar doe je niet zoo heel veel, dressuur, springen, gymnastiek te paard, spelletjes, paardenvoetbal en een proefje op de laatste dag, en die andere waar ik heen ga dat is springen, dressuur, cross en dan word je voorbereid op de wedstrijden op de laatste dag.
En dat is een wedstrijd met al die onderdelen.
Cross is het leukste want dan ga je eerst hindernissen in het bos doen en dan maak je een rondje en dan kom je via de waterbak naar de beneden het crossparcour binnen en dan moet je verschillende hindernissen nemen van trakheners tot wal op wal af. (eigenlijk alle hindernissen die je maar kan bedenken bij een crossbaanook de picknicktafel
)
En je gaat ook in die week tijdrijden waarbij je in een bepaalde tijd een stuk pad moet galloperen en dat is eigenlijk de snelheid die je moet hebben op de crossbaan en dat ga je oefenen en op de wedstrijddag moet je dat ook doen.
En het leuke is dat je je pony (jaaa pony's ook paarden maar die zijn voor de lessen van de volwassenen maar de pony''s zijn lekker eigenwijs) helemaal mag schoonmaken op de spuitplaats en lekker wassen en daarna invlechten en de zadels en hoofdstellen poetsen.
Het is een van de grootste maneges in Nederland dus je hebt er alle ruimteDaar staan ook de jachtpaarden en pensionstallen
Nou een lekkere uitleg voor de mensen die het boeit
de eerste keer zat ik op blacky
en de 2 de keer op jack
En proefjes geoefend. Ging heel goed!

Iriis_ schreef:Net, in het wit mét knottjes op Valentino geredenEn proefjes geoefend. Ging heel goed!
Iriis_ schreef:Jaa ik wil wel gaan starten..! MAar met f proefjes kom ik steeds niet aan de beurt duss..
Melanieetjuh schreef:Tsja, zowiezo die F - proefjes gebeuren is altijd weer gezeik.
Steeds (lees: vaak ) zie je de zelfde mensen aan de beurt. Terwijl een ander al een half jaar al niet meer is geweest ofzo, en zich dan weer is inschrijft, en komen die andere die steeds (lees weer vaak) komen weer, maarja. Dat merk je ook met het spring gebeuren. Ze komen steeds op (bijna ) het zelfde paard. Ook met proefjes en buiten het springen om.
Maarja,.
Melanieetjuh schreef:Tsja, zowiezo die F - proefjes gebeuren is altijd weer gezeik.
Steeds (lees: vaak ) zie je de zelfde mensen aan de beurt. Terwijl een ander al een half jaar al niet meer is geweest ofzo, en zich dan weer is inschrijft, en komen die andere die steeds (lees weer vaak) komen weer, maarja. Dat merk je ook met het spring gebeuren. Ze komen steeds op (bijna ) het zelfde paard. Ook met proefjes en buiten het springen om.
Maarja,.