Ik heb natuurlijk helemaal geen apepakkie!en dat ga ik ook niet aantrekken.....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jetta schreef:Oh, Ireen, dan past Zaar misschien in jouw witte rijbroek....
Ik heb natuurlijk helemaal geen apepakkie!en dat ga ik ook niet aantrekken.....![]()
hiih
Ik ga er niet voor oefenen, wat het dressuren en springen betreft is Evita gewoon met pensioen.. ze hoeft niet meer deftig te doen
Ireentjuh schreef:Ik denk dat Zaar die wel past ja! Het is een maat 176 maar volgensmij ook nog een beetje gekrompen..
Ik moet eerst even kijken of Evita normaal de bak rond komt in alle gangen hoorIk ga er niet voor oefenen, wat het dressuren en springen betreft is Evita gewoon met pensioen.. ze hoeft niet meer deftig te doen
![]()
maar een proefje voor de gein moet kunnen

Ireentjuh schreef:Hou verder maar geen rekening met mij hoor! Ik zie wel of het lukt, dan doe ik gewoon mee voor de gein, want voor de prijzen gaan wij toch niet
Ik kan rond half 2/kwart voor 2 op stal zijn..
arme ik
spettertjuh schreef:Ik doe ook mee (grapje) als ik naast spetter mag lopen...![]()
arme ik
![]()
Zien jullie het al voor jullie...tante Karin naast spettertjuh rennen.... nee hoor doen we niet.
Kom wel kijken hoor!!!!! Dat is wel leuk....
)Binar schreef:spettertjuh schreef:Ik doe ook mee
(grapje) als ik naast spetter mag lopen...![]()
arme ik
![]()
Zien jullie het al voor jullie...tante Karin naast spettertjuh rennen.... nee hoor doen we niet.
Kom wel kijken hoor!!!!! Dat is wel leuk....
Niet naast Spetter, maar erachter![]()
![]()
![]()
Wedstrijdoutfit is niet verplicht toch?? maar een nette trui/blouse ofzo is missch wel leuk (of juist in een hele gekke outfit)
Daarna BBQ?????
Fardos schreef:ja bbq!!! goed idee!!! alleen dan moeten we het niet te vroeg doen de wedstrijd want dan moeten we de hele dag wachten of we gaan nog even een dragrace doen hihihihi
in welk land staan de heren nu??
enne het zit in de lucht nous ik had het vorige week buikgrieppie!
daarna ging het wel ietsjes beter. Morgen ben ik zowieso vrij.. nog ff aankijken wat ik vrijdag ga doen (werken of thuisblijven)
Slim he.....van mij....
(sorry Loes, ik vind die van jou óók heel chique!
)
, nee, niet dezelfde als Anous heeft, dan raken we in de war
....
Hup de paarden helpen verplaatsen...
Helaas wordt Kola nu nog dikker... maar ja.. tussen de mannen is ook niet alles