het 10001 berichtje

gefeliciteerd met je vader mandy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was gezellig!

.

_Maurits_ schreef:Heej![]()
Wat gaan jullie weer snel, zeg! Heb een poosje niet bijgelezen (erg druk met school en met Mette)... Ga zo die andere 50 blaadjes wel weer lezen.![]()
Maar gaat alles goed bij jullie? Ook al zin in de vakantie? Enne, zijn die Belgen ook nog leuk in de les? (Roos: wil dan nog wel een foto zien, hoor!)
Hier gaat alles ook goed, Mette is hier nou ongeveer een maandje. Hij is nog wel een beetje hengst, maar hij is ook pas 6 weken geleden gecastreerd, dus dat duurt nog wel ff. Met rijden is hij echt heel braaf, heeft al heel veel balans, terwijl hij pas 2 maanden onder het zadel is. Hij vindt het rijden echt leuk, en wil graag leren. Hij is ook lekker voorwaarts, je hoeft alleen je kuit een klein beetje aan te spannen en hij loopt al. Heel wat anders dan Maurits.
Heb woensdag mijn 2e les gehad; ging weer super. Hij begint de laatste tijd ietsje meer tegen te spurteren (kop erop zetten), maar dat vind ik niet zo erg.
Kort samengevat: gaat hier helemaal super!
Maar Mercedes bevalt me erg goed!! Een hele grote Groninger die wat weg heeft van een fries (vind ik), ook een nieuw paard. Dus helaas geen foto van mij op een belg.

AnnemiekvM schreef:Prima hoor. Dan heb je een beetje een overgang.

tot strakjes! _Roosmarijn_ schreef:Hoi allemaal,
Ik heb alvast nagedacht over de titel voor het nieuwe topic.
Wat vinden jullie van:
De Hagenauwers bokken verder als ruiters van "De 4 Hoeven" in deel 2
Ik en Sanne vonden hem wel leuk, wat vinden jullie?
dus nu maar afwachten wat de jury er van zegt. ik hoop in ieder geval mijn punt te hebben.