manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 10:48

Oeps.. vrolijk vergeten te vragen natuurlijk :\ Poging 2 vandaag! Ja, toen met je ouders hier was dat idd makkelijker. Ach, nu moet het ook wel kunnen. Sowieso eind feb de party van Kim en wie weet lukt het om van te voren al een keer te meeten? Zat gister met Cis al te rekenen. Volgens mij zijn we met de verjaardag van Nel voor het laatst met de grootste club (of zelfs allemaal) bij elkaar geweest! Dus hoog tijd voor een nieuwe poging ;)

Oh hè bah, balen! Geen droog draadje meer aan je lijf daarna zeker? Ik ben ook niet zo'n fan van deze regen. Alles is zo zompig nat! Maar als ik moet kiezen tussen gladheid/ sneeuw of dit.. geef mij dit dan maar! Dus ik klaag maar niet :P

Foto's van Cis zijn gahaaf! +:)+ Echt zo stoer! Dierentuin dieren die je nu ineens zó dichtbij op de foto hebt! Daar sta je dan dus gewoon naast op zo'n Safari! :wow: Kan me voorstellen dat het héél veel indruk heeft gemaakt :j

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 16:38

Heej dames,

Nou... tijd om het feestje te plannen!
Het is een beetje lastig te plannen aangezien ik aankomende maand maar één weekend vrij heb (mijn collega gaat op vakantie). Maar de volgende data zijn mogelijk:

11+12 februari 's avonds
11+12 maart 's avonds

Ik hoor wel hoe of wat!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 20:37

Ik kan al die avonden :j

Druk druk druk dus Kim :) Mis je je school al? :P Vast niet!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:21

Gezellig!

Voor het weekend van 11/12 feb heb ik al een optie voor een feestje staan. Het weekend in maart ben ik nog vrij :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:10

Hoi! Ik kan alleen 12 feb of 11 maart :+ Rest zit ik vol met werken!
Zo lastig ook he; om iedereen bij elkaar te krijgen!
Bianz: morgen hoop ik dan echt op een zonnetje en rustige paarden ;)
De geplande buitenrit van zondag viel helemaal in het water omdat ik vast zat op mn werk (dagdienst was ziek en er was gewoon nergens vervanging beschikbaar, erg fijn!) Was blij dat jij de paarden kon doen, ik had met je te doen met t stomme weer!
Vandaag lekker dagje vrij; maar geen zin om me aan te kleden als ik naar buiten kijk!
Anne; we horen wel of je vader langs mij (of mn moeder, kan ook he) wilt lopen, anders spreken we even een keer af om t op te halen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 11:59

Hoi! Ivm infuus volgende week ben ik in maart denk ik een stuk gezelliger met meer energie dan over 2 weken! Dus dan kunnen Cis, Anne, Thirz en ik al op 11 maart? Idee van je feestje is al gezellig, kunnen we weer eens allemaal bijkletsen!
Ook vandaag weer heerlijk weer! Maar ik heb vanmorgen vroeg wel lekker gereden, want toen miezerde het alleen wat. Morgen dus idd zon én rustige paarden; Anne heeft vanavond haver-voer-verbod :)
Ik ga weer verder aan het werk, nog tot vanavond 21:30 uur, jippie!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:59

Ik kan ook 11 maart!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 19:11

oh oeps... Sorry uh :o ik ben al langs geweest met mn schep haver.. Maar het was niet zo veel hoor O:)
Jeuj.. pfft moet er nie aan denken tot half 10. Slaap nu al half :+

Paps wilde wel een keer langs fietsen als hij tijd had. Hij moest nog even kijken wanneer het in de planning paste, maar het kan dus wel zo.
Oh das ook handig Thirz :\ weg planning!

Ik vind dat we het nog best goed doen? Er kunnen er al best veel die 11e maart! En dat is nog niet eens zo héél ver weg :P het kan erger!
Oh trouwens, ik kondig het wel alvast maar even aan: of ik ben wat slomig óf strontmelig :Y) Vorige keer met Marieke bij het springen op de Kroo kwam ik om de stomste dingen niet meer bij :') Achjah, is wel gezellig zo melig :P haha (die vrijdag is een werkdag, dus kwart over 5 op)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:40

Ik kan denk ik wel 11 maart, moet even kijken tegen die tijd, want daniël is 10 mrt jarig.
Maar van mij mag je plannen hoor ;)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 14:53

ff een kort berichtje...
zoals ik t nu zie kan ik volgens mij alle data....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:46

Vandaag mn gang behangen, wat een werk zeg.
Maar mooi resultaat!
Weer een stukje huis af.
Wat een lekker gevoel!

Stil hier!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:49

Leuk Nel! Ben benieuwd!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:24

Nou, dan denk ik dat 11 maart een goede optie is?

Voor mij komt dat ook beter uit dan februari aangezien de HRO een foutje heeft gemaakt (foutje bedankt...). Na tig mailtjes van mijn kant over mijn studiepunten die niet klopten en na een officiële toezegging dat het in orde zou komen, waren de studiepunten alsnog niet geregeld (fout in het systeem er waren ineens *ploef* 80 studiepunten weg die ik wel behaald had en gelukkig ook kon bewijzen).

Ik krijg daarom mijn diploma niet totdat het in orde is.... -O- De eerstvolgende diploma-vergadering is op 11 februari en het is maar de vraag of ze alles voor die tijd geregeld kunnen krijgen.... Anders heb ik pas eind februari mijn diploma in handen. Een echte anticlimax dus! En ik vind het leuker om een feest te geven als ik me nergens zorgen meer over hoef te maken ;)

Jullie krijgen nog een officiële uitnodiging!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 12:02

11 maart staat in mn agenda!

