AndreaB schreef:haha mijn darmstelsel is daar helemaal op aangepast, dus daar heb ik geen last meer van O gelukkig en tja als we zo hard gaan wie maakt dan opening voor nieuwe deel? Kan maar vast geregeld worden
Ehh ik vind dat dat de taak is aan ons groene lid hier! Die heeft het meeste bokt-verstand ennn een camera om ons allemaal leuk op de kiek te zetten
AndreaB schreef:En wilde nog wel net vragen of je niet nog een ritje met paard&wagen ging maken Nou als je helpt pony overeind te houden mag je mee vanmiddag haha kun je lekker warm bij Emma staan
AndreaB schreef:Ehh ik vind dat dat de taak is aan ons groene lid hier! Die heeft het meeste bokt-verstand ennn een camera om ons allemaal leuk op de kiek te zetten Das een goed idee ik stem vóór
AndreaB schreef:En staan???? Heb je geen verwarmde zitjes voor ons?? Nee bezuinigen je kunt wel kruik meenemen
Ik dacht dat ik de enige was die aan bezuinigingen deed hahaha Ben alleen niet zo sterk om een heele poownie overeind te houden hoor
Rustig aan! We zijn er nog niet! Wie weet komt er last-minute nog wel iemand binnen snieken die onze pagina inpikt
Misschien krijgen we dan trouwens wel een beloning, omdat we zo goed ons best aan het doen zijn om het topic te vullen
AndreaB schreef:Misschien krijgen we dan trouwens wel een beloning, omdat we zo goed ons best aan het doen zijn om het topic te vullen Of een griezelige waarschuwing van zo,n groen monster