Poging 2 vandaag! Ja, toen met je ouders hier was dat idd makkelijker. Ach, nu moet het ook wel kunnen. Sowieso eind feb de party van Kim en wie weet lukt het om van te voren al een keer te meeten? Zat gister met Cis al te rekenen. Volgens mij zijn we met de verjaardag van Nel voor het laatst met de grootste club (of zelfs allemaal) bij elkaar geweest! Dus hoog tijd voor een nieuwe poging
Oh hè bah, balen! Geen droog draadje meer aan je lijf daarna zeker? Ik ben ook niet zo'n fan van deze regen. Alles is zo zompig nat! Maar als ik moet kiezen tussen gladheid/ sneeuw of dit.. geef mij dit dan maar! Dus ik klaag maar niet

Foto's van Cis zijn gahaaf!
Kan me voorstellen dat het héél veel indruk heeft gemaakt
Mis je je school al?
Rest zit ik vol met werken!
ik ben al langs geweest met mn schep haver.. Maar het was niet zo veel hoor 
Vorige keer met Marieke bij het springen op de Kroo kwam ik om de stomste dingen niet meer bij
Achjah, is wel gezellig zo melig
De eerstvolgende diploma-vergadering is op 11 februari en het is maar de vraag of ze alles voor die tijd geregeld kunnen krijgen.... Anders heb ik pas eind februari mijn diploma in handen. Een echte anticlimax dus! En ik vind het leuker om een feest te geven als ik me nergens zorgen meer over hoef te maken
Snap dat niet hoor! Lijkt me dat ze dat voor 11 februari dan toch iig wel geregeld zou moeten kunnen hebben. Maar idd, zo'n grote school, zoveel mensen, dan móet je écht eerst alles goed besproken hebben
Ben benieuwd naar het resultaat!
Hopen dat hij morgen beter is!
dat zal hij niet leuk vinden.
)