Jeetje.. 80 studiepunten weg :\ gaat lekker weer! Wat een gedoe zeg.. waarom zouden ze daarover moeten vergaderen? Die punten zijn toch gewoon van jou? Die heb je behaald, foutje dat ze er niet op staan, goh we zetten ze er meteen even bij, hoppa diploma :? Snap dat niet hoor! Lijkt me dat ze dat voor 11 februari dan toch iig wel geregeld zou moeten kunnen hebben. Maar idd, zo'n grote school, zoveel mensen, dan móet je écht eerst alles goed besproken hebben :j Jullie zijn vast erg blij dat je gekoppeld bent aan de HRO toen! Moet eerlijk zeggen dat ik zulke fouten gelukkig nooit mee gemaakt heb daar. Een keer dat de punten van een toets er niet op stonden en er maar niet opkwamen, maar dat was dan voor een hele klas niet. Was de docent even vergeten door te geven :=
Hoe zit het nu met je baan dan? Kan je daar nu al wel voor 'vol' werken en verdienen zonder diploma? Pffft, ze moeten je wel hebben hè. En als ze het niet redden voor 11 februari, wanneer is de volgende bespreking dan? Moet je dan ook tot die datum weer wachten tot je je diploma krijgt?!

Jeej, leuk Nel weer een stukje huis af :D Ben benieuwd naar het resultaat!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 09:31

Tjonge, ik zal maar niet zeggen dat ik het druk heb, want zo te zien hebben we het allemaal nogal druk, dat we geen tij hebben om te bokken... ;)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:14

Morgen gaat Daniël voor t eerst oefenen op school.
Hij heeft er zin in en ik vindt het ook erg spannend!
Maar zie er wel naar uit.
Hij werd alleen vanmorgen wakker met koorts, dus duim ff voor hem dat hij morgen beter is.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:16

Ahhh arme Daniël! Ik zal voor m duimen Nel!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 11:39

Spannend Nel! Wel stoer hoor, naar school 8-) Hopen dat hij morgen beter is!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 09:12

Nou hij werdt vanmorgen wakker met nog een beetje koorts, dus wacht het af tot een uur of 11 en anders helaas zn eerste schooldag afbellen :( dat zal hij niet leuk vinden.

Nog nieuwtjes?

Thirz en Bianz hoe is het bij jullie op stal, is het al een eindje af de nieuwe stallen?
Zag dat er in maart een open dag is ofzo.
Misschien wel leuk om met zn allen te komen kijken...
Ik ben in ieder geval heel nieuwschierig!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:14

Heej, leuk idee als jullie eens naar de nieuwe stallen komen kijken. Ze zijn al lange tijd af hoor, paarden staan er al vanaf dec in ;) Maar nu zijn ze nog met afwerking en laatste dingen eromheen bezig, het is echt supermooi geworden :j Maar tis leuker als jullie een keer komen kijken als wij er ook zijn, want met de open dag zitten Bianz en ik net in Wenen :+ Maar andere keer zijn jullie welkom hoor!
Is Daniel nog naar school geweest? Echt jammer dat hij nu net koortst heeft!
En Kims; heb je nu je diploma?
Anne; hoe is het met jou baan-toekomst? Weet je al iets meer?

Zo, ga eens wat eten en dan weer aan het werk. Heb net 3 uur bij ortho gezeten voor plaatsen van beugel bij een kind; was ook weer lang zat! Bye!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 18:48

Ja das zeker leuk!
We wilden zoeizo nog s een rondje langs alle stallen doen toch?

Daniël is nog naar school geweest, hij wilde perse gaan en hij had gelukkig eind van de ochtend geen koorts meer en was heel fit.
Hij heeft het erg naar zn zin gehad, maar nu net rond etenstijd begon hij weer warm te worden en heeft nu weer koorts, dus moet nog even verder uitzieken.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 19:49

Ohja, nog een rondje langs alle stallen en langs alle baby's.. Daan is niet echt baby meer, en Dolce is ook al flink gegroeid geloof ik, maar.. langs de allerjongsten moesten we inderdaad nog steeds met zn allen :Y) Gelukkig hebben we binnenkort de party van Kim :D Zien we elkaar ook weer eens. Ben bijna vergeten hoe iedereen eruit ziet :') Hoe staat het met je diploma eigenlijk Kim? Hebben ze het voor 11 februari nog rond kunnen krijgen en heb je het al op kunnen halen? Lijkt me wel zo handig als je voor vol wil gaan werken in Veere.. Zo lastig anders met verzekeringen enzo lijkt mij?

Er is dus weer een hoop veranderd aan de stallen Thirz en Bianz? Zal vrijdag eens 'zoek de verschillen' doen :P Ben benieuwd hoeveel sjieker het nu weer geworden is!

Ah Daniel leuk gehad op school. Das altijd fijn! Hoe is het nu met hem? al koorts vrij? Hoeveel dagen gaat hij nu naar school?

Pfft die ortho's ook.. zelf geen ervaring mee hoor, maar genoeg over gehoord! (Zusje heeft ook maar 12 jaar een beugel gehad. Ik heb mijn jaren gewoon aan haar gegeven, lief hè :j Gelukkig is ze er nu al een poosje vanaf! :(:) )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 22:29

12 jaar?! Hoe is dat mogelijk?! Arm kind!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 14:30

Zusje is geloof ik op der 6e begonnen met een bijtbeugel voor 's nachts. Die heeft ze toen heel lang gehad. Uiteindelijk was de stand goed, en had ze de beugel puur voor het in stand houden van deze stand. Daarna nog een hoop heen en weer geschuif met blokjes. Volgens mij is ze op haar 18e toen gestopt met de blokjes.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 17:39

Hoe is t trouwens met Dolce en der vochtbult Bar?